• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2022 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2022 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2022 11:05

Detail zákazky Z202214773

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2022 08:49
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2022 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2022 11:05

Základné údaje

Z202214773

OF-266005

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7187910

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

41192516

Lucia Rošková R-interiér

M. R. Štefánika 2588/33, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Maliarske náradie a pomôcky

Maliarska farba ,maliarsky valček, teleskopická tyč

  • 44810000-1 - Náterové farby
  • 39224210-3 - Maliarske štetce
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Maliarske náradie a pomôcky
Funkcia
Materiál potrebný na zabezpečenie pracoviska údržby a infraštruktúry
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Farba na stenu PRIMALEX Polar biela 15 kg alebo ekvivalent ks 4
Maliarsky valček s rukoväťou, 25 cm, dĺžka vlasu 12 mm ks 2
Teleskopická tyč ks 2
ProGold vedro na farbu alebo ekvivalent ks 2
Mriežka na valčeky do 25 cm ks 4
Valček na farbu s rukoväťou 10 cm, dĺžka vlasu 12 mm ks 2
Rohový valček s rukoväťou ,dĺžka vlasu 12 mm ks 1
Jemne krepová maliarska páska, 50mm/50m ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar , v originálnom balení, záruka na tovar minimálne 24 mesiacov odo dňa dodania tovaru.
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deń zápisu dodávateľa do tohto registra.
Splatnosť faktúry je minimálne  30 kalendárnych  dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.
V prípade, ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa.
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Banská Bystrica.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky
Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar.
Tovar sa požaduje dodať v pracovných dňoch a v pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie termínu dodania minimálne 1 deň vopred po telefonickej dohode kontaktovanou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh plnenia zákazky( t. j. menný zoznam jednotlivých komodít s nacenením, v prípade ekvivalentov aj zoznam s ich technickými dátami) do 3 pracovných dní. Samotné plnenie zákazky bude realizované až po schválení menného zoznamu kontaktnou osobou objednávateľa.
Jednotková cena je konečná (vrátane DPH), do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto plnenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružová 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

07.12.2022 08:46 — 12.12.2022 08:47

1,00 súbor položiek

200,00

200,00

Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ( menný zoznam požadovaného materiálu s nacenením) do 3 pracovných dní od dátumu platnosti zmluvy na uvedenú e-mailovú adresu objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.11.2022 08:49

02.12.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 518
 18
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2022 09:41 - Vstupná ponuka 199,99 € Cena s DPH
02.12.2022 09:27 - Najvýhodnejšia ponuka 192,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS