00610721
Nemocnica s poliklinikou Myjava
Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK
47354232
ALINEA s.r.o.
Lučenecká cesta 921, Zvolen, 96001, SVK
ŠZM - plášte jednorazové návštevnícke
ochranné odevy
Tovar, Služba
1. Plášte jednorazové návštevnícke
|
|
---|---|
Funkcia |
Ochrana pred prenosom choroboplodných zárodkov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plášte jednorazové návštevnícke | ks | 34260 | ||
z toho: veľkosť L | ks | 4205 | ||
z toho: veľkosť XL | ks | 30055 | ||
netkaná textília | g/m2 | 35 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
zo zadnej strany plášťa na krku suchý zips | požadujeme |
rukávy | ukončené pletenými manžetami, nie gumičkou |
v páse s úväzkami | požadujeme |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženie tovaru - sklad ŠZM. Miestom plnenia sú tri zdravotnícke zariadenia v Trenčianskom kraji. |
Požadujem do 3 pracovných dní predložiť prospektový materiál, ktorý musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v tomto OF. |
Pokiaľ objednávateľ zistí rozdiel medzi špecifikovaným a ponúkaným výrobkom nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Plnenie bude poskytnuté trom zdravotníckym zariadeniam na základe podpísaného Dodatku a objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
Požaduje sa dodávať predmet zákazky podľa potreby na základe objednávok jednotlivých zdravotníckych zariadení po dobu 12 mesiacov. |
Tovar bude dodávaný pribežne na základe samostatných objednávok vystavených kupujúcimi, ktorými sú tri nemocnice Trenčianskeho kraja. |
Ak v priebehu plnenia zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi tovar inej kvality ako bola predložená vzorka, a tento nebude zodpovedať požadovaným parametrom, má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doklady: kópia Certifikátu CE, dokladu o pridelení kódu ŠUKL k tovarom, ktoré sú predmetom zákazky. Všetky doklady musia byť v slovenskom alebo českom jazyku. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na dodanie bezplatných skúšobných vzoriek v minimálnom počte 1 balenie z každého druhu predmetu Zmluvy pre každé zdravotnícke zariadenie v pôsobnosti Trenčianskeho kraja (3 nemocnice) do 5 dní. Pokiaľ Objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu Dodávateľa, a že skúšobná vzorka vyhovuje požiadavkám objednávateľa na kvalitu predmetu zákazky, nebude možné dôjsť k plneniu Zmluvy. |
Tovar musí byť dodaný v neporušenom obale, v pracovných dňoch do 14,00 hod. Objednávanie tovaru telefonicky, príp. e-mailom. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 75 % výrobcom stanovenej expiračnej doby a počas stanovenej expiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami. |
Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar kupujúcemu v lehote do 3 pracovných dní od doručenia objednávky kupujúceho. |
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi za skutočne dodaný tovar v zmysle § 340 b, ods.5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Faktúra musí obsahovať číslo rámcovej zmluvy, názov tovaru, cenu za jednotlivé položky a celkovú cenu bez DPH, výšku DPH, cenu s DPH. Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeného dodacieho listu. Prílohou faktúry bude dodací list. |
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
Uvedené množstvá sú orientačné. Kupujúci nie ie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
V prípade ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a/alebo v kvalite nespĺňajúcej podmienky podľa požiadaviek uvedených v tejto RD, je objednávateľ oprávnený v lehotách podľa podmienok OPET uplatniť reklamáciu a požiadať dodávateľa o dodanie/výmenu tovaru. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcim požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo da oznámenia o reklamácii tovaru objednávateľom. |
Ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie od akéhokoľvek dodávateľa (t.j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, objednávateľ vyzve dodávateľa k vypracovaniu dodatku predmetom, ktorého bude úprava ceny. Ak dodávateľ nesúhlasí s nižšou cenou, má právo na okamžité odstúpenie od zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytnutou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doklady: kópia Certifikátu CE, dokladu o pridelení kódu ŠUKL k tovarom, ktoré sú predmetom zákazky. Všetky doklady musia byť v slovenskom alebo českom jazyku. |
Navrhnutá hodnota | Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doklady: Technický list, musí byť v slovenskom alebo českom jazyku. |
Žiadame obstarávateľa aby hospodársku súťaž nastavil správne. Na návštevnícke plášte, nepožaduje predloženie žiadnej normy a teda nie je potrebný ani ŠUKL. Tieto požiadavky považujeme za bezpredmetné. Na návštevnicke plášte nepožadujete splnenie noriem, ale požadujete predloženie Certifikátu.
Názov | |
Pôvodná hodnota | Objednávateľ si vyhradzuje právo na dodanie bezplatných skúšobných vzoriek v minimálnom počte 1 balenie z každého druhu predmetu Zmluvy pre každé zdravotnícke zariadenie v pôsobnosti Trenčianskeho kraja (3 nemocnice) do 5 dní. Pokiaľ Objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu Dodávateľa, a že skúšobná vzorka vyhovuje požiadavkám objednávateľa na kvalitu predmetu zákazky, nebude možné dôjsť k plneniu Zmluvy. |
Navrhnutá hodnota | Objednávateľ si vyhradzuje právo na dodanie bezplatných skúšobných vzoriek v minimálnom počte 1 kus z každého druhu predmetu Zmluvy pre každé zdravotnícke zariadenie v pôsobnosti Trenčianskeho kraja (3 nemocnice) do 5 dní. Pokiaľ Objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu Dodávateľa, a že skúšobná vzorka vyhovuje požiadavkám objednávateľa na kvalitu predmetu zákazky, nebude možné dôjsť k plneniu Zmluvy. |
Obstarávateľ požaduje predloženie vzoriek v množstve na balenia avšak plášte sú balené individuálne alebo 5, 10 ks. Koľko teda obstarávateľ vzoriek požaduje.
Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 celok
13 319,35
13 319,35
Požadujeme splniť technickú špecifikáciu a osobitné podmienky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
29.11.2022 13:10
06.12.2022 13:15
06.12.2022 13:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.11.2022 08:38 - Vstupná ponuka | 13 300,00 | € | Cena bez DPH |
06.12.2022 12:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 998,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: