• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2022 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2022 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2022 12:20

Detail zákazky Z202214798

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2022 10:51
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2022 12:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2022 12:20

Základné údaje

Z202214798

OF-266166

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7205571

Objednávateľ

00003328

Slovenská správa ciest

Dúbravská cesta 1152/3, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup toaletného papiera, papierových utierok a tekutého mydla

hygienické výrobky, mydlo, obrúsky papierové, utierky, toaletný papier

  • 33711900-6 - Mydlo
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické potreby
Funkcia
Nákup hygienických potrieb
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tekuté mydlo TORK "Univerzal" alebo ekvivalent 5 litrov, farba biela ks 5
Toaletný papier 2 - vrstvový  1 kotúč = 68 m, biely, jemný, mäkký, bez parfumácie ks 6600
Utierky papierové ZZ do zásobníkov, 2 vrstvové, rozmer: 21x23 cm, biele, jemné, mäkké, bez parfumácie. Kartón obsahuje 3000 ks kartón 70
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 08:00 h do 12:00 h, pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to v čase od 08:00 h do 12:00 h.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ predloží objednávateľovi meno kontaktnej osoby zodpovednej za plnenie zmluvy čo najskôr po uzavretí zmluvy
Dodávateľ dodá objednaný tovar do 2 dní od uzavretia zmluvy
Faktúra za daný predmet musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH
Cena celkom musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane prípadnej výmeny tovaru, balenia, dopravy, naloženia a vyloženia tovaru v mieste plnenia
Objednávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zmluvy
Splatnosť faktúry je 30 dní od úplného dodania predmetu zákazky a začína plynúť dňom doručenia faktúry dodávateľom
Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Miletičova 19, 826 19 Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12.12.2022 08:00 — 12.12.2022 12:00

216 605,00 ks

6 226,09

5 188,41

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.11.2022 10:51

07.12.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.12.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 342
 231
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2022 06:50 - Vstupná ponuka 6 225,60 € Cena s DPH
01.12.2022 15:27 - Najvýhodnejšia ponuka 6 189,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS