00325490
Mesto Michalovce
Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK
44137761
EUROGASTROP s.r.o.
Čergovská 10, Prešov, 08001, SVK
elektrický varný kotol
varenie, kotol, kuchynské a stravovacie zariadenie
Tovar, Služba
1. Elektrický varný kotol - okrúhly duplikátor (KE-785-O)
|
|
---|---|
Funkcia |
Elektrický varný kotol (KE-785-O) je varný kotol s pracovným termostatom pre nastavenie teploty spracovania pokrmov tepelnou úpravou. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet | ks | 1 | ||
vonkajšie rozmery ( šírka x hĺbka x výška ) | mm | 700 x 700 x 900 | ||
objem | l | 85 | ||
hmotnosť | kg | 90 | ||
maximálny príkon | kW | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
varný kotol s digitálnym ovládaním rady 700 | áno |
pracovný termostat pre nastavenie teploty spracovania pokrmov tepelnou úpravou | požaduje sa |
funkcia | 1 |
nepriamy ohrev | áno |
výpustný ventil | požaduje sa 2 " |
stupne výkonu | požadujú sa 3 |
doba ohrevu vody | požaduje sa 45 minút |
pripojenie studenej vody | požaduje sa 1/2" |
obsah varnej nádoby je ohrievaný parou, ktorá sa vytvára v duplikátore | požaduje sa |
výhoda pri údržbe, estetický vzhľad, masívna a pevná konštrukcia kotlov | požaduje sa |
rýchly ohrev nádrže | požaduje sa |
nízke prevádzkové náklady | požaduje sa |
jednoduchá obsluha a údržba | požaduje sa |
bezpečná a bezhlučná prevádzka | požaduje sa |
rýchla dostupnosť náhradných dielov | požaduje sa |
horná doska, vnútorný a vonkajší plášť nádoby a poklop z materiálu AISI 304 | požaduje sa |
vnútorné spodné dno okrúhlych kotlov z vysokokvalitného nerezového materiálu AISI 316L | požaduje sa |
horné dosky a poklopy kotlov sú prelisované | požaduje sa |
zaoblené hrany bez nebezpečných rohov a výčnelkov | požaduje sa |
štandardne ručné dopúšťanie vody do medziplášťa duplikátora | požaduje sa |
riadené zapínanie a vypínanie horákov | požaduje sa |
Názov |
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia : Michalovce, Základná škola Školská 2 |
Vrátane zaškolenia min. 2 osôb v rozsahu max. 3 hodiny obsahujúce preškolenie ako používať zariadenie, analyzovanie a optimalizovanie procesov vo výrobe pokrmov, preškolenie kuchynského personálu a poučenie o procesoch |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia, montáže a montážneho materiálu k tovaru, revíznej správy a odskúšania prevádzky schopnosti všetkých funkčných prvkov |
Spísanie a odovzdanie odovzdávacieho a preberacieho protokolu, odovzdanie prehlásenia o zhode alebo certifikátu, odovzdanie ďalších dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky |
Návod na použitie, technické dokumentácie-manuál v slovenskom alebo českom jazyku |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ predloží vrámci ponuky vlastný návrh riešenia t.j. presný technický popis a typ ponúkaného tovaru na posúdenie kvality a požadovaných parametrov, podrobný opis s fotkou ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia, tovar musí spĺňať všetky technické parametre uvedeného referenčného modelu, zákazka bude realizovaná až po odsúhlasení (potvrdzujúci e-mail) ponúkaného typu |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. v rámci EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám a STN, výrobok musí spĺňať vyhlášku 50/2009 Zb. zákona MPSVaR a zákona č.124/2006 o bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Zmluvné a platobné podmienky: požadujeme lehotu splatnosti faktúry do 30 dní od doručenia faktúry, faktúra bude vystavená dňom riadne a včasne dodania predmetu zákazky, podkladom k vystaveniu faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. Kúpna cena je pevná a úplná, cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním, montážou a dopravou , vyskúšanie a zaškolenie personálu požadovaného predmetu zákazky. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Spôsob a čas dodania: dodanie najneskôr do 14 kalendárnych dní a montáž počas pracovných dní v čase 8.00-13.00 hod, termín dodania zašle dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu alebo telefonicky , oprávnená osoba kupujúceho a jeho emailová adresa pre účely dodania a prevzatia bude upresnená po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
Poskytovanie bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne po dobu 24 mesiacov, poskytovanie pozáručného servisu po uplynutí záručnej doby tovaru, možnosť objednania a dodávky príslušenstva samostatne ako náhradný diel počas životnosti zariadenia minimálne po dobu 10 rokov od uvedenia tovaru do prevádzky. Bezplatný servis zahŕňa: poštovné, dopravu, servis, údržbu, náhradné diely. |
Nástup servisného technika do 24 hodín v rámci záručnej opravy od nahlášenia poruchy. Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika. |
V prípade reklamácie v záručnej dobe je dodávateľ povinný osobne prevziať reklamovaný tovar alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na svoje náklady, za reklamované služby objednávateľ neplatí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia spolu s oznámením príslušnej osobe objednávateľa emailom alebo poštou výsledok reklamácie a dátum dovozu reklamovaného tovaru. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 5 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo emailom. Dodávateľ je povinný oznámené vady bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, prípadne dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od zmluvy. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný tovar a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému tovaru, z ktorej je zrejmé, že tento tovar spĺňa všetky požiadavky na tovar, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné tovary, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami, požadovanými materiálmi a technickými prvkami súvisiacimi so zabezpečením ochrany zamestnancov pred škodlivými vplyvmi. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom. |
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) a tiež písm. f) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a možnosť vrátenia predmetu plnenia na náklady dodávateľa |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky s Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska. |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: - Nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve resp objednávke - Dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve - Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na používanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska - Ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami trhoviska |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa pričom objednávateľ: - Ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti - Vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS - Vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre VO oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Námestie osloboditeľov 30, Košice, Košický, Slovenská republika
12.12.2022 00:00 — 16.12.2022 12:00
1,00 ks
3 000,00
2 500,00
Dodávateľ predloží vrámci ponuky vlastný návrh riešenia t.j. presný technický popis a typ ponúkaného tovaru na posúdenie kvality a požadovaných parametrov, podrobný opis s fotkou ponúkaného tovaru s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia, tovar musí spĺňať všetky technické parametre uvedeného referenčného modelu, zákazka bude realizovaná až po odsúhlasení (potvrdzujúci e-mail) ponúkaného typu.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.11.2022 11:03
02.12.2022 12:00
02.12.2022 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.12.2022 07:13 - Vstupná ponuka | 3 000,00 | € | Cena s DPH |
01.12.2022 07:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: