00212008
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK
43872930
iServices s. r. o.
Zadunajská cesta 8, Bratislava, 85101, SVK
Nákup vernostných licencií a upgrade existujúceho antivírusového softvéru ESET a služby rozšírenej podpory kybernetickej bezpečnosti s aktívnym monitoringom EDR/XDR platformy
predĺženie licencie, antivírusový softvér, ESET, ochrana počítačov
Tovar, Služba
1. Vernostná licencia ESET PROTECT Enterprise On-Prem (prechod z EPEnt On-Prem a EPEss On-Prem) pre 3350 endpointov na obdobie 2 rokov
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Dodanie vernostných licencií ESET PROTECT Enterprise On-Prem (prechod z EPEnt On-Prem a EPEss On-Prem) pre 3350 endpointov začiatkom plnenia od 1.1.2023 do 31.12.2024 (24 mesiacov) |
2. Vernostná licencia ESET Mail Security pre 3300 mailboxov na obdobie 2 rokov
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Dodanie vernostných licencií ESET Mail Security pre 3300 mailboxov začiatkom plnenia najneskôr od 1.1.2023 do 31.12.2024 (24 mesiacov) |
3. Migračné, implementačné a optimalizačné práce
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Migrácia súčasného prostredia ESET PROTECT na nové serverové prostredie s povýšením verzie v minimálnom rozsahu 10 človekodní. |
2. Implementačné a optimalizačné práce pre prostredie ESET Inspect, v minimálnom rozsahu 25 človekodní. |
4. Technické školenia
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Technické školenie pre 10 administrátorov na nástroj ESET Inspect v poslednej verzii v trvaní najmenej 3 školiacich dní. |
2. Technické školenie pre 40 administrátorov na nástroje ESET Secure Business v trvaní najmenej 2 školiacich dní. |
5. Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej on-site podpory formou SLA pre platformu výrobcu ESET pre prostredie ESET PROTECT a ESET Inspect.
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej podpory s aktívnym monitoringom ESET Inspect riešenia formou SLA na obdobie od 1.1.2023 do 31.12.2024 (24 mesiacov). |
2. Podpora ESET Inspect prostredia a centrálnej konzoly ESET PROTECT na obdobie od 1.1.2023 do 31.12.2024 (24 mesiacov). |
3. Podpora musí byť vykonávaná v miestach inštalácie. Pokiaľ to charakter konkrétneho incidentu umožňuje, je možné podporu vykonať aj z akéhokoľvek miesta, z ktorého je možné bezpečné pripojenie k podporovanému EDR/XDR riešeniu. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
4. Definícia podpory pre SLA: | - Podpora poskytovaná SLA 8x5 v prac. dňoch v čase 7:00-15:00 h, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 60 min, nástup na riešenie najneskôr do 4 h od nahlásenia incidentu. |
5. Rozsah podpory pre SLA: | - Komplexná starostlivosť o prevádzku platformy ESET v prostredí objednávateľa pre riešenia ESET PROTECT a ESET Inspect. |
6. Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory: | V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti: |
- | - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 2 MD mesačne, |
- | - proaktívny monitoring vybraných parametrov a dostupnosť všetkých služieb aplikačného riešenia EDR/XDR serverového systému, |
- | - aktívny monitoring EDR/XDR pravidiel s príslušným notifikačným mechanizmom, |
- | - nastavovanie pravidelných reportov podľa požiadaviek objednávateľa v celkom rozsahu 3 reporty za mesiac. |
- | Security podpora pre ESET endpointové produkty: |
- | - Malware: chýbajúca detekcia, Malware: problém s liečením, Malware: infekcia ransomvérom, |
- | - Zachytenie False positive, Vyšetrenie podozrivého správania, |
- | Vyšetrenie malware incidentu a odozva na vzniknutý malware incident: |
- | - Základná analýza zaslaného súboru, Detailná analýza zaslaného súboru, Analýza a vyšetrenie odovzdaných súvisiacich dát, |
- | - Asistencia pri odozve/protiopatreniach na malware incident. |
- | Security podpora pre EDR/XDR: |
- | - Podpora s vytváraním EDR/XDR pravidiel, Podpora s vytváraním EDR/XDR výnimiek, ESET Inspect operatívna optimalizácia prostredia, ESET Inspect služba Threat Hunting (poskytovaná na požiadanie), |
- | - pravidelné vyhodnocovanie EDR/XDR incidentov na mesačnej báze s príslušným návrhom opatrení a reštrikcií, |
- | - v mesačnej správe je zahrnuté aj vyhotovenie úplného ročného analytického reportu, ktorý bude sumarizovať všetky zistenia a odporúčania za ročné sledované obdobie, |
- | - kontrola logov, napojenie na SIEM a zadefinovanie parametrov, aktualizácia aplikačného vybavenia v zmysle odporúčaní výrobcom, |
- | - dodanie informácií o známych bezpečnostných chybách a aplikovanie nápra, vo fáze poskytovania podpory, |
- | - pravidelné stretnutia pracovnej skupiny min. 1x mesačne, evidencia EDR/XDR incidentov a úprav na on-line portáli/HelpDesku. |
Názov |
1. Dodávateľ musí položkovite uviesť jednotkové ceny samostatne v súlade zo zoznamom položiek (1-5). |
2. Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie servisných požiadaviek objednávateľom. |
3. Dodávateľ musí do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania podpory, prípadne možnosťou integrácie na centrálny dispečing objednávateľa. |
4. Dodávateľ musí uviesť minimálne tri referencie reálneho nasadenia a podpory formou SLA pre ESET Inspect riešenie, spolu v minimálnom rozsahu 2000 koncových staníc za obdobie 3 rokov. |
5. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy preukázať objednávateľovi splnenie požiadaviek podľa predchádzajúcich bodov a), b), c),d). |
6. Nedodržanie funkčnej a technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
7. Pri dodaní ekvivalentu (produkt s rovnakými alebo lepšími parametrami a od iného výrobcu) musia byť v konečnej cene zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením správcov a užívateľov v 19 lokalitách v rámci SR, ako aj náklady na implementačné práce vrátane inštalácii (resp. výmeny) licencií na koncové stanice, servery v rozsahu počtu požadovaných licencií, nastavenie bezpečnostných politík podľa požiadaviek objednávateľa, nastavenie centrálnej konzoly pre platformu XDR v zmysle technických vlastností určených pre podporu (SLA). |
8. Termín implementácie a vykonania školení je požadované do 23.12.2022, vrátane ostrej prevádzky. Objednávateľ bude požadovať doloženie príslušných certifikátov špecialistov a iných požiadaviek v zmysle naplnenia osobitných požiadaviek. |
9. Prehlásenie - Dodávateľ potvrdzuje, že sa riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky, ktoré musí byť predložené do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
10. Zmluvná cena bude fakturovaná v etapách a to nasledovne: | - 1. etapa dodanie licencií v súlade z bodom 1. a 2. zoznamu položiek, |
- | - 2 etapa po ukončení a odakceptovaní objednávateľom bodu 3. zoznamu položiek, |
- | - 3 etapa po ukončení a odakceptovaní objednávateľom bodu 4. zoznamu položiek, |
- | - 4 etapa v súlade z bodom 5. zoznamu položiek v pravidelných mesačných platbách počas doby trvania Zmluvy na základe faktúr zasielaných Dodávateľom prostredníctvom elektronického alebo |
- | poštového styku. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť cenu o žiadne položky mimo zmluvnej ceny (doprava, náhradné diely a pod.). |
11. Dodávateľ sa zaväzuje garantovať dostupnosť špecialistov na ESET Inspect riešenie v pracovnom čase 07:00 – 15:00 hod. s reakčnou dobou do 4 hodín. | min. 3 špecialistov ESET Optimization Specialist na riešenie bezpečnostných, prevádzkových incidentov a diagnostiky pre EDR/XDR platformu. |
12. Objednávateľ považuje za nevyhnutné na riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy: | a) disponovanie minimálne 3 certifikovanými špecialistami ESET Optimization Specialist a 4 špecialistov pre všetky moduly ESET riešení a to: |
- | - základné technické znalosti ESET riešení, Základná technická certifikácia ESMC, Pokročilá technická certifikácia ESMC, |
- | - produktová technická certifikácia na ESET Mail Security pre Microsoft Exchange Server, Produktová technická certifikácia na ESET Endpoint Encryption, |
- | b) disponovanie certifikátmi ISO/IEC 20000 (systém manažérstva kvality služieb) a ISO/IEC 27001 (systém manažérstva informačnej bezpečnosti), |
- | c) disponovanie min. 1 špecialistu s certifikáciou CEH a CHFI súčasne (Computer Hacking Forensic Investigator), |
- | d) disponovanie certifikátom PLATINUM PARTNERA spoločnosti ESET. |
Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2023 00:01 — 31.12.2024 23:59
1,00 celý rozsah
167 145,19
139 287,66
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2022 10:28
07.12.2022 11:00
07.12.2022 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.12.2022 19:15 - Vstupná ponuka | 167 040,00 | € | Cena s DPH |
06.12.2022 19:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 167 040,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: