30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
48079707
WASCO - družstvo
Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK
Pranie a chemické čistenie
pranie a chemické čistenie
Služba
1. Pranie a chemické čistenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Pranie a chemické čistenie bielizne a súčiastok výstroja (ďalej len "materiál") |
Predmetom zákazky je pranie, chemické čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, doprava, viazanie, triedenie spojené s touto službou. |
Konečná cena vypraného a vyčisteného materiálu musí zahŕňať cenu za dovoz a odvoz materiálu, vlastné čistenie, sušenie, skladovanie, viazanie a triedenie podľa jednotlivých druhov materiálu. |
Poskytovateľ zabezpečí riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia. |
Poskytovateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov. |
Piktogramy označujúce údržbu sa z materiálu neodstraňujú. Piktogramy sú uvedené v STNENISO 3758 – Textílie. |
Pri čistení materiálov vyžadujúcich špeciálnu údržbu je potrebné vykonať súčinnosť medzi dodávateľom a objednávateľom v otázkach technologických postupov a poučenia manipulácie s jednotlivými materiálmi. |
Poškodený materiál poskytovateľ vytriedi. |
Balenie dodávateľom – odevné súčiastky po 5 ks, bielizeň po 10 ks alebo podľa požiadaviek objednávateľa. |
Vypraný a vyčistený materiál dodávateľ zabezpečí proti prašnosti ich zabalením do PVC alebo iným vhodným spôsobom. |
Poskytovateľteľ zabezpečí dovoz vypraného a vyčisteného materiálu objednávateľovi. |
Materiál po vypraní a vyčistení sa odovzdáva osobne objednávateľovi. |
Odovzdanie materiálu objednávateľ potvrdí na troch výtlačkoch dodacieho listu poskytovateľovi. |
Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STNENISO 3758; STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-C12:2006/OpravaAC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4 a STNEN 12241 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Čiapka ÚT 72 | ks | 76 | ||
NOHAVICE POĽNÉ 2007 DP Les | ks | 41 | ||
Vložka hygienická do Vak spací SKP | ks | 29 | ||
Vak spací SKP | ks | 29 | ||
BLÚZA POĽNÁ 2007 DP Les | ks | 37 | ||
Čiapka 2007 DP les | ks | 38 | ||
Povlak na prilbu DP les | ks | 29 | ||
Pláštenka 85 | ks | 4 | ||
Blúza pyžamová | ks | 29 | ||
Nohavice pyžamové | ks | 29 | ||
Plachta farebná | ks | 77 | ||
Obrus farebný nad 2m² | ks | 55 | ||
Obrus farebný do 2m² | ks | 4 | ||
Blúza PO kaki | ks | 29 | ||
Nohavice PO s náprs. a pruž. | ks | 29 | ||
Obrus biely nad 2m² | ks | 31 | ||
Obrus biely do 2m² | ks | 14 | ||
Pulóver vz. 85 | ks | 58 | ||
Uterák | ks | 151 | ||
Utierka | ks | 61 | ||
Plášť biely | ks | 51 | ||
Blúza pre kuchára biela | ks | 7 | ||
Zástera pracovná biela | ks | 58 | ||
Košeľa VZS | ks | 6 | ||
Plachta biela | ks | 5 | ||
Blúza UT | ks | 20 | ||
Nohavice pre kuchára | ks | 51 | ||
Nohavice ÚT | ks | 5 | ||
Blúza pre kuchára kaki | ks | 65 | ||
Zástera pracovná kaki | ks | 91 | ||
Povlak na prikrývku | ks | 70 | ||
Povlak na vankúš | ks | 70 | ||
Plachta biela | ks | 70 | ||
Obrus farebný | ks | 20 | ||
Obrus biely | ks | 65 |
Názov |
Objednávateľ požaduje odvoz a dovoz materiálu na miesto plnenia objednávateľa podľa príslušnej objednávky. |
Termín na poskytnutie služby bude do 10 dní od doručenia objednávky poskytovateľovi. V tejto lehote poskytovateľ zabezpečí odvoz znečisteného materiálu, a aj dovoz vypratého materiálu. Realizácia bude len v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00 |
Poskytovateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby. |
Objednávateľ pri odovzdávaní znečisteného materiálu spíše na výdajku-prevodku názov organizácie, presný druh a počet materiálu, dátum odovzdania materiálu, lehotu dodania materiálu, ktorú podpíšu zodpovedné osoby za obe zmluvné strany. Pri dovoze čistého materiálu do jednotlivých miest plnenia objednávateľa, vystaví dodávateľ dodací list s presným množstvom z každého materiálu, ktorý pri prevzatí materiálu potvrdí svojím podpisom. |
Fakturácia bude vykonaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb po zrealizovaní objednávky. Objednávateľ požaduje pred vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa z dôvodu upresnenia a kontroly fakturačných údajov. |
Potvrdený dodací list bude vystavený v troch výtlačkoch. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry. |
Objednávateľ požaduje faktúru v troch výtlačkoch |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Poskytovateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre) |
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri praní a čistení), c) rozdiel v počte kusov, párov, súprav, m2 uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu. |
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie |
kpt. Nálepku 1, 075 01 Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika
07.12.2022 10:53 — 14.12.2022 09:53
1,00 zákazka
1 324,83
1 324,83
Podľa objednávkového formulára
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.11.2022 09:56
06.12.2022 10:30
06.12.2022 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.11.2022 10:11 - Vstupná ponuka | 1 100,00 | € | Cena bez DPH |
06.12.2022 10:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 885,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: