• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2022 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2022 11:50

Detail zákazky Z202214808

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2022 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2022 11:50

Základné údaje

Z202214808

OF-266132

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7205810

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup vernostných licencií a upgrade existujúceho antivírusového softvéru ESET a služby rozšírenej podpory kybernetickej bezpečnosti s aktívnym monitoringom EDR/XDR platformy

predĺženie licencie, antivírusový softvér, ESET, ochrana počítačov

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík
  • 48223000-7 - Softvérový balík pre elektronickú poštu
  • 48624000-8 - Softvérový balík pre operačný systém osobného počítača (PC)
  • 48760000-3 - Softvérový balík na ochranu pred vírusmi
  • 33651400-2 - Antivírusové prostriedky na systémové použitie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vernostná licencia ESET PROTECT Enterprise On-Prem (prechod z EPEnt On-Prem a EPEss On-Prem) pre 3350 endpointov na obdobie 2 rokov
Funkcia
1. Dodanie vernostných licencií ESET PROTECT Enterprise On-Prem (prechod z EPEnt On-Prem a EPEss On-Prem) pre 3350 endpointov začiatkom plnenia od 1.1.2023 do 31.12.2024 (24 mesiacov)
 2. Vernostná licencia ESET Mail Security pre 3300 mailboxov na obdobie 2 rokov
Funkcia
1. Dodanie vernostných licencií ESET Mail Security pre 3300 mailboxov začiatkom plnenia najneskôr od 1.1.2023 do 31.12.2024 (24 mesiacov)
 3. Migračné, implementačné a optimalizačné práce
Funkcia
1. Migrácia súčasného prostredia ESET PROTECT na nové serverové prostredie s povýšením verzie v minimálnom rozsahu 10 človekodní.
2. Implementačné a optimalizačné práce pre prostredie ESET Inspect, v minimálnom rozsahu 25 človekodní.
 4. Technické školenia
Funkcia
1. Technické školenie pre 10 administrátorov na nástroj ESET Inspect v poslednej verzii v trvaní najmenej 3 školiacich dní.
2. Technické školenie pre 40 administrátorov na nástroje ESET Secure Business v trvaní najmenej 2 školiacich dní.
 5. Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej on-site podpory formou SLA pre platformu výrobcu ESET pre prostredie ESET PROTECT a ESET Inspect.
Funkcia
1. Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej podpory s aktívnym monitoringom ESET Inspect riešenia formou SLA na obdobie od 1.1.2023 do 31.12.2024 (24 mesiacov).
2. Podpora ESET Inspect prostredia a centrálnej konzoly ESET PROTECT na obdobie od 1.1.2023 do 31.12.2024 (24 mesiacov).
3. Podpora musí byť vykonávaná v miestach inštalácie. Pokiaľ to charakter konkrétneho incidentu umožňuje, je možné podporu vykonať aj z akéhokoľvek miesta, z ktorého je možné bezpečné pripojenie k podporovanému EDR/XDR riešeniu.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
4. Definícia podpory pre SLA: - Podpora poskytovaná SLA 8x5 v prac. dňoch v čase 7:00-15:00 h, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 60 min, nástup na riešenie najneskôr do 4 h od nahlásenia incidentu.
5. Rozsah podpory pre SLA: - Komplexná starostlivosť o prevádzku platformy ESET v prostredí objednávateľa pre riešenia ESET PROTECT a ESET Inspect.
6. Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory: V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti:
- - Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 2 MD mesačne,
- - proaktívny monitoring vybraných parametrov a dostupnosť všetkých služieb aplikačného riešenia EDR/XDR serverového systému,
- - aktívny monitoring EDR/XDR pravidiel s príslušným notifikačným mechanizmom,
- - nastavovanie pravidelných reportov podľa požiadaviek objednávateľa v celkom rozsahu 3 reporty za mesiac.
- Security podpora pre ESET endpointové produkty:
- - Malware: chýbajúca detekcia, Malware: problém s liečením, Malware: infekcia ransomvérom,
- - Zachytenie False positive, Vyšetrenie podozrivého správania,
- Vyšetrenie malware incidentu a odozva na vzniknutý malware incident:
- - Základná analýza zaslaného súboru, Detailná analýza zaslaného súboru, Analýza a vyšetrenie odovzdaných súvisiacich dát,
- - Asistencia pri odozve/protiopatreniach na malware incident.
- Security podpora pre EDR/XDR:
- - Podpora s vytváraním EDR/XDR pravidiel, Podpora s vytváraním EDR/XDR výnimiek, ESET Inspect operatívna optimalizácia prostredia, ESET Inspect služba Threat Hunting (poskytovaná na požiadanie),
- - pravidelné vyhodnocovanie EDR/XDR incidentov na mesačnej báze s príslušným návrhom opatrení a reštrikcií,
- - v mesačnej správe je zahrnuté aj vyhotovenie úplného ročného analytického reportu, ktorý bude sumarizovať všetky zistenia a odporúčania za ročné sledované obdobie,
- - kontrola logov, napojenie na SIEM a zadefinovanie parametrov, aktualizácia aplikačného vybavenia v zmysle odporúčaní výrobcom,
- - dodanie informácií o známych bezpečnostných chybách a aplikovanie nápra, vo fáze poskytovania podpory,
- - pravidelné stretnutia pracovnej skupiny min. 1x mesačne, evidencia EDR/XDR incidentov a úprav na on-line portáli/HelpDesku.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ musí položkovite uviesť jednotkové ceny samostatne v súlade zo zoznamom položiek (1-5).
2. Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie servisných požiadaviek objednávateľom.
3. Dodávateľ musí do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania podpory, prípadne možnosťou integrácie na centrálny dispečing objednávateľa.
4. Dodávateľ musí uviesť minimálne tri referencie reálneho nasadenia a podpory formou SLA pre ESET Inspect riešenie, spolu v minimálnom rozsahu 2000 koncových staníc za obdobie 3 rokov.
5. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy preukázať objednávateľovi splnenie požiadaviek podľa predchádzajúcich bodov a), b), c),d).
6. Nedodržanie funkčnej a technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
7. Pri dodaní ekvivalentu (produkt s rovnakými alebo lepšími parametrami a od iného výrobcu) musia byť  v konečnej cene zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením správcov a užívateľov v 19 lokalitách v rámci SR, ako aj náklady na implementačné práce vrátane inštalácii (resp. výmeny) licencií na koncové stanice, servery v rozsahu počtu požadovaných licencií, nastavenie bezpečnostných politík podľa požiadaviek objednávateľa, nastavenie centrálnej konzoly pre platformu XDR v zmysle technických vlastností určených pre podporu (SLA).
8. Termín implementácie a vykonania školení je požadované do 23.12.2022, vrátane ostrej prevádzky. Objednávateľ bude požadovať doloženie príslušných certifikátov špecialistov a iných požiadaviek v zmysle naplnenia osobitných požiadaviek.
9. Prehlásenie - Dodávateľ potvrdzuje, že sa riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky, ktoré musí byť predložené do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Názov Upresnenie
10. Zmluvná cena bude fakturovaná v etapách a to nasledovne: - 1. etapa dodanie licencií v súlade z bodom 1. a 2. zoznamu položiek,
- - 2 etapa po ukončení a odakceptovaní objednávateľom bodu 3. zoznamu položiek,
- - 3 etapa po ukončení a odakceptovaní objednávateľom bodu 4. zoznamu položiek,
- - 4 etapa v súlade z bodom 5. zoznamu položiek v pravidelných mesačných platbách počas doby trvania Zmluvy na základe faktúr zasielaných Dodávateľom prostredníctvom elektronického alebo
- poštového styku. Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť cenu o žiadne položky mimo zmluvnej ceny (doprava, náhradné diely a pod.).
11. Dodávateľ sa zaväzuje garantovať dostupnosť špecialistov na ESET Inspect riešenie v pracovnom čase 07:00 – 15:00 hod. s reakčnou dobou do 4 hodín. min. 3 špecialistov ESET Optimization Specialist na riešenie bezpečnostných, prevádzkových incidentov a diagnostiky pre EDR/XDR platformu.
12. Objednávateľ považuje za nevyhnutné na riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy: a) disponovanie minimálne 3 certifikovanými špecialistami ESET Optimization Specialist a 4 špecialistov pre všetky moduly ESET riešení a to:
- - základné technické znalosti ESET riešení, Základná technická certifikácia ESMC, Pokročilá technická certifikácia ESMC,
- - produktová technická certifikácia na ESET Mail Security pre Microsoft Exchange Server, Produktová technická certifikácia na ESET Endpoint Encryption,
- b) disponovanie certifikátmi ISO/IEC 20000 (systém manažérstva kvality služieb) a ISO/IEC 27001 (systém manažérstva informačnej bezpečnosti),
- c) disponovanie min. 1 špecialistu s certifikáciou CEH a CHFI súčasne (Computer Hacking Forensic Investigator),
- d) disponovanie certifikátom PLATINUM PARTNERA spoločnosti ESET.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2023 00:01 — 31.12.2024 23:59

1,00 celý rozsah

167 145,19

139 287,66

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.12.2022 10:28

07.12.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.12.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 688
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.12.2022 19:15 - Vstupná ponuka 167 040,00 € Cena s DPH
06.12.2022 19:15 - Najvýhodnejšia ponuka 167 040,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS