• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2022 11:15
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2022 12:10
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2022 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2022 13:00

Detail zákazky Z202214953

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2022 11:15
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2022 12:10
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2022 12:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2022 13:00

Základné údaje

Z202214953

OF-266314

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7199317

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

52846547

Breco s. r. o.

Jána Zelenáka 30, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač vizitiek (r)

tlač, tlačiarenská služba, výroba tlače

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač vizitiek pre účely zabezpečenia kontaktov s verejnosťou a zahraničnými hosťami
Funkcia
tlač   a zalomenie obojstranných vizitiek 4+4 farby  podľa vzoru
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tlač obojstranných vizitiek formát 90 x 50 mm, papier biely Colotech 300g/m2, tlač farebná obojstranná (4+4), slovensko-anglické v náklade  5 x 100 ks,  spolu 500 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ poskytne kompletné podklady v elektronickej forme.
Cena obsahuje všetky náklady od tlače až po dodanie tlačoviny. Zmeny ceny len v prípade zmeny DPH.
S dodaním predmetného titulu požadujeme aj dodací list.
Všetky použité materiály a technológie budú v súlade s platnými právnymi predpismi na území SR a EÚ. V opačnom prípade bude takáto skutočnosť považované za vážne porušenie súťažných podmienok s možnosťou odstúpenia od zmluvy.
Neposkytnutie služby v požadovanej špecifikácii, kvalite a rozsahu sa chápe ako podstatné porušenie Zmluvy s možnosťou odstúpenia od Zmluvy zo strany Objednávateľa.
Predmet zmluvy pozostáva z tlače, spracovania a expedície na miesto plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Splatnosť faktúry je minimálne 30 dní odo dňa doručenia faktúry

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

16.12.2022 11:11

1,00 kpl

92,40

77,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.12.2022 11:15

06.12.2022 12:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2022 12:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 216
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2022 08:52 - Vstupná ponuka 92,39 € Cena s DPH
03.12.2022 18:54 - Najvýhodnejšia ponuka 91,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS