• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2022 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2022 15:50

Detail zákazky Z202214756

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2022 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2022 15:50

Základné údaje

Z202214756

OF-266014

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7181699

Objednávateľ

166481

Generálna prokuratúra Slovenskej republiky

Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Antivírusová ochrana koncových zariadení a serverov

dodanie, podpora, údržba, služba

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík
  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 50324100-3 - Údržba systémov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Podrobný opis zákazky:
Funkcia
Nákup vernostných licencií a rozšírenie existujúceho antivírusového softvéru ESET a služby rozšírenej podpory kybernetickej bezpečnosti s aktívnym monitoringom EDR/XDR platformy.
 2. Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky:
Funkcia
Vernostná licencia ESET Secure Business pre 2750 endpointov a 3300 mailboxov na obdobie 3 roky.
Vernostná licencia ESET PROTECT Essential On-Prem pre 1500 endpointov na obdobie 3 roky.
Nová licencia PROTECT Enterprise On-Prem pre 100 endpointov na obdobie 3 roky.
Migračné, implementačné a optimalizačné práce prostredí ESET PROTECT a ESET Inspect.
Technické školenia.
Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej on-site podpory a s aktívnym monitoringom formou SLA pre platformu výrobcu ESET pre prostredie ESET PROTECT a ESET Inspect na obdobie 36 mesiacov.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Vernostná licencia ESET Secure Business pre 2750 endpointov a 3300 mailboxov na obdobie 3 roky. Dodanie vernostných licencií ESET Secure Business pre 2750 endpointov a 3300 mailboxov so začiatkom plnenia najneskôr od 05.12.2022 - 05.12.2025 (36 mesiacov)
2. Vernostná licencia ESET PROTECT Essential On-Prem pre 1500 endpointov na obdobie 3 roky. Dodanie vernostných licencií Vernostná licencia ESET PROTECT Essential On-Prem pre 1500 endpointov na obdobie 3 roky začiatkom plnenia najneskôr od 05.12.2022 - 05.12.2025 (36 mesiacov)
3. Nová licencia PROTECT Enterprise On-Prem pre 100 endpointov na obdobie 3 roky. Dodanie novej licencie PROTECT Enterprise On-Prem pre 100 endpointov na obdobie 3 roky začiatkom plnenia najneskôr od 05.12.2022 - 05.12.2025 (36 mesiacov).
4. Migračné, implementačné a optimalizačné práce. Migrácia súčasného prostredia ESET PROTECT na nové serverové prostredie s povýšením verzie v minimálnom rozsahu 10 človekodní. mplementačné a optimalizačné práce pre prostredie ESET Inspect, v minimálnom rozsahu 20 človekodní.
5. Technické školenia. Technické školenie pre 40 administrátorov na nástroje ESET Secure Business v trvaní najmenej 2 školiacich dní. Technické školenie pre 10 administrátorov na nástroj ESET Inspect v poslednej verzii v trvaní najmenej 3 školiacich dní.
6. Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej on-site podpory formou SLA pre platformu výrobcu ESET pre prostredie ESET PROTECT a ESET Inspect. Poskytovanie služieb rozšírenej servisnej podpory s aktívnym monitoringom ESET Inspect riešenia formou SLA na obdobie od 05.12.2022 - 05.12.2025 (36 mesiacov) . Podpora ESET Inspect prostredia a centrálnej konzoly ESET PROTECT na obdobie od 05.12.2022 - 05.12.2025 (36 mesiacov).
Podpora musí byť vykonávaná v miestach inštalácie. Pokiaľ to charakter konkrétneho incidentu umožňuje, je možné podporu vykonať aj z akéhokoľvek miesta, z ktorého je možné bezpečné pripojenie k podporovanému EDR/XDR riešeniu.
Definícia podpory pre SLA Podpora poskytovaná SLA 8x5 v prac. dňoch v čase 7:00-15:00 h, potvrdenie prijatia požiadavky na servisný zásah do 60 min, nástup na riešenie najneskôr do 4 h od nahlásenia incidentu.
- Nástup na riešenie najneskôr do 4 hodín od nahlásenia incidentu, ktorý sa vzťahuje na ESET PROTECT a Inspect prostredie.
Rozsah podpory pre SLA Komplexná starostlivosť o prevádzku ESET Inspect riešenia pozostávajúceho z ESET PROTECT a Inspect servera.
Požadované proaktívne činnosti pre oblasť podpory Proaktívne riešenie vznikajúcich problémov v rozsahu 2 MD mesačne.
- V rámci tejto aktivity sú požadované nasledovné činnosti:
- proaktívny monitoring vybraných parametrov a dostupnosť všetkých služieb aplikačného riešenia EDR/XDR serverového systému,
- aktívny monitoring EDR/XDR pravidiel s príslušným notifikačným mechanizmom,
- nastavovanie pravidelných reportov podľa požiadaviek objednávateľa v celkom rozsahu 2 reporty za mesiac.
- Security podpora pre ESET endpointové produkty:
- Malware chýbajúca detekcia,
- Malware problém s liečením,
- Malware infekcia ransomvérom,
- Zachytenie False positive,
- Vyšetrenie podozrivého správania.
- Vyšetrenie malware incidentu a odozva na vzniknutý malware incident:
- Základná analýza zaslaného súboru,
- Detailná analýza zaslaného súboru,
- Analýza a vyšetrenie odovzdaných súvisiacich dát,
- Asistencia pri odozve/protiopatreniach na malware incident.
- Security podpora pre EDR/XDR:
- Podpora s vytváraním EDR/XDR pravidiel, ,
- Podpora s vytváraním EDR/XDR výnimiek,
- ESET Inspect operatívna optimalizácia prostredia, ESET Inspect služba Threat Hunting (poskytovaná na požiadanie),
- pravidelné vyhodnocovanie EDR/XDR incidentov na mesačnej báze s príslušným návrhom opatrení a reštrikcií,
- v mesačnej správe je zahrnuté aj vyhotovenie úplného ročného analytického reportu, ktorý bude sumarizovať všetky zistenia a odporúčania za ročné sledované obdobie,
- kontrola logov, napojenie na SIEM a zadefinovanie parametrov, aktualizácia aplikačného vybavenia v zmysle odporúčaní výrobcom,
- dodanie informácií o známych bezpečnostných chybách a aplikovanie náprav, vo fáze poskytovania podpory, pravidelné stretnutia pracovnej skupiny min. 1x mesačne,
- evidencia EDR/XDR incidentov a úprav na on-line portáli/HelpDesku.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ musí položkovite uviesť jednotkové ceny samostatne v súlade so zoznamom položiek (1-6). Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie servisných požiadaviek objednávateľom.
Dodávateľ nie je oprávnený navýšiť cenu o žiadne položky mimo zmluvnej ceny (doprava, náhradné diely a pod.).
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy preukáže, že disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania podpory, prípadne možnosťou integrácie na centrálny dispečing objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje garantovať dostupnosť špecialistov na ESET Inspect riešenie v pracovnom čase 07:00 – 15:00 hod. s reakčnosťou do 4 hodín. Min. 3 špecialistov ESET Optimization Specialist na riešenie bezpečnostných, prevádzkových incidentov a diagnostiky pre EDR/XDR platformu.
Dodávateľ musí uviesť minimálne tri referencie reálneho nasadenia a podpory formou SLA pre ESET Inspect riešenie, spolu v minimálnom rozsahu 2000 koncových staníc za obdobie 3 rokov.
Názov Upresnenie
Zmluvná cena bude fakturovaná v etapách a to nasledovne:
- 1 etapa dodanie licencií v súlade z bodom 1., 2. a 3. zoznamu položiek,
- 2 etapa po ukončení a odakceptovaní objednávateľom bodu 4. a 5. zoznamu položiek,
- 3 etapa v súlade z bodom 6. zoznamu položiek v pravidelných mesačných platbách počas doby trvania Zmluvy na základe faktúr zasielaných Dodávateľom prostredníctvom elektronického alebo poštového styku.
Objednávateľ považuje za nevyhnutné na riadne poskytnutie plnenia predmetu zmluvy:
a) disponovanie minimálne 3 certifikovanými špecialistami ESET Optimization Specialist a 4 špecialistov pre všetky moduly ESET riešení a to: Základné technické znalosti ESET riešení
- Základná technická certifikácia ESMC
- Pokročilá technická certifikácia ESMC
- Produktová technická certifikácia na ESET Mail Security pre Microsoft Exchange Server
- Produktová technická certifikácia na ESET Endpoint Encryption
b) disponovanie certifikátmi ISO/IEC 20000 (systém manažérstva kvality služieb) a ISO/IEC 27001 (systém manažérstva informačnej bezpečnosti),
c) disponovanie certifikátom PLATINUM PARTNERA spoločnosti ESET. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy preukázať objednávateľovi splnenie požiadaviek podľa predchádzajúcich bodov a), b), c).
d) disponovanie min. 1 špecialistom s certifikáciou CEH a CHFI súčasne (Computer Hacking Forensic Investigator), alebo ekvivalentnými.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

05.12.2022 00:00

1,00 súbor

167 880,00

139 900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.11.2022 14:39

01.12.2022 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2022 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 835
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2022 16:23 - Vstupná ponuka 167 400,00 € Cena s DPH
30.11.2022 16:23 - Najvýhodnejšia ponuka 167 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS