• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2022 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2022 13:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2022 13:35

Detail zákazky Z202214800

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2022 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2022 13:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2022 13:35

Základné údaje

Z202214800

OF-265672

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7187938

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36807478

ELRON s.r.o.

Popradskej brigády 747/23, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Teplomery, hustomery, vlhkomery a váhy

teplomery

  • 38412000-6 - Teplomery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Teplomer s vlhkomerom
Funkcia
Teplomer na meranie teploty a vlhkosti v interiéri / exteriéri
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Teplomer s vlhkomerom šírka cm 5
Teplomer s vlhkomerom výška cm 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stupnica teplomera od -20°C po +50°C
Izbový / extériorový teplomer s vlhkomerom závesný
Požaduje sa teplomer (nie digitálny)
Hodnoty teploty uvádzané  v °C
Vyhotovenie podľa vzoru v prílohe
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane všetkých vedľajších nákladov
Tovar bude dodaný jednorazovo na adresu miesta plnenia zmluvy
Požaduje sa dodanie nového, nepoužitého tovaru a musí zodpovedať technickej špecifikácii
Objednávateľ žiada zaslať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie elektronickým podpisom) na adresu miesta plnenia zmluvy. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň ako dodací list.
Doba splatnosti faktúry 30 dní od doručenia
Dodávateľ predloží na uhradenie faktúru za celý predmet zákazky, ktorá bude obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivé ceny v EUR bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH, vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nespĺňa špecifikáciu, tento neprevziať
Všetky predkladané dokumenty musia byť v slovenskom alebo českom jazyku
Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doložiť podrobný technický opis ponúkaného tovaru s uvedením technických, kvalitatívnych a materiálových parametrov
Objednávateľ požaduje podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa najmenej 3 pracovné dni pred jeho dodaním
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. Rozpočet musí obsahovať detailný rozpis cien jednotlivých položiek vrátane dopravy a špecifikáciu jednotlivých položiek
Dodávku tovaru realizovať výhradne v pracovných dňoch v čase od 7,00 hod do 13,00 hod., po predchádzajúcom dohovore s kontaktnou osobou
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenskej armády 52, Nemšová, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

06.12.2022 07:00 — 13.12.2022 13:00

355,00 ks

1 499,52

1 249,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.11.2022 11:09

02.12.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 232
 66
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.11.2022 15:10 - Vstupná ponuka 1 499,52 € Cena s DPH
30.11.2022 15:03 - Najvýhodnejšia ponuka 1 497,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS