31968040
Centrum pre deti a rodiny Košická Nová Ves
Mliečna 20A, Košice, 04014, SVK
31649611
O.S.A.F. spol. s r.o.
Popradská 58/B, Košice, 04011, SVK
Rekonštrukcia elektroinštalácie v rodinnom dome
Rekonštrukcia elektroinštalácie
Tovar
1. Rekonštrukcia elektroinštalácie v rodinnom dome
|
|
---|---|
Funkcia |
Rekonštrukcia elektroinštalácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
podrobná špecifikácia vo výkaze-výmer priloženom v prílohe (viď súbor Vykaz_vymer.xls) | komplet | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Nový, doposiaľ nepoužitý materiál. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo. |
Dodávateľ zrealizuje dielo, ktoré musí zodpovedať platným Slovenským technickým normám, normám platným pre jednotlivé práce a konštrukcie a musia byť v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ak sú tieto predpisy v súlade s právom Európskych spoločenstiev a slovenskými technickými normami alebo zahraničnými normami, ktorými sa prevzali európske normy. |
Všetky výrobky a materiály musia spĺňať podmienky a požiadavky, uvedené v zákone č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe podľa vyhlášky MV SR č. 94/2004 Z. z., v znení neskorších predpisov, ktorou sa ustanovujú technické požiadavky na požiarnu bezpečnosť pri výstavbe a pri užívaní stavieb v znení vyhlášky MV SR č. 307/2007 Z. z.. |
Cena za vykonanie diela zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania diela. |
Faktúra bude obsahovať náležitosti podľa zákona o DPH resp. Zákona o účtovníctve ak nebude zhotoviteľ platca DPH. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude protokol o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ je povinný zrealizovať dielo do 12 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov, ako aj za čistotu a poriadok na stavenisku. Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia všetkých osôb, ktoré sú oprávnené zdržiavať sa v priestore staveniska podľa zákona NR SR č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v znení neskorších zmien a doplnkov a NV SR č. 392/2006 Z.z., 396/2006 Z.z. a vyhlášky č. 147/2013 Z.z. o bezpečnosti práce a technických zariadení pri stavebných prácach. . |
Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou, ktorej predmetom podnikania je činnosť , ktorá je rovnakého alebo podobného druhu ako je predmet zákazky a je oprávnený dielo realizovať a uzavrieť túto zmluvu. Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou odborne spôsobilou na vykonanie diela v zmysle príslušných platných všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem. |
Zhotoviteľ poskytuje záruku na dielo 60 mesiacov. |
Objednávateľ prevezme danú časť diela výlučne v prípade, že na tejto časti nebudú zistené také vady a nedorobky, ktoré by bránili riadnemu, bezpečnému a plne funkčnému užívaniu tejto časti diela. Prevzatie časti diela môže byť objednávateľom odmietnuté v prípade zistených vád funkčnosti, ktoré bránia užívaniu tejto časti diela. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť a Objednávateľ povinný zaplatiť Dodávateľovi faktúry vystavené podľa podmienok dohodnutých v tejto zmluve len za skutočne vykonané práce na diele. Objednávateľ nebude Dodávateľovi poskytovať preddavky a zálohy na objednané dielo. |
Objednávateľ je povinný uplatniť si prípadnú reklamáciu vady diela bezodkladne po jej zistení. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť reklamovanú vadu v čo najkratšom technicky možnom čase, najneskôr však do 30 dní odo dňa obdržania reklamácie. Ak je predmetom reklamácie havarijný stav, Dodávateľ je povinný zabezpečiť do 2 dní odstránenie reklamovanej vady. |
V prípade, že Dodávateľ neodstráni reklamované vady v dohodnutej lehote, napriek tomu, že ich uznal a Objednávateľ vytvoril podmienky na ich odstránenie, má Objednávateľ právo zabezpečiť odstránenie vád treťou osobou. Úhradu nárokov tretej osobe pri odstraňovaní vád týmto spôsobom znáša Dodávateľ. |
Miesto vykonania diela: Košice, intravilán mesta. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Štrbská 27, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
08.12.2022 13:34 — 23.12.2022 13:36
1,00 komplet
13 311,00
13 311,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.11.2022 13:49
05.12.2022 13:29
05.12.2022 13:44
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.12.2022 13:25 - Vstupná ponuka | 13 000,00 | € | Cena s DPH |
05.12.2022 13:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: