53667506
SLOVAKIA TRAVEL
Suché mýto 7045/1, Bratislava, 81103, SVK
47076178
FaxCopy Pro s. r. o.
Domkárska 15, Bratislava, 82105, SVK
Teleobjektív Canon RF 100-500mm F/4,5-7,1 L IS USM
Teleobjektív Canon RF 100-500mm F/4,5-7,1 L IS USM
Tovar, Služba
1. Teleobjektív Canon RF 100-500mm F/4,5-7,1 L IS USM
|
|
---|---|
Funkcia |
Teleobjektív Canon RF 100-500mm F/4,5-7,1 L IS USM alebo ekvivalent s najvyššou možnou kompatibilitou |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hmotnosť | kg | 1370 | ||
Ohnisková vzdialenosť | mm | 100-500 | ||
Max.dĺžka | mm | 207,6 | ||
Priemer filtra | mm | 77 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ bajonetu | Canon RF |
Typ objektívu | zoom |
Clona | f/32 pri 100mm - f/54 pri 500mm |
Autofokus | áno |
Svetelnosť pri min. ohniskovej vzdialenosti | 4 f/ |
Svetelnosť pri max. ohniskovej vzdialenosti | f/7,1 |
Minimálna zaostrovacia vzdialenosť | 90 cm |
Typ ostrenia | Automatické |
Optická stabilizácia objaktívu | áno |
Balenie obsahuje | 1x objektív 70-300mm, 1x predná krytka, 1x zadná krytka, 1x slnečná clona |
Názov |
Dodanie tovaru vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla Objednávateľa, priamo kontaktnej osobe Objednávateľa, ktorá je v mene Objednávateľa oprávnená riadne dodaný tovar prevziať. |
Uvedené technické parametre sú minimálne, pokiaľ to nie je uvedené inak. |
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva. |
Objednávateľ požaduje dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení. Dodávané zariadenia nesmú mať na sebe výrobné vady, inak výrobne poškodené, obmedzenú funkcionalitu a musia spÍňať minimálne technické požiadavky. Zároveň musia spÍňať podmienku, že nesmú byť už použité, alebo obnovené do pôvodného výrobného stavu a nanovo pre-predané ako nové zariadenia pod všeobecným označením výrobcov „re-marked“ zariadenia. |
Všetok tovar, požadovaný Objednávateľom, musí byť určený výhradne pre distribúciu v EÚ, pre vylúčenie akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré by mohol mať Objednávateľ s tovarom, ktorý nie je určený pre distribúciu v EÚ |
Dodávateľ bude zabezpečovať dodanie tovaru vo svojom mene a na svoje náklady, zodpovedá za to, že dodaný tovar nebude v rozpore s technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR, že ho dodá v bezchybnom stave v lehote maximálne do 14 kalendárnych dní . |
Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami Objednávateľa a Dodávateľa. Zodpovedný zamestnanec Objednávateľa tovar neprevezme ak je viditeľne poškodený. Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude dodaný v akosti a vyhotovení, ktoré sa hodí na účel, stanovený zmluvou, riadne zabalený a vybavený na prepravu, a že bude mať v čase odovzdania a prevzatia vlastnosti podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť Dodávateľovi nepoškodený tovar v pôvodných obaloch do 14 dní odo dňa prevzatia ak zistí, že dodaný tovar nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu predmetu zákazky/alebo nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie. |
Vlastnícke právo k predmetu kúpy nadobudne objednávateľ dňom jeho prevzatia od dodávateľa t.j. dňom uvedeným v príslušnom preberacom protokole . Nebezpečenstvo škody na predmete kúpy prechádza dňom ich prevzatia od Dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný odstrániť reklamované vady bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 15 dní od doručenia reklamácie. |
Nedodržanie ktorejkoľvek zmluvnej podmienky a/alebo ktoréhokoľvek ustanovenia uvedeného v opisnom formulári tejto zákazky a/alebo ak ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku Objednávateľa,uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy, následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou a vylúčiť tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky. |
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať plnenie riadne a včas podľa tejto, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,1 % ceny plnenia za každý začatý deň omeškania. |
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty Dodávateľovi, a to bezhotovostne prevodom na bankový účet Objednávateľa. Úhradou zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody. |
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré Objednávateľovi vzniknú v dôsledku nutnosti zrušenia a opakovania danej zákazky, vrátane všetkých súvisiacich procesov, a to z dôvodu ponúknutia a/alebo dodania tovaru/zariadenia, ktorý/é nespĺňa akúkoľvek Objednávateľom vyžadovanú požiadavku, bližšie špecifikovanú v opisnom formulári predmetnej zákazky a/alebo z dôvodu predloženia cenovej ponuky pre tovar/zariadenie za cenu, za ktorú nie je možné tento tovar/zariadenie dodať a/alebo z akéhokoľvek dôvodu na strane Dodávateľa. |
Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu plnenia po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov. |
Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť aj v SK alebo CZ jazyku. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu v súlade so zákonom č. 222/2004 Z.z. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa riadneho doručenia faktúry Objednávateľovi v listinnej podobe na adresu jeho sídla alebo v elektronickej podobe na e-mailovú adresu: faktury@slovakia.travel vo formáte PDF. Súčasťou faktúry bude preberací protokol alebo dodací list podpísaný poverenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade s dohodnutými zmluvnými podmienkami, má Objednávateľ právo vrátiť faktúru Dodávateľovi na prepracovanie alebo doplnenie. Nová lehota splatnosti začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
Objednávateľ požaduje aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania zariadenia kontaktnú osobu objednávateľa vopred pred jeho dodaním. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. |
Objednávateľ neposkytuje na plnenie predmetu zmluvy žiadny preddavok. Kúpna cena sa považuje za uhradenú dňom odpísania sumy z bankového účtu objednávateľa. |
Lamačská cesta 4256/8, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
09.12.2022 10:52 — 20.01.2023 10:52
1,00 ks
2 546,00
2 546,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
01.12.2022 10:53
06.12.2022 10:52
06.12.2022 11:07
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.12.2022 07:30 - Vstupná ponuka | 2 545,98 | € | Cena s DPH |
02.12.2022 07:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 545,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: