00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
43872930
iServices s. r. o.
Zadunajská cesta 8, Bratislava, 85101, SVK
Vernostné licencie ESET PROTECT Enterprise On-Prem a prevádzková podpora
Vernostné licencie ESET PROTECT Enterprise On-Prem a prevádzková podpora
Tovar
1. Vernostné licencie ESET PROTECT Enterprise On-Prem a prevádzková podpora
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Funkcionalita - Predmetom zákazky je obstaranie rozšírenia kontraktu pre existujúce akademické licencie antivírusového softvéru ESET Endpoint Protection Advanced o funkcionalitu rozšírenej detekcie a reakcie a obstaranie služby rozšírenej podpory kybernetickej bezpečnosti s aktívnym monitoringom EDR/XDR platformy. |
2. Množstvo - Zabezpečenie funkcionality Enterprise Inspect v rámci balíka ESET PROTECT Enterprise On-Prem pre 300 ks licencií Obstarávateľa v akademickom sektore - Osobné technické konzultácie a prevádzková podpora v celkovom minimálnom rozsahu 100 hodín za obdobie trvania zmluvy podľa technických vlastností uvedených nižšie |
3. Úroveň služby - Služby automatickej aktualizácie, prevádzkovej, technickej a licenčnej podpory |
4. Dlžka trvania - 2 roky od uzavretia kontaktu |
5. Verejné ID licencie - 333-M3D-JN3 (ESET Endpoint Protection Advanced) |
6. Technické vlastnosti - Operačný systém použitia agentov: Microsoft Windows Server 2008 a novšie, Microsoft Windows 7 a novšie, Linux Desktop, FreeBSD, Mac OS, Android a IOS, Linux, - Zabezpečenie vzdialenej centrálnej správy riešenia komplexnej ochrany koncových zariadení na úrovni veľkého podniku (hierarchická infraštruktúra serverov pre manažment s delegovaním oprávnení pre lokálnych administrátorov) s integráciou na doménovú infraštruktúru zákazníka a s možnosťou vlastného replikačného repozitára vzoriek pre infiltrácie a samotného softvéru; |
- Antivírusová ochrana koncových zariadení, jej všetky moduly, iný softvér dodávaný spolu s antivírusovým riešení v jednom balíku a riadiaca konzola pre centrálnu správu ochrany zariadení musia mať plnohodnotne implementovanú slovenčinu vrátane kompletnej dokumentácie k implementácii, prevádzke a odstraňovania porúch systému ako aj pomocníka (Help systém) v režimoch on-line aj off-line, - Proaktívne odhaľovanie ransomvéru; |
- Detekcia rizikového používateľského správania a opakovaného porušovania pravidiel, - Inteligentné vyhľadávanie a automatizácia blokovania hrozieb; rýchla manuálna reakcia na hrozby aj pomocou integrovaného vzdialeného terminálu pre powershell; okamžitá izolácia kompromitovaného zariadenia od siete; - Pokročilý systém správy incidentov, ktorý zoskupujte objekty, ako sú detekcie, počítače, spustiteľné súbory alebo procesy, do logických celkov a prezrite si potenciálne škodlivé udalosti na časovej osi s príslušnými akciami používateľa; |
- Využívanie clouovej reputačnej databázy na posúdenie rizík a aktivít vykonaných spustiteľnými súbormi, - Kontextová RCA analýza príčin vzniku podľa požadovanej úrovne podrobností, - REST API pre integráciu s nástrojmi SIEM, SOAR, ITIL. |
7. Technické konzultácie a prevádzková podpora - Komplexná starostlivosť o prevádzku ESET Inspect riešenia pozostávajúceho z ESET PROTECT a ESET Inspect servera v podľa potrieb Objednávateľa v nižšie uvedenom rozssahu. Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov pri rovnomernom rozložení služieb (0,5MD/ mesiac) ak sa Objednávateľ a Dodávateľ nedohodnú inak: - proaktívny monitoring vybraných parametrov a dostupnosť všetkých služieb aplikačného riešenia EDR/XDR serverového systému; |
- aktívny monitoring EDR/XDR pravidiel s príslušným notifikačným mechanizmom, ktorý sa špecifikuje neskôr - nastavovanie pravidelných reportov podľa požiadaviek objednávateľa v celkom rozsahu 2 reportov za mesiac. |
Bezpečnostná podpora endpointov: - Malware: chýbajúca detekcia, - Malware: problém s liečením, - Malware: infekcia ransomvérom, - Zachytenie False positive, - Vyšetrenie podozrivého správania - Vyšetrenie malware incidentu a odozva na vzniknutý malware incident; |
Základná analýza protokolu z EDR/XDR aplikácie, - Detailná analýza zaslaného súboru, - Analýza a vyšetrenie odovzdaných súvisiacich dát, - Asistencia pri odozve/protiopatreniach na malware incident; |
Bezpečnostná podpora pre EDR/XDR: - Podpora s vytváraním EDR/XDR pravidiel, - Podpora s vytváraním EDR/XDR výnimiek, - ESET Inspect operatívna optimalizácia prostredia, - ESET Inspect služba Threat Hunting (poskytovaná na požiadanie). - mesačné vyhodnocovanie EDR/XDR incidentov s príslušným návrhom opatrení - kontrola a analýza logov - aktualizácia aplikačného vybavenia v zmysle odporúčaní výrobcom, - dodanie informácií o známych bezpečnostných chybách a aplikovanie náprav. |
Názov |
1. Partnerstvo - Dodávateľ je povinný preukázať Objednávateľovi, že v čase uzavretia zmluvy je oficiálnym partnerom spoločnosti ESET najvyššej kategórie (Platinový partner) v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie (pokiaľ nie je dodávateľom priamo spoločnosť ESET), ktorý je oprávnený predávať licencie aj pre akademický a vzdelávací sektor. |
- Úroveň partnerstva Dodávateľa musí byť pre Objednávateľa verifikovateľná z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu), alebo takéto partnerstvo doloží Dodávateľ písomným potvrdením výrobcu v elektronickej podobe do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
- Dodávateľ je povinný preukázať Objednávateľovi, že má k dispozícii aspoň dve osoby s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne na tovary a služby v predmete zákazky (t,j, ESET Optimization Specialist) od výrobcu ponúkaného riešenia a má k dispozícii aspoň jedného špecialistu s certifikáciou CEH a CHFI súčasne (Computer Hacking Forensic Investigator) do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
- Dodávateľ je povinný preukázať Objednávateľovi že disponuje certifikátom a ISO/IEC 27001 (systém manažérstva informačnej bezpečnosti). |
2. Podpora - Požaduje sa prevádzková a technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná Dodávateľom v slovenčine pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie. |
- Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie servisných požiadaviek objednávateľom. |
- Podpora musí byť realizovaná v miestach inštalácie. Pokiaľ to charakter konkrétneho incidentu umožňuje, je možné podporu vykonať aj z akéhokoľvek miesta, z ktorého je možné bezpečné pripojenie k podporovanému EDR/XDR riešeniu. |
- Požaduje sa garantované SLA pre podporu 8x5, tj. v pracovných dňoch v čase od 9.00 do 17.00h vrátane potvrdenia prijatia požiadavky na servisný zásah do 60 minút a nástupu na riešenie najneskôr do 240 minút od nahlásenia incidentu. |
- Dodávateľ zabezpečí pre Objednávateľa prioritizáciu pri riešení kritických incidentov na technickej podpore výrobcu antivírusového riešenia a poskytnutie príslušných eskalačných kontaktov v slovenčine pre celú komunikáciu (webovú, elektronickú, písomnú aj telefonickú). Technologická infraštruktúra podpory a poskytovateľ technickej podpory sa musí nachádzať výlučne na území štátov Európskej Únie. |
- Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že disponuje vlastným systémom na nahlasovanie incidentov v slovenčine v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania podpory, prípadne možnosťou integrácie na centrálnu IKT podporu Objednávateľa. |
- Požaduje sa prístup aktualizáciám softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu. |
- Požaduje sa možnosť vytvárať tikety k incidentom minimálne telefonicky a emailom. |
- Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu ešte pred vznikom incidentu či problému (proaktívna podpora), od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory výrobcu plnohodnotne v slovenčine v písomnej aj ústnej forme. |
- Tovary a služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu, sa budú považovať za poskytované až po zaregistrovaní na zákazníckom účte Objednávateľa vedeného výrobcom produktu, pričom túto skutočnosť bude možné overiť cez zákaznícky portál výrobcu. Dodávateľ je povinný túto registráciu zabezpečiť do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Dodávateľ je povinný bezodkladne po registrácii predmetných služieb informovať Objednávateľa o tejto skutočnosti e-mailom. |
3. TCO - V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky (najmä, ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpory a pod.) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"). |
- Dodávateľ na svoje náklady zabezpečí vyškolenie 5 administrátorov Objednávateľa na centralizovanú správu a implementáciu produktu v trvaní najmenej 1 školiaci deň pre každú osobu v sídle Objednávateľa. Termín školenia a konzultácií bude dohodnutý osobitne po uzavretí zmluvy. |
4. Implementácia - Pri implementácii riešenia poskytne Objednávateľ Dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov pre Dodávateľa. Tieto budú poskytnuté Dodávateľovi výlučne v súlade s platnými internými IKT predpismi a procesmi objednávateľa. Prípadné náklady na inú požadovanú súčinnosť zo strany Objednávateľa budú ním vyčíslené, budú sa započítavať do TCO a znáša ich v plnej výške Dodávateľ. |
- Objednávateľ prevádzkuje jadro svojej bezpečnostnej infraštruktúry homogénne na platforme produktov ESET. Z uvedeného dôvodu sa variantné riešenie nepripúšťa. |
5. Licencie - Podrobnosti k osobitným licenčným podmienkam ustanovuje „End User Licence Agreement“ („EULA“), ktorá musí byť dostupná v slovenskom jazyku a ktorú objednávateľ akceptuje po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
- V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA. |
6. Prehlásenie - Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát, Šafárikovo námestie 6, 814 99 Bratislava 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
09.12.2022 08:00 — 19.12.2022 14:00
1,00 kompletný predmet zákazky
12 000,00
12 000,00
Dodávateľ potvrdí špecifikáciu uvedenú vo formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.11.2022 17:22
05.12.2022 09:15
05.12.2022 09:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.12.2022 13:00 - Vstupná ponuka | 12 000,00 | € | Cena bez DPH |
05.12.2022 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 999,98 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: