• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2022 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2022 13:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2022 13:35

Detail zákazky Z202214956

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2022 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2022 13:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2022 13:35

Základné údaje

Z202214956

OF-266298

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7199323

Objednávateľ

00313319

Mesto Brezno

Námestie gen. M.R.Štefánika 1, Brezno, 97701, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok pre vybavenie kancelárskych priestorov

Nábytok, kancelársky nábytok

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39141000-2 - Kuchynský nábytok a vybavenie
  • 39143200-8 - Nábytok do jedálne

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nábytok a kancelársky nábytok
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie a montáž nábytku pre vybavenie  kancelárskych priestorov vysunutého pracoviska Mestského úradu Brezno na ul. ČSA 2, Brezno. Predmetom zákazky je tiež obstaranie kuchynského nábytku do kuchynky nachádzajúcej sa vo vysunutom pracovisku MsÚ Brezno na ul. ČSA 2, Brezno.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky stôl  -  Rozmery (ŠxHxV): 150x67,5x73,5 cm. Dosky z laminovanej drevotriesky lemované ABS hranou. Hrúbka materiálu: 16/22 mm. Dekor biela. - Obr. č. 1 ks 19
Kancelársky kontajner  -  Rozmery (ŠxHxV): 34,8x35,6x12,5 cm. Dosky z laminovanej drevotriesky lemované ABS hranou. Hrúbka materiálu: 16/22 mm. Uzamykateľný. Štyri šuplíky. Rozmery šuplíka 34,8x35,6x12,5 cm. Farba biela. Úchytky na šuplíkoch sú striebornej farby. Štyri kolieska. - Obr. č. 2 ks 15
Kancelárska skriňa  -  Rozmery (ŠxHxV): 72,5x33,8x186 cm. Skrinka s dvierkami, vo vnútri skrinky sa nachádzajú štyri police. Výška vnútorného úložného priestoru je od 32 do 34,7 cm. Nosnosť políc: max 5 kg. Dosky z laminovanej drevotriesky lemuje ABS hrana. Hrúbka materiálu: 16/22 mm. Skriňa má spodný sokel. Dekor: biela-kraft dunkel. Úchytky sú striebornej farby. - Obr. č. 3 ks 8
Kartotéka  -  Rozmery (ŠxHxV): 72,5x33,8x186 cm. Vrchnú časť tvorí otvorený úložný priestor s policou. V spodnej časti je skrinka s dvierkami na ktorých je zámok. Vo vnútri skrinky sú dve police. Rozmery spodnej skrinky: 67,6x33,8x106 cm. Dosky z laminovanej drevotriesky lemuje ABS hrana. Hrúbka materiálu: 16/22 mm. Skrinka má spodný sokel. Dekor: biela-kraft dunkel. Úchytky sú striebornej farby. - Obr. č. 4 ks 8
Kancelárska skrinka nízka  -  Rozmery (ŠxHxV): 72,5x33,8x115,5 cm. Skrinka je s dvierkami a vo vnútri sa nachádzajú dve police. Bez zámku. Nosnosť políc max 5 kg. Dosky z laminovanej drevotriesky lemuje ABS hrana. Hrúbka materiálu: 16/22 mm. Skrinka má spodný sokel. Dekor: biela-kraft dunkel. Úchytky sú striebornej farby. - Obr. č. 5 ks 14
Kancelársky regál nízky  -  Rozmery (ŠxHxV): 72,5x33,8x115 cm. Hrúbka materiálu: 16/22 mm. Materiál: DTD laminovaná, disku lemuje ABS hrana. Otvorený úložný priestor - dve police. Nosnosť: max 10 kg. Regál je dodávaný spolu so spodným soklom. Dekor: kraft dunkel/biela. - Obr. č. 6 ks 1
Predsieňová skriňa  -  Rozmery (ŠxHxV) 50x40x185 cm. Jednodverová skriňa, záves dverí je meniteľný. Dvere nemajú zámok ani systém tlmeného dovierania. Tyčová úchytka je vyhotovená z plastu chrómovej farby. Skriňa má jednu závesnú tyč a jednu policu. Materiál: kompozitné drevo, povrchová úprava : vysoký lesk, dekoračná fólia. Farba biela. - Obr. č. 7 ks 7
Kancelársky kontajner  -  Rozmery (ŠxHxV) 46x54x49 cm.Materiál: laminovaná drevotrieska hr. 16 mm. Pojazdný trojzásuvkový. Úchytky na zásuvkách sú s tvrdeného plastu, šedej farby. Štyri kolieska z tvrdeného plastu. Dekor: biela. - Obr. č. 8 ks 3
Kancelárske kreslo  -  Rozmery (ŠxHxV): 62,5x61x116-126 cm. Kreslo je čalúnené kvalitnou sieťkovanou látkou v tmavosivej farbe. Operadlo chrbta je polohovateľné. Päťramenná kovová ružica je pochrómovaná a zaručuje stabilitu. Materiál: látka/plast/kov. Oderuodolnosť textílie 90 000 oderov. Farba sivá. Nosnosť 110 kg. - Obr. č. 9 ks 3
Konferenčná stolička  -  Rozmery: Výška sedu 46 cm, hĺbka sedu 43 cm, šírka operadla 47 cm. Stohovacia. Čalúnenie z čiernej látky, oderuvzdornosť čalúnenie textílie 30 000 oderov. Konštrukcia z oceľových oválnych trubiek (30 x 15 mm), povrchová úprava čiernou práškovou farbou. Čierne plastové koncovky na nohách. Čierne plastové kryty operadla a sedadla. Nosnosť 120 kg. - Obr. č. 10 ks 18
Vešiak   -   Rozmery: Výška: 175 cm, Rozostup horných ramien: 45 cm, Vzdialenosť medzi spodnými ramenami: 38 cm, Priemer otvoru dáždnika: 24 cm, Výška pre držiak dáždnika: 55 cm, Rozostup nohy: 50 cm, Priemer veľkej rúrky: 30 mm, Priemer malých rúrok: 16 mm. Osem ergonomických ramien na zavesenie. Biela farba. - Obr. č. 11 ks 4
Policový regál  -  Rozmery (ŠxHxV): 1200x400x1786 mm. Nosnosť jednej police 280 kg. Počet políc 5, nastaviteľná výška. Farba sivá. Prevedenie základný regál. Typ montáže zásuvný,bezskrutkový. Povrchová úprava konstrukcie prevedená práškovým lakom RAL 7031 nohy. Materiál políc HDF. Nohy regálu zakončené plastovými koncovkami. - Obr. č. 12 ks 6
Jedálenská zostava  -  Zostava obsahuje jeden stôl a štyri stoličky v dekore dub sonoma. Farba: Prírodná , Sivá. Tvar stola hranatý, nerozkladá sa. Hlavný materiál: Laminovaný drevený materiál. Materiál hornej dosky stola: MDF laminovaná doska. Materiál nôh/podstavca stola: Kov,sivá farba. Materiál konštrukcie stoličky/lavice: Kov, sivá farba. - Obr. č. 13 ks 1
Kuchynský drez  -  Rozmery: veľkosť celého drezu: 80 x 60 cm. Výška okraja drezu: 3 cm. Rozmery vane: 36 x 41 cm. Hĺbka: 15 cm.Drez s otočným kolieskom na celú šírku. Súčasťou balenia je aj sifón. Farba: silver. - Obr. č. 14 ks 1
Drezová batéria   -   Stojanková s farebným flexibilným ramenom. Farba batérie strieborná, farba flexibilného ramena šedá. - Obr. č. 15 ks 1
Kuchynská zostava   -  Zostava obsahuje: spodné skrinky: skrinka s jednou zásuvkou a jednými dverami š40 x v82 x h45 cm, skrinka dvojdverová pod drez bez police š80 x v82 x h45 cm; horné skrinky: skrinka jednodverová s policou š40 x v58 x h29 cm, skrinka dvojdverová s policou š80 x v58 x h29 cm, skrinka výklopná nad digestor bez police š60 x v36 x h29 cm; pracovná doska PD 40 farba PETRA BEIGE; plastové úchytky na skrinkách. Povrchová úprava matná, dekor korpus aj dvierka dub sonoma. -  Obr.  č. 16 ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný.
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov, montáž nábytku.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky - rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol.
Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom.
Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 5 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Zmluvné a platobné podmienky:                                                                                                                                                                   - lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi                                                                                         - faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky, podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol
Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie a vyloženie tovaru do miesta dodania, montáž nábytku, vrátane nákladov na dopravu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. ČSA 2, Brezno, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika

09.12.2022 00:00 — 31.01.2023 00:00

1,00 ks

12 000,00

10 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.12.2022 11:42

06.12.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 61
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.12.2022 22:18 - Vstupná ponuka 12 000,00 € Cena s DPH
05.12.2022 18:08 - Najvýhodnejšia ponuka 11 980,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS