• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2022 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.12.2022 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.12.2022 10:55

Detail zákazky Z202214928

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2022 08:04
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.12.2022 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.12.2022 10:55

Základné údaje

Z202214928

OF-266226

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7225531

Objednávateľ

17335795

Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach

Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

44879806

K&M MEDIA s.r.o.

Podzávoz 2303, Čadca, 02201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

ŠZM - Podložky pod pacientov

jednorázová podložka, inkontinenčné pomôcky, pomôcky na inkontinenciu, zdravotnícke pomôcky

  • 33198000-4 - Výrobky z papiera na nemocničné účely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Podložky pod chorých 60x60cm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Podložky pod chorých 60x60cm ks 54120
šírka podložky mm 600
dĺžka podložky mm 600 605
šírka savého jadra mm 490 600
dĺžka savého jadra mm 535 600
savosť ml 1150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál jadra 100% buničina
podložka všetky strany dookola uzatvorené, zabraňujúce pretečeniu
vrchná vrstva biela, mäkká netkaná textília odolná voči odieraniu, komfortná pre používateľa
spodná vrstva nepriepustná protišmyková fólia
veľkosť balenia cca 20-30ks v jednom balení
 2. Podložky pod chorých 60x90cm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Podložky pod chorých 60x90cm ks 82280
šírka podložky mm 600
dĺžka podložky mm 848 900
šírka savého jadra mm 490 600
dĺžka savého jadra mm 778 900
savosť ml 1680
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál jadra 100% buničina
podložka všetky strany dookola uzatvorené, zabraňujúce pretečeniu
vrchná vrstva biela, mäkká netkaná textília odolná voči odieraniu, komfortná pre používateľa
spodná vrstva nepriepustná protišmyková fólia
veľkosť balenia cca 20-30ks v jednom balení
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, nepoužitý tovar
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia sú tri zdravotnícke zariadenia v Trenčianskom kraji - Bojnice, Považská Bystrica, Myjava
Plnenie bude poskytnuté trom zdravotníckym zariadeniam v Trenčianskom kraji - Považská Bystrica, Bojnice a Myjava. Jednotlivé plnenia tejto Rámcovej dohody sa budú realizovať na základe čiastkových objednávok jednotlivých zdravotníckych zariadení, ktoré budú mať formu písomnej objednávky v zmysle ustanovení tejto Rámcovej dohody a budú v nej špecifikované všetky podmienky predmetu dodania (ďalej len "objednávka").
Objednávateľ a Dodávateľ sa pri zadávaní a plnení jednotlivých objednávok budú riadiť platnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Obchodný zákonník"), ak táto Rámcová dohoda neustanovuje inak.
Za úplnú objednávku sa podľa tejto Rámcovej dohody považuje len objednávka čitateľná , podpísaná oprávneným zástupcom Objednávateľa a obsahujúca minimálne tieto náležitosti: a) názov a sídlo Objednávateľa, bankové spojenie,IČO, DIČ, IČ DPH, b) špecifikáciu predmetu dodania v zmysle tejto Rámcovej dohody a množstvo, c) lehotu dodania, d) cenu predmetu dodania, e) číslo Rámcovej dohody a číslo a dátum vystavenia objednávky.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní doklady: kópia Certifikátu CE, ŠUKL kód (ak je to relevantné) k tovarom, ktoré sú predmetom zákazky. Doklady musia byť v slovenskom, resp. českom jazyku.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo, jednotkovú cenu bez DPH a s DPH každého zmluvného produktu e-mailom do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy a do 3 pracovných dní odo dňa vyžiadania bezplatnú vzorku pre každú požadovanú položku predmetu zákazky a do každého zdravotníckeho zariadenia . Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky a skúšobnú vzorku, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
V prípade, že poskytnuté vzorky nebudú spĺňať požadované vlastnosti si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy (OPEP čl.XVIII. bod 18.2, písm.t).
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
Tovar musí byť dodávaný v neporušenom obale, v pracovných dňoch do 14,00 hod. Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu tovar v lehote do 3 dní odo dňa doručenia objednávky kupujúceho, pričom do lehoty dodania tovaru sa nezapočítava čas v termíne od piatku 15,00 do pondelka 8,00 hod, a taktiež dni pracovného voľna a štátne sviatky
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75% výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
Ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie od akéhokoľvek dodávateľa (t.j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, objednávateľ vyzve dodávateľa k vypracovaniu dodatku predmetom, ktorého bude úprava ceny. Ak dodávateľ nesúhlasí s nižšou cenou, má právo na okamžité odstúpenie od  zmluvy.  Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytnutou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Dodávateľ je oprávnený postúpiť svoje pohľadávky voči objednávateľovi vzniknuté z tejto zmluvy, podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Občiansky zákonník“), výlučne iba s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Zároveň sa zmluvné strany dohodli, že právny úkon dodávateľa, ktorým budú jeho pohľadávky voči objednávateľovi postúpené v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, považovaný podľa § 39 Občianskeho zákonníka za absolútne neplatný.
Súhlas objednávateľa podľa predchádzajúceho bodu je platný len za podmienky, že bol na takýto právny úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a/alebo v kvalite nespĺňajúcej podmienky podľa požiadaviek uvedených v tejto RD, je objednávateľ oprávnený v lehotách podľa podmienok OPEP uplatniť reklamáciu a požiadať dodávateľa o dodanie/výmenu tovar. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcim požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia o reklamácii tovaru objednávateľom.
Uvedené množstvá sú len orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množtvom tovaru. Množstvo bude upresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je originálny, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar.
V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar v požadovanej a odsúhlasenej kvalite kedykoľvek počas trvania zmluvy, má objednávateľ nárok aj na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 50% z jednotkovej ceny za každý kus nekvalitného tovaru dodaného na základe ktorejkoľvek čiastkovej objednávky. Túto zmluvnú pokutu je objednávateľ oprávnený jednostranne započítať s úhradou ktorejkoľvek časti kúpnej ceny za tovar dodaný na základe tejto zmluvy, a to bezprostredne po tom čo sa dozvedel o vzniku nároku na jej úhradu.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v zmysle platných obchodných podmienok Elektronickej platformy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná, 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

28 146,80

28 146,80

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

1. Technická špecifikácia obsahujúca popis technických vlastností, parametrov a hodnôt ponúknutého tovaru tak, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie požiadaviek uvedených v opisnom formulári. 2. Prospekt ponúkaného produktu. 3. Podpísaná kalkulácia ceny.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

01.12.2022 08:04

12.12.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.12.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 350
 27
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2022 11:01 - Vstupná ponuka 28 000,00 € Cena bez DPH
02.12.2022 20:04 - Najvýhodnejšia ponuka 27 990,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS