• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2022 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2022 15:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2022 15:25

Detail zákazky Z202214758

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2022 14:04
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2022 15:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2022 15:25

Základné údaje

Z202214758

OF-266085

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7187879

Objednávateľ

00632783

Centrum sociálnych služieb ORAVA

Medvedzie 136, Tvrdošín, 02744, SVK

Dodávateľ

36227901

BANCHEM, s.r.o.

Rybný trh 332/9, Dunajská Streda, 92901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace, dezinfekčné, pracie a hygienické prostriedky

čistiace prostriedky, dezinfekcia, prípravok, papier, rukavice

  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 19640000-4 - Polyetylénový odpad a odpadkové vrecká a vaky
  • 24210000-9 - Oxidy, peroxidy a hydroxidy
  • 24300000-7 - Základné anorganické a organické chemikálie
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 33141420-0 - Chirurgické rukavice
  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 39220000-0 - Kuchynské zariadenie, domáce potreby a potreby pre domáce hospodárstvo a dodávky pre stravovacie zariadenia
  • 39500000-7 - Textilné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace, hygienické, dezinfekčné a pracie prostriedky, predmety osobnej starostlivosti, potreby a pomôcky na zabezpečenie hygieny priestorov
Funkcia
Čistiace, hygienické, dezinfekčné a pracie prostriedky, prípravky na čistenie a úpravu bielizne, predmety osobnej starostlivosti a ochranné prostriedky, materiál, potreby a pomôcky na zabezpečenie hygieny priestorov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
prací prášok sypký na farebné prádlo  9kg (napr. Dosia, Bonux - alebo ekvivalentný) ks 150
prací prášok sypký na biele prádlo 9 kg  (napr. Dosia, Bonux -  alebo ekvivalentný) ks 150
prípravok na predpieranie, bielenie a dezinfekciu stálofarebnej a bielej bielizne 1l (napr. Savo PEREX,  - alebo ekvivalentý) ks 350
doplnok k praciemu prípravku s hygienizujúcim účinkom určený na odstraňovanie baktérii a choroboplodných zárodkov 1l (napr. Disinfekto Bucato alebo ekvivalentný) ks 0
prostriedok určený na bielenie bielych látok, na odstraňovanie všetkých typov škvŕn z odolných bielych i farebných látok 1 kg (napr. Smaccio Tutto alebo ekvivalentný) ks 20
práškový dezinfekčný prostriedok na dezinfekciu povrchov a predmetov v zdravotníctve resp. komunálnej hygiene 1kg (napr. Chloramin - alebo ekvivalentný) ks 350
prostriedok na ručné umývanie riadu s vysokou hustotou a  penivosťou, ovocnou arómou, citlivý k pokožke 5l (napr. Jar - alebo ekvivalentný) ks 130
prostriedok na ručné umývanie riadu s vysokou hustotou a  penivosťou, ovocnou arómou, citlivý k pokožke 1l (napr. Jar- alebo ekvivalentný) ks 180
univerzálny odmasťovač, určený na odmastenie rúr, grilov, kuchynského riadu, pracovných plôch 5 l (napr. Sgrassa Brilla alebo ekvivalentný) ks 20
krémový abrazívny čistiaci prípravok na sanitu, riad a iné povrchy  500 ml (napr. CIF alebo ekvivalentný) ks 250
abrazívny prášok na umývanie a čistenie riadu 400g (napr. CIPRO alebo ekvivalentný) ks 250
špongiová utierka 15,5x18 cm 5 ks v balení (napr. Spontex alebo ekvivalentný) bal. 130
tvarované hubky na riad 10 ks v balení bal. 130
drôtenka  na riad z nerezová 40 gr. 2 ks v balení bal. 120
drôtenka na riad kovová 50gr. ks 10
mikroténové tašky na 15 kg/50 ks v bal. bal. 130
sáčky mikroténové v bloku -  30x40cm/50 ks, 15 mikrónov rol. 150
vrecká do mrazničky 6l /20ks v bal. bal 0
tabl. do umývačky riadu 60 ks (napr. Somat alebo ekvivalentný) bal. 200
soľ do umývačky riadu proti vodnému kameňu pre umývačku riadu 1 kg (napr. Finisch, Somat alebo ekvivalentný) ks 100
tekutý kyslý čistiaci prostriedok na čistenie veľmi znečistených plôch na odstraňovanie vodného kameňa, na čistenie keramických obkladov, vaní, umývadiel, WC 5l (napr. Fixinela alebo ekvivalentný) ks 30
dezinfekčný prípravok na dezinfekciu podláh, plôch, predmetov a hygienického a kuchynského náradia, ničí baktérie, výrusy a riasy 1 l (Savo originál, Savo DeziPrim) ks 500
tekuté mydlo antibakteriálne 5 l ks 65
univerzálny saponát na podlahu 5 l ks 130
čistiaci, dezinfekčný a biocídny prostriedok na podlahu 1l (napr. DEOFORM alebo ekvivalentný) ks 250
handra na podlahu tkaná 80x60 cm ks 140
prachovka froté 35x35 cm ks 50
mikrouterka Destiny 30 x35cm ks 150
rukavice gumené veľkosť M pár 150
rukavice gumené veľkosť L pár 250
Mikroutierka TopProfi 35x30 cm ks 150
krém na ruky 100 ml ks 320
toaletný papier biely, 3 -vrstvový, dĺžka rolky 29 m ks 3000
čistič okien a skiel obsahujúci alkohol s mechanickým rozprašovačom 500 ml (napr. Clin alebo ekvivalentný) ks 150
prípravok na ošetrenie nábytku 300 ml v spreji (napr. PRONTO alebo ekvivalentný) ks 110
vrecia na odpad čierne 70x110 cm 60 mikrónov, 25 ks v rolke rol. 0
sáčky do koša 120 l, 25 ks v rolke,  40 mikrónov rol. 300
sáčky do koša 60x70 cm 60l, 25 ks v rolke, 40 mikrónov rol. 350
prostriedok na čistenie upchatých odtokov umývadiel, vaní, toaliet, granulovaný  1kg (napr.hydroxid sodný alebo ekvivalent) ks 110
alobal 10 m ks 100
potravinárska fólia 30cmx300 m ks 30
aviváž prípr. koncentrát 5l (napr. Lenor alebo ekvivalentný) ks 50
koncentrovaná aviváž 2 l (napr. Lenor alebo ekvivalentný) ks 40
čistiaci a dezinfekčný prípravok na WC 750 ml (napr. Domestos alebo ekvivalentný) ks 250
utierky papierové, 2-vrstvové, priemer 19 cm, výška 19 cm, návin 100 m rol. 600
tekutý kyslý čistiaci prostriedok na čistenie veľmi znečistených plôch na odstraňovanie vodného kameňa, na čistenie keramických obkladov, vaní, umývadiel, 0,5l (napr. Fixinela alebo ekvivalentný) ks 120
Univerzálny čistiaci prostriedok je vhodný na všetky povrchy 5L(napr. AJAX alebo ekvivalentý) ks 100
tekutý dezinfekčný prípravok v spreji určený na odstránenie húb, plesní, kvasiniek a rias s bieliacim účinkom 500 ml (napr. savo proti plesni alebo ekvivalentný) ks 20
násada drevená 140 cm priemer 26 mm ks 10
vedro plastové 10 l ks 10
metla  ciroková ks 10
zmeták klasik + tyč klasik set ks 10
lopatka s gumenou lištou a metličkou set ks 10
prípravok na ručné čistenie kobercov a čalúnenia  1000 ml ks 10
WC set (nádobka + kefa do WC) ks 30
ryžák na palicu 23 cm drevený ks 20
mop set komplet (plochý mop) ks 30
náhradný návlek na mop ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Uvádzanie spotrebiteľského balenia tovaru je z dôvodu zabezpečenia normatívnych hodnôt pre výdaj zásob do spotreby a užívateľských postupov. Je prípustné pri dodaní nahradiť požadované spotrebiteľské balenie podobným spotrebiteľským balením s odchýlkou hmotnosti alebo objemu maximálne do 10 % pri jednotlivej položke, pri súčasnom zabezpečení dodávky celkového požadovaného objemu tovaru.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom rámcovej dohody, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania (ďalej aj ako RD, alebo Zmluva) je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a nákupe tovaru a záväzok Dodávateľa (ďalej len "dodávateľ" alebo "predávajúci") dodávať Objednávateľovi (ďalej len "objednávateľ" alebo "kupujúci") tovar za podmienok stanovených RD v rozsahu čiastkových objednávok vystavených kupujúcim a záväzok kupujúceho dodaný tovar prevziať a zaplatiť predávajúcemu dohodnutú kúpnu cenu.
Zmluva bude uzatvorená na dobu určitú a to na 12 kalendárnych mesiacov od momentu jej uzatvorenia, alebo do splnenia finančného limitu uvedeného v RD, podľa toho, ktorá zo skutočností nastane skôr.
Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania a vyložením dodávaného tovaru do skladu, vrátane obalov, balenia a všetkých nákladov spojených s dodaním tovaru na miesto plnenia. Miestom plnenia je sídlo Objednávateľa
Množstvá jednotlivých položiek sortimentu tovaru sú určené, ako predpokladané množstvo na obdobie 12 mesiacov, ktoré sa môže v dôsledku rôznych objektívnych skutočností zmeniť. Kupujúci sa nezaväzuje vyčerpať maximálny finančný limit objednávok, ani vyčerpať predpokladané množstvo dodávaného tovaru a vyhradzuje si právo objednávať tovar podľa svojich potrieb.
Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú upresnené v čiastkovej objednávke. Objednávky bude kupujúci realizovať zadaním osobne priamo obchodnému zástupcovi Dodávateľa, telefonicky alebo elektronicky e-mailom podľa aktuálnej potreby Objednávateľa výberom zo sortimentu uvedeného v tejto Zmluve a to v periodicite v zmysle nasledovných predpokladaných termínov dodávok: najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky, predpokladané termíny dodávok: jeden krát mesačne, v ojedinelých prípadoch aj podľa aktuálnej potreby.
Objednávky kupujúceho nebudú limitované zo strany Dodávateľa minimálnym množstvom objednávaného tovaru ani minimálnou cenou za objednávaný tovar v jednej dodávke.
Požiadavky uvedené v technickej špecifikácii sú pre uchádzačov záväzné. Uvádzanie odkazu na obchodnú značku alebo výrobcu tovaru v technickej špecifikácii je z dôvodu garantovania minimálnych kvalitatívnych parametrov tovaru. Verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou špecifikáciou pre identické použitie v zmysle technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru.
Ekvivalent musí mať minimálne požadované parametre, respektíve kvalitatívne lepšie. V prípade 100% ekvivalentu Objednávateľ požaduje predložiť vzorku ponúkaného ekvivalentu k posúdeniu, či navrhovaný ekvivalent spĺňa technické a kvalitatívne parametre.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a Dodávateľ ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom spĺňajúcim technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje Objednávateľovi znížiť jednotkové ceny tovarov kedykoľvek počas trvania Zmluvy a to v prípade zavedenia "akciových" cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania kupujúcim, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej kupujúcemu po dodaní tovaru, ktorého sa akciové ceny týkajú.
Dodávateľ do troch pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy oznámi Objednávateľovi kontaktné údaje osoby Dodávateľa zodpovednej za plnenie predmetu zákazky a osoby zodpovednej za príjem objednávok.
Dodávateľ do troch pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predloží Objednávateľovi e-mailom nascenovaný položkový zoznam dodávaného sortimentu tovaru s uvedením názvu tovaru, jeho obchodného označenia a výrobcu tovaru pri všetkých položkách sortimentu tovaru, podpísaný osobou oprávnenou konať v mene Dodávateľa. V položkovom zozname sortimentu tovaru Dodávateľ vyplní jednotkové ceny v EUR bez DPH aj v EUR s DPH, sadzbu DPH, množstvo a ceny za celkové predpokladané množstvo v EUR bez DPH a v EUR s DPH u všetkých položiek sortimentu tovaru, v zmysle Prílohy č. 1
Celková cena predmetu RD v EUR s DPH musí byť rovnaká, ako cena spolu v EUR s DPH uvedená v položkovom zozname dodávaného sortimentu tovaru.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa po uzatvorení Zmluvy v termíne do 10 pracovných dní doručenie Kariet bezpečnostných údajov jednotlivých chemických látok a prípravkov, ktoré budú Dodávateľom dodávané.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať kúpnu cenu dodaného a prevzatého tovaru po každej jednotlivej dodávke, pokiaľ sa s Objednávateľom nedohodne na inom systéme fakturácie.
Faktúra je splatná do 30-tich dní odo dňa doručenia faktúry. Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu stanovené príslušnou platnou legislatívou, musí byť čitateľná od jej vydania až do konca obdobia na uchovávanie faktúr a jej prílohou musí byť dodací list potvrdený Objednávateľom. Ak je Objednávateľ v omeškaní so zaplatením kúpnej ceny, má Dodávateľ právo na úrok z omeškania vo výške podľa predpisov obchodného práva.
Dodávateľ sa zaväzuje vo všetkých dokladoch, dodacích listoch a faktúrach uvádzať číslo tejto zmluvy a objednávky.
Dodávateľ poskytuje na tovar záruku za akosť a to minimálne do uplynutia doby spotreby/doby minimálnej trvanlivosti.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať dodaný tovar. V prípade dodávky tovaru, ktorého technické a úžitkové parametre nezodpovedajú požadovaným hodnotám (dodanie iného tovaru, tovaru s vizuálnymi chybami, tovaru s dátumom spotreby presahujúcim prvú tretinu doby spotreby, tovaru s poškodeným obalom) si Objednávateľ vyhradzuje právo prevzatie tovaru odmietnuť.
Dodávateľ je na základe reklamácie Objednávateľa povinný reklamovaný tovar vymeniť za bezvadný tovar, čo bude vykonané bezodplatne najneskôr do 3 dní od reklamovania vady Objednávateľom. Objednávateľ si vyhradzuje právo požadovať namiesto výmeny reklamovaného (vadného) tovaru vrátenie kúpnej ceny.
Objednávateľ je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v položkovom sortimente alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia Zmluvy ešte nebol dostupný na trhu, pričom jednotková cena bude určená dodávateľom a odsúhlasená objednávateľom.
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje nárok na možnosť odstúpenia od RD a požadovať náhradu vzniknutej škody.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ požaduje dodať tovar v súlade s technickou špecifikáciou,  v opačnom prípade to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Medvedzie 136, Tvrdošín, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

27 028,00

22 523,00

Dodávateľ do troch pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predloží Objednávateľovi e-mailom nascenovaný položkový zoznam dodávaného sortimentu tovaru s uvedením názvu tovaru, jeho obchodného označenia a výrobcu tovaru pri všetkých položkách sortimentu tovaru, podpísaný osobou oprávnenou konať v mene Dodávateľa. V položkovom zozname sortimentu tovaru Dodávateľ vyplní jednotkové ceny v EUR bez DPH aj v EUR s DPH, sadzbu DPH, množstvo a ceny za celkové predpokladané množstvo v EUR bez DPH a v EUR s DPH u všetkých položiek sortimentu tovaru, v zmysle Prílohy č. 1

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.11.2022 14:04

02.12.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 889
 102
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2022 10:20 - Vstupná ponuka 27 027,60 € Cena s DPH
02.12.2022 13:44 - Najvýhodnejšia ponuka 26 964,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS