• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2022 10:50
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2022 10:12
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2022 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2022 11:20

Detail zákazky Z202214947

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2022 10:50
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2022 10:12
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2022 11:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2022 11:20

Základné údaje

Z202214947

OF-265973

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7199313

Objednávateľ

53667506

SLOVAKIA TRAVEL

Suché mýto 7045/1, Bratislava, 81103, SVK

Dodávateľ

31421652

TRACO Computers s.r.o.

Kukučínova 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebook

notebook

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook Apple MacBook Air 13 M1 16 GB/512 GB SSD alebo ekvivalent s najvyššou možnou kompatibilitou ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nainštalovaný operačný systém macOS Big Sur
Procesor Apple M1, 8 jadrové CPU so 4 výkonnostnými jadrammi a 4 úspornými jadrami, 7 jadrové GPU, 16 jadrový Neural Engine
Pamäť RAM 16GB RAM
Pevný disk SSD 512GB
Grafická karta 7 jadrová integrovaná grafická karta
Displej Retina displej s 13,3" IPS s LED podsvietením a s natívnym rozlíšením 2560x1600  pri 227 pixeloch na palec
Technológia displeja True Tone
Zvuk vstavané stereo reproduktory a 3 mikrofóny, 3,5 mm slúchadlový výstup
Kamera vstavaná kamera 720p Face Time HD
Technológia pripojenia 2x Thunderbolt/USB type C s podporou pre nabíjanie, DisplayPort, Thunderbolt 3 (až 40 Gb/s), USB 3.1 Gen 2 (až 10 Gb/s)
Technológia bezdrôtového pripojenia bluethooth 5.0, Wi-Fi 6 802,11ax (kompatibilný s IEEE 802.11 a/b/g/n/ac)
Vstupné zariadenia podsvietená klávesnica Magic Keyboard, snímač okolitého osvetlenia
Trackpad Force Touch trackpad na presné ovládanie kurzoru a rozpoznávania prítlaku
Snímač Touch ID
Vstupné zariadenia snímač okolitého svetla
Batéria integrovaná litium polymérová batéria 49,9 watt (až 15 hodín WiFi surfovania, 18 hodín prehrávania filmov v aplikácii Apple TV)
Obsah balenia 30W USB-C napájací adaptér, USB-C nabíjací kábel (2m)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodanie tovaru vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla Objednávateľa, priamo kontaktnej osobe Objednávateľa, ktorá je v mene Objednávateľa oprávnená riadne dodaný tovar prevziať.
Uvedené technické parametre sú minimálne, pokiaľ to nie je uvedené inak.
Objednávateľ požaduje dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar v originálnom balení. Dodávané zariadenia nesmú mať na sebe výrobné vady, inak výrobne poškodené, obmedzenú funkcionalitu a musia spÍňať minimálne technické požiadavky. Zároveň musia spÍňať podmienku, že nesmú byť už použité, alebo obnovené do pôvodného výrobného stavu a nanovo pre-predané ako nové zariadenia pod všeobecným označením výrobcov „re-marked“ zariadenia.
Zariadenia musia mať slovenskú lokalizáciu priamo z výroby od výrobcu zariadenia (zariadenia musia obsahovať slovenskú klávesnicu priamo v originálnom a nepoškodenom balení zariadenia). Dodanie akýchkoľvek nálepiek alebo iných prelepov za účelom použitia klávesnice ako slovenskej sa považuje za podstatné porušenie.
Všetok tovar, požadovaný Objednávateľom, musí byť určený výhradne pre distribúciu v EÚ, pre vylúčenie akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré by mohol mať Objednávateľ s tovarom, ktorý nie je určený pre distribúciu v EÚ
Dodávateľ bude zabezpečovať dodanie tovaru vo svojom mene a na svoje náklady, zodpovedá za to, že dodaný tovar nebude v rozpore s technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR, že ho dodá v bezchybnom stave v lehote maximálne do 5 týždňov.
Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami Objednávateľa a Dodávateľa. Zodpovedný zamestnanec Objednávateľa tovar neprevezme ak je viditeľne poškodený. Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude dodaný v akosti a vyhotovení, ktoré sa hodí na účel, stanovený zmluvou, riadne zabalený a vybavený na prepravu, a že bude mať v čase odovzdania a prevzatia vlastnosti podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť Dodávateľovi nepoškodený tovar v pôvodných obaloch do 14 dní odo dňa prevzatia ak zistí, že dodaný tovar nespĺňa ktorúkoľvek požadovanú technickú špecifikáciu predmetu zákazky/alebo nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie.
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu dodávateľa, na ktorý bude poukázaná suma za plnenia tejto zmluvy. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení, ako aj číslo tejto zmluvy.
Vlastnícke právo k predmetu kúpy nadobudne objednávateľ dňom jeho prevzatia od dodávateľa t.j. dňom uvedeným v príslušnom preberacom protokole . Nebezpečenstvo škody na predmete kúpy prechádza na dňom prevzatia od dodávateľa.
Dodávateľ je povinný odstrániť reklamované vady bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 15 dní od doručenia reklamácie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Všetky požadované certifikáty, prospekty a iné dokumenty, ktoré sú objednávateľom požadované v týchto osobitných požiadavkách, v technickej špecifikácii zariadení  je dodávateľ povinný predložiť v slovenskom, resp. českom jazyku.
Nedodržanie ktorejkoľvek zmluvnej podmienky a/alebo ktoréhokoľvek ustanovenia uvedeného v opisnom formulári tejto zákazky a/alebo ak ktorékoľvek zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku Objednávateľa,uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy, následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou a vylúčiť tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky.
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať plnenie riadne a včas podľa tejto rámcovej dohody, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,1 % ceny plnenia za každý začatý deň omeškania.
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty Dodávateľovi, a to bezhotovostne prevodom na bankový účet Objednávateľa. Úhradou zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody.
Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré Objednávateľovi vzniknú v dôsledku nutnosti zrušenia rámcovej dohody a opakovania danej zákazky, vrátane všetkých súvisiacich procesov, a to z dôvodu ponúknutia a/alebo dodania tovaru/zariadenia, ktorý/é nespĺňa akúkoľvek Objednávateľom vyžadovanú požiadavku, bližšie špecifikovanú v opisnom formulári predmetnej zákazky  a/alebo z dôvodu predloženia cenovej ponuky pre tovar/zariadenie za cenu, za ktorú nie je možné tento tovar/zariadenie dodať a/alebo z akéhokoľvek dôvodu na strane Dodávateľa.
Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu plnenia po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu zástupcami oboch zmluvných strán.
Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu v súlade so zákonom č. 222/2004 Z.z. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa riadneho doručenia faktúry Objednávateľovi v listinnej podobe na adresu jeho sídla alebo v elektronickej podobe na e-mailovú adresu: faktury@slovakia.travel vo formáte PDF. Súčasťou faktúry bude preberací protokol alebo dodací list podpísanýi zástupcami objednávateľa a Dodávateľa.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade s dohodnutými zmluvnými podmienkami, má Objednávateľ právo vrátiť faktúru Dodávateľovi na prepracovanie alebo doplnenie. Nová lehota splatnosti začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy.
Objednávateľ neposkytuje na plnenie predmetu zmluvy žiadny preddavok. Kúpna cena sa považuje za uhradenú dňom odpísania sumy z bankového účtu objednávateľa.
Záruka je minimálne 24 mesiacov na všetky zariadenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lamačská cesta 4256/8, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

09.12.2022 10:14 — 20.01.2023 10:14

1,00 ks

1 579,00

1 579,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.12.2022 10:50

06.12.2022 10:12

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2022 10:27

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 391
 33
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2022 12:28 - Vstupná ponuka 1 579,00 € Cena s DPH
06.12.2022 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka 1 558,79 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS