• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2022 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2022 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2022 11:55

Detail zákazky Z202214948

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2022 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2022 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2022 11:55

Základné údaje

Z202214948

OF-266297

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7199311

Objednávateľ

42001315

Národné lesnícke centrum

T.G.Masaryka 22, Zvolen, 96001, SVK

Dodávateľ

35815256

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Mlynské nivy 44/a, Bratislava, 82511, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

zemný plyn, plyn

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65210000-8 - Rozvod plynu

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu pre rok 2023
Funkcia
kúrenie
Dodávka zemného plynu pre verejného obstarávateľa so zabezpečením distribúcie, prepravných služieb a súvisiacich systémových služieb do OM odberateľa počas celého zmluvného obdobia, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa a v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná celková spotreba na celé zmluvné obdobie - 12 mesiacov (od 1.1.2023, 6.00 hod. do 31.12.2023, do 24.00 hod.) pre všetky uvedené odberné miesta (OM): MWh 550
Počet odberných miest počet 5
Sokolská, ČOM 4101457928, POD kód SKSPPDIS000730020716, Tarifa M8, MO MWh 300
T.G.Masaryka, ČOM 4101457814, POD kód SKSPPDIS000730020667, Tarifa M8, MO MWh 150
Na Bôriku 43, Kováčová, ČOM 4100031946, POD kód SKSPPDIS000710701303, Tarifa M3, MO MWh 5
Lesnícka 11, B.Štiavnica, ČOM 4100043187, POD kód SKSPPDIS000610600607, Tarifa M3, MO MWh 20
Lesnícka 11, B.Štiavnica, ČOM 4100043194, POD kód SKSPPDIS000610600608, Tarifa M7, MO MWh 75
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. V tejto časti uvedené osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy tvoria súčasť Všeobecných zmluvných podmienok pre EKS (ďalej len "VZP") a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej len "OUEP"), ktoré sú uvedené v Obchodných podmienkach elektronickej platformy (OPEP).
2. V prípade rozporu so VZP a OUEP majú tieto osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami VZP a OUEP.
3. Predmet zmluvy:
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa spočívajúci v dodávke plynu pre odberné miesta odberateľa vrátane: a) zabezpečenia dodávky zemného plynu v dohodnutom množstve, čase a podľa dohodnutého tarifného produktu, b) prevzatia zodpovednosti za odchýlku za odberné miesta voči zúčtovateľovi odchýlok za odberateľa, c) zabezpečenia ostatných distribučných služieb pre odberateľa zemného plynu,
Predmetom zmluvy je ďalej záväzok dodávateľa: d) nepožadovať aktivačný a deaktivačný poplatok za prebratie, resp. odovzdanie odberného miesta, e) zabezpečiť cestou distribučnej spoločnosti bezodkladného riešenia odstránenia porúch spôsobujúcich obmedzenie dodávky zemného plynu pre jednotlivé odberné miesta objednávateľa, f) garantovať kontinuitu dodávky zemného plynu po celú dobu plnenia zmlúv o združenej dodávke zemného plynu ako aj pri zmene dodávateľa zemného plynu, okrem vyššej moci, plánovaných odstávok a vzniknutých porúch,
g) garantovať dostupnosť osobného zástupcu dodávateľa pre operatívne riešenie technických problémov (meno a telefonický kontakt), h) garantovať pripojenie nových, prípadne rušenia nepotrebných odberných miest podľa potreby odberateľa, i) prípadne ďalšie súvisiace služieb podľa možnosti dodávateľa a požiadaviek odberateľa.
4. Dodávateľ najneskôr do 3 prac.dní od uzatvorenia zmluvy doručí  objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý  bude obsahovať stanovenie štruktúry celkovej ako aj jednotkovej ceny v členení: cena za služby súvisiace s distribúciou plynu, prepravou plynu a cena za služby obchodníka podľa platných OPEP a OUEP a energetických predpisov, ako aj iných všeobecne záväzných predpisov pre oblasť plynárenstva, cena za služby skladovania, spotrebná daň, sadzba DPH a všetky položky, z ktorých sa skladá zmluvná cena.Štruktúra jednotkovej ceny musí vychádzať z vysúťaženej zmluvnej ceny.
5. Z vyššie uvedeného výpočtu (štruktúry ceny) musí byť zrejmé, ktoré zložky jednotkovej ceny (1 MWh) podliehajú rozhodnutiam ÚRSO (dodávateľ nemá možnosť ich ovplyvniť  a ktoré sú fixné. Tento dokument musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom dodávateľa a bude tvoriť neoddeliteľnú prílohu tejto zmluvy. Fixné zložky ceny, uvedené v tomto dokumente budú platné počas celého obdobia platnosti tejto zmluvy.
6. Každá faktúra bude obsahovať členenie ceny uvedené v bodoch 4 a 5.
7. Dodávateľ do 3 prac. dní od uzatvorenia zmluvy doručí kupujúcemu tiež: 1. Rozhodnutie Úradu pre reguláciu sieťových odvetví v SR v predmete podnikania "plynárenstvo". 2. Platnú zmluvu na rok 2023 uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým uchádzač potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na rok 2023  s prevádzkovateľom distribučnej siete v SR (PDS) o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii zemného plynu a poskytovaní podporných služieb v plynárstve.
8. Nedoručenie vyššie uvedených požadovaných dokumentov kupujúcemu  (body 4, 5 a bod 7) v stanovených lehotách a požadovaným spôsobom sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. Dokumenty doručiť na kontaktné e-maily kupujúceho.
9. V prípade zmeny výšky regulovaných poplatkov za Distribučné služby, resp. zmeny iných regulovaných poplatkov počas zmluvného obdobia, je v zmysle bodu č. 5.6 článku V. OUEP dodávateľ povinný informovať objednávateľa o tejto skutočnosti aj písomne, a to zaslaním informácie a uvedením zmenených sadzieb. Písomne zaslať na kontaktné e-maily objednávateľa najneskôr do termínu vystavenia prvej faktúry.
10. Rozpis preddavkových platieb bude  doručený dodávateľom objednávateľovi najneskôr do 10. dňa prvého mesiaca obdobia, na ktorý sa preddavková platba bude platiť. Mesačné preddavkové faktúry. Vyúčtovanie faktúr 1x ročne.
11. Celkové plnenie na túto zmluvu vo finančnom vyjadrení môže byť maximálne 214 999 eur bez DPH. Zmluva skončí svoju platnosť 31.12.2023 o 24.00 hod., resp. vyčerpaním tohto finančného limitu, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Prípadná vyššia potreba zemného plynu než  je uvedená v Technických vlastnostiach tejto zmluvy, by bola riešená dodatkom k zmluve. Dodatkom by bola riešená i nepredvídateľná skutočnosť, a síce nemožnosť pripojenia sa k rezortnej zmluve pre odber zemného plynu pre rok 2024 do stanoveného limitu.
12. Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že v prípade, ak dodávateľ alebo niektorý z členov skupiny dodávateľov bude zaradený na zozname negatívne hodnotených dodávateľov, môže odstúpiť od zmluvy v súlade s platnými OPEP (čl. XVIII., 18.2, písm. e).
13. Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) v súlade s ustanoveniami platného zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T.G.Masaryka 22, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2023 06:00 — 31.12.2023 23:59

1,00 súbor

110 000,00

106 700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.12.2022 10:46

06.12.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 165
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.12.2022 10:46 - Vstupná ponuka 103 928,92 € Cena bez DPH
06.12.2022 10:52 - Najvýhodnejšia ponuka 103 295,32 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS