00610721
Nemocnica s poliklinikou Myjava
Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK
43959954
KORAKO, s. r. o.
Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK
ŠZM-rukavice sterilné operačné
jednorazové rukavice sterilné operačné, ochranné pomôcky
Tovar, Služba
1. Rukavice operačné sterilné latexové.
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pudrované | páry | 52540 | ||
Nepudrované | páry | 52850 | ||
Rôzne veľkosti podľa potreby po pol čísle | číslo | 6 | 9 | |
Hrúbka steny v oblasti dlaní | mm | 0,15 | 0,24 | |
Celková dĺžka rukavíc | mm | 260 | 285 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
sila pretrhnutia | N |
pevné - odolné voči pretrhnutiu , ľahko navliekateľné | požadujeme |
prírodný latex bez púdru, resp. s púdrom | požadujeme |
antibakteriálne, sterilné | požadujeme |
bielej farby | požadujeme |
syntetická vnútorná vrstva | požadujeme |
nepriepustnosť AQL | minimálne 0,65 |
anatomicky tvarované | s rolovanými okrajmi |
balenie sterilné | ľavá a pravá rukavica zhrnuté vo vnútornom vrecku bez vlákien, zapečatené v plochom vrecúšku |
skladovateľnosť | minimálne 5 rokov |
certifikované pre prácu v zdravotníctve, európska CE certifikácia, certifikát potvrdený európskou notifikovanou osobou | požadujeme |
medicínsky produkt IIa. triedy | v súlade so smernicou o zdravotníckych pomôckach 93/42/EHS |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do priestorov skladu ŠZM. Miestom plnenia sú 3 zdravotnícke zariadenia v Trenčianskom kraji. |
Požadujem do 3 pracovných dní predložiť prospektový materiál, ktorý musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v tomto OF. |
Pokiaľ objednávateľ zistí rozdiel medzi špecifikovaným a ponúkaným výrobkom nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Plnenie bude poskytnuté trom zdravotníckym zariadeniam na základe podpísaného Dodatku a objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
Požaduje sa dodávať predmet zákazky podľa potreby na základe objednávok 12 mesiacov |
Tovar bude dodávaný pribežne na základe samostatných objednávok vystavených kupujúcimi, ktorými sú tri zariadenia v Trenčianskom kraji. |
Ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie od akéhokoľvek dodávateľa (t.j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, objednávateľ vyzve dodávateľa k vypracovaniu dodatku predmetom, ktorého bude úprava ceny. Ak dodávateľ nesúhlasí s nižšou cenou, má právo na okamžité odstúpenie od zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytnutou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doklady: kópia Certifikátu CE, dokladu o pridelení kódu ŠUKL k tovarom, ktoré sú predmetom zákazky. Všetky doklady musia byť v slovenskom, resp. českom jazyku. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na dodanie bezplatných skúšobných vzoriek v minimálnom počte 1 balenie z každého druhu predmetu Zmluvy pre každé zdravotnícke zariadenie v pôsobnosti Trenčianskeho kraja (3 nemocnice) do 3 pracovných dní. |
Pokiaľ Objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu Dodávateľa, a že skúšobná vzorka vyhovuje požiadavkám objednávateľa na kvalitu predmetu zákazky, nebude možné dôjsť k plneniu Zmluvy a zmluva s víťazným uchádzačom bude zrušená. |
Pokiaľ objednávateľ zistí rozdiel medzi špecifikovaným a ponúkaným výrobkom nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Ak v priebehu plnenia zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi tovar inej kvality ako bola predložená vzorka, a tento nebude zodpovedať požadovaným parametrom, má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy. |
Tovar musí byť dodaný v neporušenom obale, v pracovných dňoch do 14,00 hod. Objednávanie tovaru telefonicky, príp. e-mailom. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75 % výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami. |
Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar kupujúcemu v lehote do 3 pracovných dní od doručenia objednávky kupujúceho. |
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b, ods.5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Faktúra musí obsahovať číslo rámcovej zmluvy, názov tovaru, cenu za jednotlivé položky a celkovú cenu bez DPH, výšku DPH, cenu s DPH. |
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
V prípade ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a/alebo v kvalite nespĺňajúcej podmienky podľa požiadaviek uvedených v tejto RD, je objednávateľ oprávnený v lehotách podľa podmienok OPET uplatniť reklamáciu a požiadať dodávateľa o dodanie/výmenu tovaru. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcim požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo da oznámenia o reklamácii tovaru objednávateľom. |
Uvedené množstvá sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Dodávateľ musí mať v momente uzatvorenia zmluvy v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, inak zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa všeobecných zmluvných podmienok OPET-u tým nie sú dotknuté. |
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, objednávateľ v zmysle OPET-u a podľa tejto zmluvy môže od zmluvy odstúpiť. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | medicínsky produkt IIa. triedy | v súlade so smernicou o zdravotníckych pomôckach 93/42/EHS |
Navrhnutá hodnota | medicínsky produkt IIa. triedy | v súlade so smernicou o zdravotníckych pomôckach 93/42/EHS alebo nariadením EU 2017/745. V súlade s normami EN 455-1, EN 455-2, EN 455-3, EN 455-4, ISO 13485 |
žiadame obstarávateľa aby jednoznačne definoval požiadavky. Bez uvedenia noriem a jasnej špecifikácie, nie je možné správne nastaviť cenu. Taktiež bez splnenia noriem môže dôjsť k ohrozeniu zdravia používateľov
Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 celok
35 325,80
35 325,80
Požadujeme splniť technickú špecifikáciu a osobitné požiadavky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.11.2022 11:57
07.12.2022 09:15
07.12.2022 09:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.12.2022 00:31 - Vstupná ponuka | 35 325,00 | € | Cena bez DPH |
07.12.2022 07:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 100,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: