44570783
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.
Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Kancelársky papier
papier na fotokopírovanie
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier A4 - biely
|
|
---|---|
Funkcia |
Štandardný papier na bežné kopírovanie a tlač, vhodný na použitie pre všetky typy kopírovacích strojov a tlačiarní. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kancelársky papier A4 - biely | bal | 6300 | ||
2. Obsah balenia | ks | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
3. Farba biela, Formát A4, Gramáž min.80g/m2, Kvalita C, Počet listov v balení min.500. Štandardný papier na bežné kopírovanie a tlač, vhodný na použitie pre všetky typy kopírovacích strojov a tlačiarní. |
2. Kancelársky papier A3 - biely
|
|
---|---|
Funkcia |
Štandardný papier na bežné kopírovanie a tlač, vhodný na použitie pre všetky typy kopírovacích strojov a tlačiarní. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kancelársky papier A3 - biely | bal | 70 | ||
2. Obsah balenia | ks | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
3. Farba biela Formát A3 Gramáž min.80g/m2 Kvalita C, Počet listov v balení min.500 Štandardný papier na bežné kopírovanie a tlač, vhodný na použitie pre všetky typy kopírovacích strojov a tlačiarní. |
3. Kancelársky papier A5 - biely
|
|
---|---|
Funkcia |
Štandardný papier na bežné kopírovanie a tlač, vhodný na použitie pre všetky typy kopírovacích strojov a tlačiarní. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kancelársky papier A5 - biely | bal | 1300 | ||
2. Obsah balenia | ks | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
3. Farba biela Formát A5 Gramáž min.80g/m2 Kvalita C, Počet listov v balení min.500 Štandardný papier na bežné kopírovanie a tlač, vhodný na použitie pre všetky typy kopírovacích strojov a tlačiarní. |
Názov |
1. Celkové množstvá a druhy jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa, pričom Objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru. |
2. Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávky sa budú uskutočňovať v písomnej forme, najmä vo forme e-mailových správ a budú obsahovať údaje minimálne v nasledovnom rozsahu: 1. číslo objednávky, 2. presnú špecifikáciu Tovaru, tak aby Tovar nebolo možné zameniť s iným Tovarom, 3. požadované množstvo Tovaru, 4. presnú adresu miesta dodania Tovaru, na ktoré Kupujúci požaduje objednaný Tovar dodať, 5. dátum a prípadne čas dodávky Tovaru, 6. iné dodacie podmienky podľa okolností. |
3. Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužívaný tovar najneskôr do 5 kalendárnych dní od odoslania objednávky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne. |
4. V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je Dodávateľ povinný informovať Objednávateľa telefonicky a zároveň minimálne 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
5. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb Objednávateľa. Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu Objednávateľovi bezodkladne, najneskôr do 24 hodín po jej odoslaní. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
6. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Dodávateľ bude vystavené faktúry doručovať Objednávateľovi spolu s tovarom. Lehota splatnosti faktúry bude 30 kalendárnych dní odo dňa dodania tovaru. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom. |
8. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene písomne ( emailom, poštou), bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny. |
9. Cena je vrátane dopravy na miesta plnenia, ktorými sú hlavne sídlo Objednávateľa v Bratislave a pracovisko v Košiciach a zahŕňa aj náklady Dodávateľa spojené s vykládkou a nakládkou Tovaru a náklady Dodávateľa vynaložené na poistenie Tovaru. Dodávateľ predložením ponuky akceptuje dodávku na odberné miesta odberateľa v rámci celého Slovenska bez nároku na dodatočné účtovanie dopravných nákladov. Objednávateľ vopred upresní Dodávateľovi miesto plnenia. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednaný tovar v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod na miesto určené v objednávke. |
10. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. Cena je konečná vrátane všetkých nákladov Dodávateľa. |
11. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. |
12. Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť elektronicky e-mailom na e-mailovú adresu, ktorú mu oznámi EKS po uzavretí zmluvy, aktualizovaný štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky s údajmi na kontaktnú osobu ohľadom plnenia tejto zmluvy. |
13. Počas trvania rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo zmeniť druh tovaru v rozsahu predmetu obstarávania a to po vzájomnej dohode zmluvných strán, pričom zmluvný finančný objem tejto rámcovej dohody počas jej platnosti a účinnosti ostane nezmenený. Zmluvná cena tohto druhu tovaru bude určená, z trhovej ceny, ktorá bude vypočítaná ako priemerná cena z troch najnižších cien rovnakého typu tovaru od min. troch rôznych predajcov na trhu, prípadne iným vhodným spôsobom. Jedným z oslovených predajcov v rámci prieskumu trhu bude Dodávateľ. Prieskum trhu vykoná Objednávateľ. |
14. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a ďalší dôvod na odstúpenie od zmluvy: a/ nedodržanie kvality dodávaného tovaru, b/ nedodržanie lehoty dodania, c/ nedodržanie kúpnej ceny, d/ nesplnenie a nedodržanie všetkých zmluvných podmienok definovaných v Osobitných požiadavkách na plnenie definovaných v tejto Rámcovej dohode. |
Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 Súbor jednotiek definovaných v opisnom formulári
41 484,00
41 484,00
Objednávateľ požaduje uviesť tieto údaje pre ponúkaný kancelársky papier: presný obchodný názov, továrenskú značku a typové označenie.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
01.12.2022 10:42
14.12.2022 09:00
14.12.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.12.2022 10:58 - Vstupná ponuka | 41 484,00 | € | Cena bez DPH |
05.12.2022 14:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 31 760,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: