• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2022 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2022 14:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2022 14:55

Detail zákazky Z202214865

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2022 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2022 14:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2022 14:55

Základné údaje

Z202214865

OF-266077

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7193794

Objednávateľ

00164763

Slovenské národné divadlo

Pribinova 7272/17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81901, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace prostriedky a pomôcky na upratovanie

čistiace prostriedky, saponáty, dezinfekcia a leštiace prostriedky, pomôcky na upratovanie – vedrá, sáčky, metly, lopatky ,hygiena

  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 39224300-1 - Metly a kefy a iné výrobky na upratovanie domácností
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace a dezinfekčné prostriedky.
Funkcia
Čistiace prostriedky a pomôcky na upratovanie  pre potreby Objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Soľ do umývačky Finish 1,50kg ks 6
2. Oprašovák Labutienka s teleskopickou rúčkou ks 10
3. Mydlo na ruky s pumpičkou 500ml., antibakteriálne ks 100
4. Lak Taft 250ml. Lak na vlasy Ultra Strong 4 ks 60
5. Vatové tampóny 100ks balenie 100
6. EFEKT Liquid 450 g -pasta na ruky s ph 6,5 je vhodná pre profesionálov - mechanikov ks 100
7. Rukavice gumenné M ks 80
8. Rukavice gumenné L ks 80
9. Rukavice gumenné S ks 30
10. Hydroxid sodný 500g., na rôzne technické účely, čistenie sifónov a odpadových potrubí ks 20
11. Švédska handra 32x32 rôzne farby ks 200
12. Silux na okná s obsahom octu morská sviežosť lesk bez čmúh 500ml /s rozprašovačom ks 90
13. Indulona PROFI nechtíková 100g, s výťažkom z nechtíka lekárskeho s regeneračnými účinkami ks 200
14. VAKAVO Glycerínový krém na ruky s ginkom dvojlaločným ks 50
15. Prací prášok 600g ks 120
16. Senzi 500ml, účinný prípravok na odstraňovanie hrdze a vodného kameňa ks 120
17. Mop plochý veľmi účinný, zo 100% mikrovlákna, 140 cm teleskopická tyč ks 10
18. Domestos 24 H tekutý čistiaci a dezinfekčný prostriedok, Dezinfekčná látka chlórnan sodný 4,5 g / 100g, menej ako 5% bieliace činidlá na báze chlóru ks 100
19. WC set ecomomic (miska +kefa) ks 40
20. Papierové vreckovky 3vrstvové 100ks v krabici krabica 10
21. Mydlo obyčajné 100gr ks 100
22. Vrecia na odpad STANDARD 59x100cm /20pcs/roll čierne balenie 40
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia - do sídla Objednávateľa).
2. Doručenie tovaru do sídla Objednávateľa na jedno odberné miesto a jeho odovzdanie kontaktnej osobe Objednávateľa.
3. Požaduje sa predložiť rozpis jednotlivých položiek s ich jednotkovými cenami tovaru s DPH alebo ceny bez DPH, do 3 dní od uzavretia zmluvy.
4. Objednávateľ uprednostňuje dodať tovar ním požadovaných značiek - typov, nakoľko zabezpečuje pre zamestnancov dôkladné a overené prípravky na čistenie (pracuje  sa s olejmi, mazivami, farbami).
5. V prípade predloženia ekvivalentu požaduje Objednávateľ predložiť vzorku ponúkaného ekvivalentu k posúdeniu, či sa jedná o 100 % náhradu. Objednávateľ požaduje dodať tovar v súlade s jeho špecifikáciou, v opačnom prípade to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie zmluvy.
6. Splatnosť faktúry: do 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry Objednávateľovi  (faktúra musí obsahovať meno kontaktnej osoby za Objednávateľa a číslo zmluvy).
7. Dodávateľ vystaví faktúru po kompletnom dodaní tovaru predmetnej zákazky.
8. Dodávateľ bude avizovať dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe Objednávateľa dva až tri pracovné dni pred plánovaným dodaním.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pribinova 17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

15.12.2022 09:00 — 20.12.2022 13:00

22,00 položky

2 480,00

2 067,00

V rámci vlastného návrhu plnenia zákazky sa požaduje predložiť obchodné názvy ponúkaných typov výrobkov vrátane ich popisu v prípade použitia ekvivalentov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.11.2022 10:06

05.12.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.12.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 352
 45
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.12.2022 18:12 - Vstupná ponuka 2 479,99 € Cena s DPH
05.12.2022 11:05 - Najvýhodnejšia ponuka 2 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS