• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2022 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2022 10:50

Detail zákazky Z202214851

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.11.2022 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2022 10:50

Základné údaje

Z202214851

OF-266194

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7193784

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Príslušenstvo k výpočtovej technike

klávesnica, myš, procesor, ssd disk, chladič na procesor

  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 30237100-0 - Časti počítačov
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 30236000-2 - Rôzne počítačové vybavenie
  • 30237460-1 - Počítačové klávesnice
  • 30234000-8 - Pamäťové médiá
  • 30237230-0 - Pamäte
  • 30211500-6 - Centrálne riadiace jednotky (CPU) alebo procesory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Príslušenstvo k výpočtovej technike
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
AMD Ryzen 7700X_100-100000591WOF ks 2
ASUS Prime X670E-PRO WIFI_90MB1BL0-M0EAY0 ks 2
WD Black SN850X 1TB_WDS100T2X0E ks 2
ARCTIC Freezer 34 eSports DUO ACFRE00075A_ACFRE00075A ks 2
Sapphire Radeon RX 6600 XT Nitro + 8GB_11309-01-20G ks 2
Corsair RM Series RM750x 750W_CP-9020199-EU ks 2
Microsoft Surface Pro Signature Keyboard + Pen 8X6-00087-CZSK_8X6-00087-CZSK ks 3
Patriot BURST 120GB_PBE120GS25SSDR ks 20
C-Tech KB-102M-U-BL klavesnica_KB-102M-U-BL ks 20
A4Tech OP-760 Black myš_OP-760 Black ks 20
Kingston KF560C40BBK2-32_KF560C40BBK2-32 ks 2
PremiumCord kport8-02_kport8-02 ks 4
Microsoft Modern Mobile Mouse KTF-00014_KTF-00014 ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov
Dodávateľ do 3 prac. dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy  predloží v písomnej forme (mailom, osobne, poštou) objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks, v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi Vyhlásenie o zhode a CE certifikát k predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky na miesto plnenia naraz jednou dodávkou v požadovanom množstve na základe uzatvorenej zmluvy.
Každý kus/položka predmetu obstarávania bude zabalený v originálnom balení/nerozbalený/nepoužívaný - objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku , preberací protokol .
Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní,  po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom a to najneskôr v lehote najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni podpisu Protokolu.
Termín dodania tovaru oznámi dodávateľ   objednávateľovi najmenej 2 pracovné  dni vopred na jeho emailovú adresu.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
Objednávateľ má v prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodov na strane dodávateľa, nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 30 dní od nadobudnutia účinnosti odstúpenia.
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru,alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi, doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry
Názov Upresnenie
záruka a servis Minimálne 24 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

08.12.2022 09:00 — 13.12.2022 14:00

84,00 ks

5 042,70

4 202,25

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.11.2022 09:21

05.12.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.12.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 397
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.12.2022 09:59 - Vstupná ponuka 5 042,70 € Cena s DPH
05.12.2022 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 5 042,70 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS