• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2022 13:01
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2022 13:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2022 14:05

Detail zákazky Z202214966

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2022 13:01
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2022 13:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2022 14:05

Základné údaje

Z202214966

OF-266199

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7231768

Objednávateľ

36855642

agrokomplex NÁRODNÉ VÝSTAVISKO, štátny podnik

Výstavná 4, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické potreby

Hygienické potreby

  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tekuté mydlo
Funkcia
Tekuté mydlo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
farba biela, krémové, ph v rozmedzí 5,5-6, objem 5litrov ks 200
 2. Toaletný papier
Funkcia
Toaletný papier skladaný
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
biely, 2 vrstvový, šírka útržku 11cm, dĺžka útržku 18,5cm, balenie 250 útržkov, balenie 6000
 3. Toaletný papier jumbo
Funkcia
Toaletný papier jumbo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
biely, typ jumbo, 2 vrstvový, priemer 19cm, návin min. 120 metrov ks 7200
 4. Náplň do osviežovača
Funkcia
Náplň do osviežovača vzduchu
 5. Papierové utierky
Funkcia
Papierové utierky rolka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
farba biela, 1 vrstvové, veľkosť 198 mm, návin 354 metrov ks 360
 6. Papierové utierky
Funkcia
Papierové utierky skladané
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
farba biela, skladané typ Z-Z, 2 vrstvové, 160 ks v balení balenie 5000
 7. Ostatné hygienické potreby a pod.
Funkcia
Ostatné hygienické potreby a pod. Jedná sa o tovar, ktorého potreba vyplynie z neočakávaných potrieb objednávateľa, ktoré objednávateľ nemohol ani pri vynaložení maximálneho úsilia predpokladať.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ostatné hygienické potreba a pod. ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a rozmeroch  a dopraví ho na vlastné náklady do sídla určeného objednávateľom
Splatnosť faktúry do 30 dní
Tovar musí byť originálny, neporušený. V prípade akéhokoľvek porušenia tovaru, obalu sa považuje porušenie podmienok a bude sa chápať ako podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľovi nebude vznikať povinnosť uhradiť faktúru
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Interval opakovaných plnení na základe čiastkovej objednávky
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť dokumentácia preukazujúca splnenie minimálnych požadovaných parametrov na predmet zmluvy
Uzatvorením zmluvy s Dodávateľom, Objednávateľovi nevzniká povinnosť odobrať celé množstvo predmetu zmluvy
Čiastkové plnenie predmetu zmluvy bude realizované na základe písomnej objednávky Objednávateľa doručenej elektronicky Dodávateľovi, pričom Dodávateľ potvrdí jej prijatie najneskôr v deň nasledujúci po dni jej doručenia
Dodávateľ dodá predmet zmluvy na základe čiastkovej objednávky do 5 pracovných dní odo dňa potvrdenia prijatia objednávky
Na predmet tejto zmluvy Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohové platby
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa § 10 ods. 1 zák. č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov a prílohy: Objednávateľom odsúhlasený súpis dodaného predmetu zmluvy (Dodací list) a fotokópia objednávky
V prípade ,že predložená faktúra nebude obsahovať náležitosti a prílohy uvedené v predchádzajúcom bode, Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi, ktorý je povinný vystaviť novú faktúru s novou lehotou splatnosti
Úhrada ceny za dodaný predmet zmluvy bude realizovaná výhradne prevodným príkazom bezhotovostne na základe faktúry vystavenej dodávateľom a odsúhlasenej objednávateľom
Dodávateľ si nebude účtovať žiadne iné náklady a poplatky spojené s dodaním predmetu zmluvy
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to na obdobie do 31.12.2023 alebo do vyčerpania celkového vysúťaženého finančného objemu, podľa toho čo nastane skôr.
V položke č. 7. Objednávateľ uviedol Ostatné hygienické potreby a pod. Jedná sa o tovar, ktorého potreba vyplynie z neočakávaných potrieb objednávateľa, ktoré objednávateľ nemohol ani pri vynaložení maximálneho úsilia predpokladať. Na uvedený tovar „Ostatné hygienické potreby objednávateľ určil celkovú cenu 3 500,00 EUR bez DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Výstavná 4, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12

18 760,00 kus

29 000,00

29 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.12.2022 13:01

13.12.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.12.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 332
 31
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.12.2022 18:52 - Vstupná ponuka 29 000,00 € Cena bez DPH
13.12.2022 06:54 - Najvýhodnejšia ponuka 28 950,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS