• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2022 13:50
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2022 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2022 14:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2022 15:05

Detail zákazky Z202214969

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2022 13:50
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2022 13:45
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2022 14:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2022 15:05

Základné údaje

Z202214969

OF-266130

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7199331

Objednávateľ

00165697

Okresný súd

Nám. M. R. Štefánika 2238/55, Topoľčany, 95515, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Nákup kancelárskych potrieb podľa technickej špecifikácie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Spisové dosky, A4, vhodné na založenie dokumentov A4, hospodárne skladovanie, pomocou šnúrky sa dá nastaviť hrúbka dosky. Veľká kapacita. Založenie dokumentov bez dierkovania. Materiál: 750g/m2 recyklovaný kartón, dĺžka šnúrky 80cm. ks 60
Samolepiace bločky, lepené 51x75mm, jednofarebné ks 50
Samolepiace záložky, nepriehľadné, rôzne farby 20 x 50 mm, 4 x 50 listov ks 50
Lepidlo Gamafix 110 g ks 60
Náplň do pera modrá, plastová veľkoobsahová, priemer gulôčky 0,8 mm, dĺžka 98 mm ks 50
Pečiatková farba do samonamáčacích pečiatok čierna - obsah 20 g ks 10
Šanón - pákový zakladač. Šanón vo formáte A4. Vybavený kvalitnou pákovou mechanikou, šírka chrbta 8 cm, kapacita až 550 hárkov papiera, pohodlná manipulácia zabezpečí praktický prstokrúžok na chrbte. Je vyrobený z tvrdého kartónu s papierovým poťahom mramorového vzoru. Farba: čierna ks 60
Euroobal matný A4 - bal = 100 ks bal 5
Kancelárske spojovače 26/6 balenie = 1000 ks balenie 100
Delta - kartón 270 g - bal = 100 ks bal 1
Kancelárske nožnice dlhé 20 cm na univerzálne použitie. Čierne plastové rúčky, ostrý hrot. Balenie v blistri. ks 15
Fólia Prestige - číra 150 mic - bal = 100 ks balík 1
Centrofix - šírka stopy 2,5 mm, čierny ks 20
Pečiatková farba bez oleja , na gumové pečiatky, používajú sa pre vankúšiky a filce z penovej hmoty. Majú vysokú farbivosť a hustotu. Uzáver obsahuje štetec na nanášanie. Hmotnosť 50 ml. Farba: modrá ks 10
Zošívačka s kovovou konštrukciou, s protišmykovým povrchom, funkcia: zošíva, pripína a klincuje. Náplne 24/6, 26/6 hĺbka vkladania max. 96 mm, výkon max. 25 listov ks 10
Odkladacie mapy A4 bez chlopní z prešpánu modrej farby ks 50
Tuha do gulôčkového pera modrá, šírka topy 0,5 mm ks 50
Rozšívačka pre odstraňovanie spiniek veľkosti 10, 24/ 6, 26/ 6 ks 5
Strúhadlo jednodierové , kovové, k štandardným ceruzkám ks 50
Odkladacie mapy A4 bez chlopní z prešpánu červenej farby ks 50
Gulôčkové pero v nepriehľadnom plastovo-kovovom prevedení. Farba náplne modrá, šírka stopy 0,7 mm ks 50
Zvýrazňovač 2 - 5 mm - rôzne farby ks 40
Spony kancelárske 50 mm - balenie 100 ks bal 10
CD-R 700 MB - bal= 50 ks bal 2
Mikrotuhy s veľmi nízkou lámavosťou 0,5 mm ks 20
Rýchloviazač štandardný A4 s priehľadnou prednou stranou - balenie = 10 ks, rôzne farby bal 6
DVD-R 4,7 GB, 120 min.- bal.= 25 ks bal 2
Doručovací zošit s kolónkami: Dátum, číslo podania, doručený komu, podpis. Formát: 296 x 120 mm. Rozsah: 30 listov. ks 20
Odkladacie mapy A4 bez chlopní z prešpánu žltej farby ks 50
Odkladacie mapy A4 bez chlopní z prešpánu zelenej farby ks 50
Guma biela určená na grafitové ceruzky, Materiál PVC najvyššej akosti, rozmery 62x21x11 mm ks 50
Dátumovka, u ktorej mesiac môže byť číslom alebo slovom, výška odtlačku dátumu je 4 mm ks 10
Spony kancelárske 33 mm - bal = 100 ks bal 100
Zošit A5/20 listov, linajkový ks 10
Kancelársky dierovač, vkladacia hĺbka 12 mm, kapacita 40 listov, pod plastovým krytom je spevnená kovová konštrukcia. Súčasťou je vyberateľný zásobník na konfety a plastový príložník pre nastavenie správneho centrovania ks 5
Grafitová ceruzka mäkká č. 2 ks 60 ks
Lepiaca páska priesvitná 48x66mm ks 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, mesto Topoľčany (do sídla objednávateľa, na konečné určené miesto, ktoré bude upresnené pri dovoze). V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, obal, vyskladnenie, atď.).
2. Dodávateľ do 48 hodín od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi vlastný návrh na plnenie zmluvy (položkovitý rozpočet) v rozsahu minimálne: jednotková cena bez DPH jednotlivých druhov tovarov, vyčíslenie DPH a jednotková cena s DPH jednotlivých druhov tovarov.
3. Predmet zákazky bude dodaný jednorázovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod do 14:00 hod, najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod vopred dodanie predmetu zmluvy. Omeškanie s dodaním predmetu zákazky o viac ako tri pracovné dni sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
4. Kancelárske potreby musia byť dodané v súlade s technickou špecifikáciou.
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve) nebude prevzatý celý objem dodávky.
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacie protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia s DPH. Objednávateľ uhradí kúpnu cenu do 24 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, bezhotovostne.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. M.R.Štefánika 2238/55, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

14.12.2022 13:47 — 14.12.2022 13:48

1 242,00 ks, bal

2 100,00

1 750,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.12.2022 13:50

06.12.2022 13:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2022 14:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 327
 53
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2022 11:49 - Vstupná ponuka 2 100,00 € Cena s DPH
05.12.2022 15:23 - Najvýhodnejšia ponuka 1 860,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS