• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2022 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2022 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2022 10:00

Detail zákazky Z202214939

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2022 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2022 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2022 10:00

Základné údaje

Z202214939

OF-240749

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7199303

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

00683264

INTEC PHARMA s.r.o.

Elektrárenská 4, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Očkovacia látka na prevenciu proti besnote

očkovacia látka, besnota, vírus, infekcia,

  • 33651600-4 - Očkovacie látky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Očkovacia látka na prevenciu proti besnote
Funkcia
Liek je indikovaný na prevenciu besnoty u dospelých. Môže sa použiť pred aj po expozícii vírusom besnoty na základné očkovanie alebo následné preočkovania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Verorab, injekčná suspenzia v naplnenej injekčnej striekačke s ihlou ml 0,5
Injekčná ihla ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kód štátnej autority (ŠÚKL) 93706
Aplikačná forma PLV IUL - Prášok a disperzné prostredie na injekčnú suspenziu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3.1 Vrátane dopravy na miesto plnenia.
1.3.2 Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru s dodaním tovaru.
1.3.3 Príbalové letáky v slovenskom jazyku.
1.3.4 Požaduje sa, aby bol tovar do miesta plnenia dodaný v pracovných dňoch v čase od 8,00 hod do 13,00 hod.
1.3.5 Predávajúci sa zaväzuje že tovar je novovyrobený a doteraz nepoužívaný.
1.3.6 Požaduje sa, aby nemal tovar ku dňu dodania uplynutých menej ako 50% výrobcom stanovenej doby použiteľnosti (ďalej v tejto kúpnej zmluve iba uplynutá doba použiteľnosti")
1.3.7 Zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na inej, dlhšej uplynutej dobe použiteľnosti tovaru ako je uvedená v bode 1.3.6. tejto kúpnej zmluvy. V prípade, ak sa na základe návrhu dodávateľa zmluvné strany dohodnú na dlhšej uplynutej dobe použiteľnosti tovaru ako je uvedená v bode 1.3.6. tejto kúpnej zmluvy, je dodávateľ povinný každý návrh na predĺženie uplynutej doby použiteľnosti tovaru riadne odôvodniť a pokiaľ to bude potrebné a možné, tak potrebu predĺženia uplynutej doby použiteľnosti tovaru aj vhodným spôsobom preukázať.
1.3.8 Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať, ak sa nejedná o ekvivalent dodaný ako náhrada namiesto lieku, ktorý stratil registráciu, alebo je momentálne na trhu nedostupný.
1.3.9 Požaduje sa, aby dodávateľ oznámil termín dodania tovaru kontaktnej osobe objednávateľa najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
1.3.10 Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy (rozpis položiek s uvedením jednotkových cien a exspirácii).
1.3.11 Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy.
1.3.12 Objednávateľ je oprávnený pri dodaní skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
1.3.13 Fakturačná adresa bude dodávateľovi upresnená do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
1.3.14 Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry za dodaný tovar objednávateľovi.
1.3.15 Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
1.3.16 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
1.3.17 Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
1.3.18 Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie (§ 345 ods.2 Obchodného zákonníka) tejto kúpnej zmluvy na strane dodávateľa budú považovať:
1.3.18.1 Nedodanie tovaru v množstvách a / alebo v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 1.2. tejto kúpnej zmluvy.
1.3.18.2 Nedodanie tovaru s uplynutou dobou použiteľnosti zmluvne dohodnutou podľa bodu 1.3.6 a 1.3.7 tejto kúpnej zmluvy

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota 1.3.18.2 Nedodanie tovaru s uplynutou dobou použiteľnosti zmluvne dohodnutou podľa bodu 1.3.6 a 1.3.7 tejto kúpnej zmluvy
Navrhnutá hodnota 1.3.18.2 Nedodanie tovaru s uplynutou dobou použiteľnosti zmluvne dohodnutou podľa bodu 1.3.6 a 1.3.7 tejto kúpnej zmluvy. Za porušenie zmluvy sa nepovažuje nedodanie tovaru ak sa zmluvné strany nedohodnú na dlhšej uplynulej dobe použiteľnosti podľa bodu 1.3.7 tejto kúpnej zmluvy.

V súčasnosti máme na sklade požadovaný tovar s expiráciou podstatne kratšou ako požaduje obstarávateľ podľa bodu 1.3.6. Pri odbere môže byť expirácia tovaru ešte kratšia, pretože teraz ešte nevieme požadovaný termín dodania. V prípade ak obstarávateľ neakceptuje našu pripomienku nezúčastníme sa aukcie. V opačnom prípade by sme sa vystavili riziku podstatného porušenia kúpnej zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

09.12.2022 08:00 — 15.12.2022 09:00

80,00 bal

2 967,36

2 697,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.12.2022 09:28

06.12.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 269
 10
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.12.2022 07:36 - Vstupná ponuka 2 967,36 € Cena s DPH
06.12.2022 08:52 - Najvýhodnejšia ponuka 2 966,48 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS