• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2022 14:37
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2022 09:50

Detail zákazky Z202214760

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2022 14:37
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2022 09:50

Základné údaje

Z202214760

OF-266112

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7187881

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

48174068

VIAGENE s.r.o.

Slnečná 91, Bobrov, 02942, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chemikálie a laboratórne pomôcky

chemikálie, laboratórne pomôcky

  • 24000000-4 - Chemické výrobky
  • 24960000-1 - Rôzne chemické výrobky
  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 33790000-4 - Laboratórny, zdravotnícky alebo farmaceutický sklenený tovar

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chemikálie a laboratórne pomôcky
Funkcia
1. Nákup nových, nepoužívaných chemikálií a laboratórnych pomôcok vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
2. Požadujú sa špecifické vlastnosti tovarov, aby výsledky experimentov mohli byť porovnateľné s predchádzajúcimi analýzami, aby mohli byť využité rovnaké analytické testy, ako v predchádzajúcich analýzach a aby sa zachovala kontinuita dlhodobých experimentov.
3. Špecifikácia jednotlivých komponentov vyplýva zo štatistickej opakovateľnosti a interpretácii experimentov ako aj z dôvodu zaručenia vysokej kvality a čistoty chemikálií potrebnú pre dané experimenty.
4. Objednávateľ u tovarov identifikovaných konkrétnym výrobcom, značkou, alebo typom pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe a zároveň so zabezpečením bezpodmienečnej kompatibility s laboratórnymi produktami, použitie ktorých je nevyhnutné s požadovanými tovarmi, a to bez nutnosti ďalších nákladov na strane objednávateľa.
5. V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa pri práci v laboratóriu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. LM-B1010/1000 Bioguard-S disinfectant solution, 1L/bal. bal. 1
2. "AA-K028-H1 Arbor Assays SOD Colorimetric Activity Kit, Bal/ 2 x 96-well plate" bal. 1
3. TPP99002 Cell scraper S, rotatable, dĺžka 240 mm, šírka 13 mm, bal. 150ks bal. 1
4. 12-461-9108 Serologické pipety 10 ml, jednotlivo balené, delené, 200 ks/Bal. bal. 5
5. Čepeľ sterilná skalpelová č. 10, 100 ks/Bal. bal. 3
6. Serologické pipety 5 ml in 1/10 ml s vatou, sterilné; 25 ks/Bal. bal. 60
7. Banka odmerná s plastovou zátkou, 50 ml ks 10
8. Banka odmerná s plastovou zátkou, 25 ml ks 10
9. Miska trecia hladká, rozmer: 100x60x75 mm ks 5
10. RNAlater™ Stabilization Solution, 250 ml ks 1
11. Chlorid draselný 3M, vodný roztok, 250 ml ks 1
12. Mikropipeta autoklávovateľná, nastaviteľný objem, 100-1000 ul ks 2
13. Mikropipeta autoklávovateľná, nastaviteľný objem, 500-5000ul ks 1
14. Mikropipeta autoklávovateľná, nastaviteľný objem, 20-200 ul ks 2
15. Mikropipeta autoklávovateľná, nastaviteľný objem, 10-100 ul ks 2
16. Mikropipeta autoklávovateľná, nastaviteľný objem, 5-50 ul ks 1
17. Mikropipeta autoklávovateľná, nastaviteľný objem, 0,5-10 ul ks 1
18. 5,000 µl Eppendorf-Style Graduated Macro Tip, sterilné, 10x50 tips/Bal. bal. 5
19. Freezing container, Nalgene® Mr. Frosty, 86 mm × 117 mm ks 1
20. Rukavice vyšetrovacie nitrilové bez púdru M modré, 100ks/Bal. bal. 10
21. Rukavice vyšetrovacie nitrilové bez púdru L modré, 100 ks/Bal. bal. 15
22. Gáza 10x10 cm, skladaná, 100ks/Bal. bal. 5
23. Water, RNase-Free, DEPC Treated, MBG, Ultrapure, 25 ml ks 1
24. Oceľový 14-dielny set špachtlí, 1 set/ Bal. bal. 1
25. Sklenená fľaša jantárová 500 ml PP28 s PFP skrutkovacím uzáverom ks 6
26. Sklenená fľaša jantárová 250 ml PP28 s PFP skrutkovacím uzáverom ks 6
27. Sklenená fľaša jantárová 50 ml PP28 s PFP skrutkovacím uzáverom ks 6
28. Sklenená fľaša jantárová 200 ml PP28 s PFP skrutkovacím uzáverom ks 6
29. SA-M4526-500ML Minimum Essential Medium Eagle 500 mL/ks ks 6
30. 04-232-3100 Microcentrifuge tube PP, 2ml, attached cap, transparent, grad., writ. Area 200 ks/bal. bal. 5
31. "Microcentrifuge tube PP, 1,5ml, attached cap, red grad., writ. area, max. RCF 18.000g, 1000 ks/bal." bal. 1
32. Pipette tip PP classic, 5.000µl, universal for Eppendorf, Biohit, Socorex 250 ks/bal. bal. 5
33. Osteoblast Mineralization Medium with Suplement Mix 100 mL/ks ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Po schválení vlastného návrhu plnenia zo strany objednávateľa, dodávateľ predloží e-mailom, poštou alebo osobne kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia schválenia vlastného návrhu plnenia:
1.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
1.2. rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH,
1.3. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v zmluve,
1.4. vzorku z každého tovaru, ktorý dodávateľ ponúka ako ekvivalentný k požadovaným druhom tovarov (každá vzorka ekvivalentného tovaru bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa pri práci v laboratóriu).
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené údaje a informácie, príp. vzorky ekvivalentných tovarov.
2.1. V prípade, že vlastný návrh je ekvivalentom požadovaného tovaru, lehota na skúšku vzorky a posúdenie vhodnosti ekvivalentného riešenia sa primerane predĺži podľa prevádzkových možností objednávateľa, ale najviac na 10 pracovných dní.
2.2. Ak vzorky nebudú preukazovať vlastnosti uvedené v požiadavkách objednávateľa špecifikované v tejto zmluve, objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie, resp. opravu alebo nahradenie a zároveň určí dodatočnú lehotu na ich doručenie.
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie údajov a informácií, príp. vzoriek, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
4. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
7. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
8. Tovar, ktorý spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa bude odobratý na základe predloženej objednávky.
9. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia.
10. Vzhľadom na potrebu špecifického uskladnenia niektorých obstaraných tovarov je dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa o dodaní tovaru aspoň 1 pracovný deň pred termínom dodania.
11. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
12. Tovar bude dodaný najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia objednávky (aj mailovou formou) dodávateľovi.
13.  V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
15. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPEP, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr.A.Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

06.12.2022 08:00 — 16.12.2022 15:00

1,00 súbor

7 348,88

6 259,90

V prípade ak uchádzač predkladá vlastný návrh riešenia, je povinný predložiť údaje a informácie, ktorými preukáže technické špecifikácie, vlastnosti a parametre porovnateľné s parametrami v zadaní zákazky. Vlastný návrh riešenia identifikuje zoznamom tovarov podľa jednotlivých položiek s uvedením názvu výrobcu tovaru, katalógového čísla tovaru a v prípade ekvivalentných tovarov aj špecifikáciu, príp. ďalšie informácie a údaje v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či ekvivalentné tovary spĺňajú požadované funkčné a technické špecifikácie (u ekvivalentných tovarov dodávateľ v zozname uvedie aj poznámku, že ide o ekvivalentný tovar). Navrhovaná technická špecifikácia musí preukázať minimálne rovnakú, alebo vyššiu kvalitu. Uvedené informácie a údaje musia byť súčasťou predkladaného vlastného návrhu riešenia.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.11.2022 14:37

02.12.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 488
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.11.2022 17:01 - Vstupná ponuka 7 348,88 € Cena s DPH
28.11.2022 17:01 - Najvýhodnejšia ponuka 7 348,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS