• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2022 11:51
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2022 09:50

Detail zákazky Z202214925

  •    Vyhlásenie zákazky
    01.12.2022 11:51
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2022 09:50

Základné údaje

Z202214925

OF-266171

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7199325

Objednávateľ

37865447

Základná škola s materskou školou Nové Sady 176

Nové Sady 176 , Nové Sady , 95124, SVK

Dodávateľ

53103092

Mário Drahoš

Titváň 39/14, Veľké Zálužie, 95135, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Inventár zariadenia školského stravovania

Inventár zariadenia školského stravovania, mixér, naberačky, hrnčeky, odpadkový kôš, poháre, kuchynské váhy

  • 39220000-0 - Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie
  • 39221100-8 - Kuchynské potreby
  • 39221200-9 - Jedálenské potreby
  • 39221120-4 - Šálky a poháre
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Inventár zariadenia školského stravovania
Funkcia
Vybavenie  zariadenia školského stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tyčový mixér s príslušenstvom   (Výkon motoru: 600 W, Tichá prevádzka, jednoduché čistenie,Ergonomická rukoväť, Praktický sekáčik s objemom 500 ml,Metla na sneh z nerezovej ocele,priehľadná mixovacia nádoba s objemom 600 ml (s odmerkou a viečkom) Príslušenstvo: 2 x veko, 1 x odmerná mixovacia nádobka, 1 x nerezová mixovacia noha, 1 x šľahacia metla, 1 x univerzálny drvič) ks 1
Šľahacia metlička 30 cm (Veľká nerezová metlička na šľahanie s priemerom 6 cm, pre rýchle a ľahké ručné šľahanie a prevzdušnenie. Pomôže s prípravou snehu z bielkov, jemných hladkých krémov, bešamelu, pri príprave pudingu, riedkych ciest, miešaných vajec aj majonézy. Je možné ju umývať v umývačke riadu. Možnosť zavesenia na kuchynskú lištu alebo závesný systém.) ks 2
Baqueta naberačka na polievku alebo ekvivalent (nerez 18/10, vhodné do umývačky, dĺžka 280 mm,Objem (l) 2,014) ks 5
Keramický biely hrnček na čaj (objem 270ml,  vnútro biele, rozmer 9x8,3cm, vhodný do umývačky riadu) ks 40
Odpadkový kôš 60 l, čierny s modrým pruhom (Objem: 60 l Materiál: plast, Rozmery: 40 × 33 × 67 cm,2 stupne otvorenia veka: 1. malé pre drobný odpad, 2. veľké pre väčší odpad bez zašpinenia veka.) ks 1
Duritový pohár 130ml ks 100
Kuchynská váha, vodeodolná 15 kg s nerezovou miskou ( vodeodolná váha – IP68 alebo ekvivalent - umožňuje bezpečné váženie tekutín a prácu vo vlhkom prostredí,akumulátorové napätie (v cene) alebo sieťové napätie 230 V, pracovný čas na akumulátorovom napätí cca 50 hod,doba stabilizácie merania cca 0,5 sek,funkcia kontrolného váženia, 2 displeje s podsvietením,4 regulovatelné nožičky, opláštenie z nerezovej ocele určené pre gastronómiu ako pomocné a kontrolné váhy, kryštalický displej, možnosť tvarovania,možnost práce bez napätia, ochrana proti preťaženiu, nerezová miska) ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužívaný tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 dní od uzavretia zmluvy
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia,  v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod.
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH).
V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok so zložením, vlastnosťami a koncentráciou jednotlivých zložiek ako má požadovaný výrobok/tovar v rovnakej alebo lepšej kvalite podľa techn. špecifikácie, čo je dodávateľ povinný preukázať.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 2 dní od doručenia reklamácie
Faktúra je splatná do 14 dní odo dňa jej vystavenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

176, Nové Sady, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12.12.2022 08:00 — 16.12.2022 14:00

1,00 celok

640,00

640,00

Podľa opisného formulára

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

01.12.2022 11:51

06.12.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 256
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.12.2022 19:32 - Vstupná ponuka 639,96 € Cena s DPH
06.12.2022 07:17 - Najvýhodnejšia ponuka 606,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS