37886851
Ľubovnianska nemocnica, n.o.
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
47719150
Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka
Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK
Inkontinenčné plienky a detské jednorázové plienky
inkontinenčné plienky, detské plienky, jednorázové plienky
Tovar, Služba
|
1. Inkontinenčné plienky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Plienkové nohavičky pre dospelých, inkontinenčné |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| obvod pásu | cm | 100 | 150 | |
| savosť | ml | 2500 | 2700 | |
| množstvo | ks | 10 500 |
|
2. Inkontinenčné plienky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Plienkové nohavičky pre dospelých, inkontinenčné |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| obvod pásu | cm | 80 | 110 | |
| savosť | ml | 2100 | 2300 | |
| množstvo | ks | 720 |
|
3. Inkontinenčné plienky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Plienkové nohavičky pre dospelých, inkontinenčné |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| obvod pásu | cm | 130 | 170 | |
| savosť | ml | 2400 | 2600 | |
| množstvo | ks | 10 620 |
|
4. Inkontinenčné plienky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Plienkové nohavičky pre dospelých, inkontinenčné |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| obvod pásu | cm | 80 | 110 | |
| savosť | ml | 1200 | 1400 | |
| množstvo | ks | 100 |
|
5. Detské plienky od 5-9 kg (MIDI)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| jednorazové detské plienky |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| hmotnosť dieťaťa | kg | 5 | 9 | |
| množstvo | ks | 9 200 |
|
6. Detské plienky od 12-25 kg (JUNIOR)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| jednorazové detské plienky |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| hmotnosť dieťaťa | kg | 12 | 25 | |
| množstvo | ks | 4 400 |
|
7. Detské plienky od 3-6 kg (MINI)
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| jednorazové detské plienky |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| hmotnosť dieťaťa | kg | 3 | 6 | |
| množstvo | ks | 2 350 |
| Názov |
| Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia. |
| Miestom plnenia je sídlo objednávateľa, konkrétne Nemocničná lekáreň. |
| Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo. |
| Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky postupne na základe telefonickej alebo písomnej objednávky, včítane elektronickej formy. |
| Periodicita zasielania objednávok bude realizovaná podľa aktuálnej potreby. |
| Dodávky budú realizované počas pracovných dní v čase od 7:00 hod do 14:30 hod. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade omeškania s dodaním tovaru písomne alebo elektronicky požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru s uvedením dôvodov, ktoré mu bránili dodať tovar včas. |
| Termín dodávky: do 3 dní od obdržania objednávky, prípadne po dohode s Nemocničnou lekárňou. |
| Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
| Ceny tovarových položiek je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien. |
| Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy predložiť Objednávateľovi doklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky a dokumenty nevyhnutné k plneniu: |
| a) meno, priezvisko, e-mail, telefónne číslo kontaktnej osoby pre objednávanie tovaru a pre rokovanie v zmluvných záležitostiach |
| b) podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy: šukl kód, názov tovaru, balenie, cena bez DPH za MJ, DPH, cena s DPH za MJ, cena spolu za každú položku s DPH, cena spolu za celý predmet zákazky s DPH |
| c) čestné prehlásenie, že všetky ponúkané a dodávané výrobky na predmet tejto zákazky sú certifikované alebo majú pridelený ŠUKL kód (ak je to relevantné) |
| d) čestné prehlásenie, že Dodávateľ spĺňa všetky požiadavky stanovené právnymi predpismi Slovenskej republiky, ktoré sa viažu na vyrábanie (v prípade Dodávateľa, ktorý je zároveň výrobcom), skladovanie prípadne prepravu predmetu zákazky. |
| Podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy: cena bez DPH, DPH, cena s DPH bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
| Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne. Vady tovaru zistené neskôr môže Objednávateľ reklamovať len ak vznikli v rámci záručnej doby. Zmluvné strany sa dohodli, že záručná doba je do ukončenia dátumu expirácie. |
| Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom. |
| Dodávateľ je povinný dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35 % výrobcom stanovenej exspiračnej doby. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje, že počas stanovenej exspiračnej doby bude mať tovar vlastnosti stanovené príslušnými kvalitatívnymi a technickými parametrami. |
| V prípade výpadku zazmluvneného tovaru alebo ukončenia jeho výroby je dodávateľ povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť objednávateľovi. |
| Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného dodávateľa. |
| Splatnosť faktúry v lehote do 60 dní. Objednávateľ umožňuje doručovať faktúry a dodanie listy elektronickou formou. Podmienky doručovania, formát faktúr a dodacích listov budú upresnené po uzatvorení zmluvného vzťahu. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. |
| V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % ceny plnenia predmetu zmluvy. |
| V prípade porušenia povinnosti dodať tovar podľa zmluvne dohodnutej ceny uvedenej v podrobnom položkovom rozpise jednotkových cien predmetu zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5% zo sumy uvedenej na vystavenej faktúre, ktorú objednávateľ uhradil dodávateľovi. |
| Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 kalendárnych dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
| Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. |
| Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalent na každú položku uvedenú v časti Položky opisného formulára. |
| Objednávateľ v každom prípade predloženia ekvivalentu jednotlivo posúdi vlastnosti výrobku predloženého ako ekvivalent s ohľadom na potreby príslušných oddelení resp. ambulancií. |
| V prípade, ak objednávateľ dospeje k záveru, že výrobok predložený ako ekvivalent nespĺňa vlastnosti (požiadavky) potrebné na zabezpečenie jeho potrieb, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
| V prípade, ak dodávateľ predloží ekvivalent, ktorý objednávateľ akceptuje (bude spĺňať vlastnosti na zabezpečenie potrieb objednávateľa) a v priebehu trvania zmluvy bude namiesto predloženého ekvivalentu dodávať tovar uvedený v Technickej špecifikácii predmetu, (teda nie ekvivalent tohto tovaru) je povinný dodávať ho za cenu, za akú by dodával ekvivalent. |
Obrancov 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 zákazka
10 836,01
10 836,01
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.11.2022 13:27
05.12.2022 10:00
05.12.2022 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 02.12.2022 07:18 - Vstupná ponuka | 10 836,01 | € | Cena bez DPH |
| 05.12.2022 08:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 834,90 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: