• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2022 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2022 09:50

Detail zákazky Z202214748

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2022 13:47
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2022 09:50

Základné údaje

Z202214748

OF-266026

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7199263

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

35768444

BIOTECH s.r.o.

Kresánkova 12, Bratislava, 84105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chemikálie a chemické výrobky

farbivo, agaróza, roztok, PCR, etanol, sérum, glukóza

  • 24326000-5 - Aldehydy, ketóny, organické peroxidy a étery
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chemikálie a chemické výrobky
Funkcia
Do laboratória na vedecké a výskumné účely projektu - kultivácia buniek, separácia a extrakcia nukleových kyselín, polymerázová reťazová reakcia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1 . Eaglove médium modifikované podľa Dulbecca s vysokou koncentráciou glukózy ml 5000
2 . Eaglove médium modifikované podľa Dulbecca s nízkou koncentráciou glukózy ml 5000
3 . Fetálne bovinné sérum ml 1500
4 . Konské sérum ml 1500
5 . Penicillin/Streptomycin (100x) ml 200
6 . Verzén ml 200
7 . Interkalačné farbivo ul 500
8 . DNeasy Blood & Tissue Kits / 250 izolácií bal 3
9 . Eaglove Minimálne Esenciálne médium liter 10
10 . Fosfátový tlmivý roztok upravený podľa Dulbecca ml 2500
11 . Roztok pre elektroforézu liter 4
12 . Etanol nedenaturovaný, p.a. liter 15
13 . Agaróza pre separáciu g 500
14 . Reakčná zmes pre polymerázovú reťazovú reakciu bal 7
15 . DNA hmotnostná štandarda bal 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
široko používané základné kultivačné médium v kultivácii bunkových kultúr so zvýšenou koncentráciou D-glukózy, má poskytnúť základné živiny pre rast rôznych cicavčích bunkových línií. Kultivačné médium s obsahom glukózy 4,5 g/L; ; Sterilná filtrácia, skladovanie pri +2°C až +8°C; odporúčané balenie 500 ml 1 . Eaglove médium modifikované podľa Dulbecca s vysokou koncentráciou glukózy
široko používané základné kultivačné médium v kultivácii bunkových kultúr so zvýšenou koncentráciou D-glukózy, má poskytnúť základné živiny pre rast rôznych cicavčích bunkových línií. Kultivačné médium s obsahom glukózy 1,0 g/L; ; Sterilná filtrácia, skladovanie pri +2°C až +8°C; odporúčané balenie 500 ml 2 . Eaglove médium modifikované podľa Dulbecca s nízkou koncentráciou glukózy
štandardné sérum s juhoamerickým pôvodom; testované na prítomnosť mykoplasiem, BVDV (vírus bovinnej vírusovej hnačky); IBR (vírus infekčnej bovinnej rinotracheitídy) , ; odporúčané balenie 500 ml; 3 . Fetálne bovinné sérum
filtrované cez 0,2µm membránu; testované na neprítomnosť aeróbnych a anaeróbnych baktérií, húb, kvasiniek a mykoplaziem, na infekčnú anémiu koní a na stanovenie hladín endotoxínov. Test sterility má byť na základe požiadaviek Európskeho liekopisu. odporúčané balenie 500 ml 4 . Konské sérum
100x koncetrovaný roztok antibiotík; 10,000 U/ml Penicillin, 10 mg/ml Streptomycin; odporúčané balenie 100 ml ; expirácia max. 12 mesiacov 5 . Penicillin/Streptomycin (100x)
sterilne filtrovaný roztok verzénu - test sterility na baktérie v aeróbnych a anaeróbnych podmienkach a plesne a kvasinky; ; Podmienky skladovania: +2°C až +8°C; ; expirácia max. 18 mesiacov ; odporúčané balenie 100 ml 6 . Verzén
fluorescenčné farbivo na farbenie nukleových kyselín a gélov, 10.000x koncentrované, vo vode, odporúčané balenie 500 µl 7 . Interkalačné farbivo
kolónkový kit na izoláciu DNA z krvi, tkanív, buniek, kvasiniek, baktérií a vírusov, má mať možnosť použitia ako spin kolónový alebo 96 jamkový formát, má mať opimalizované protokoly pre špecifické typy vzoriek na poskytnutie pre reprodukovateľné čistenie vysokokvalitnej DNA, balenie 250 izolácií 8 . DNeasy Blood & Tissue Kits 250 izolácií / balenie
kultivačné médium s obsahom Eaglových solí (EBSS), fenolovej červene, NaHCO3; bez L-Glutamínu; odporúčané balenie 500 ml; 9 . Eaglove Minimálne Esenciálne médium
10× koncetrovaný roztok pufru podľa Dulbecca;  Široko používaný tlmivý roztok pri kultivácii bunkových kultúr zabezpečujúci izotonické prostredie. Sterilná filtrácia, skladovanie pri +2°C až +8°C ; odporúčané balenie 500 ml 10 . Fosfátový tlmivý roztok upravený podľa Dulbecca
10× koncentrovaný tlmivý roztok obsahujúci zmes Tris bázy, kyseliny octovej a kyseliny etyléndiamíntetraoctovej; odporúčané balenie min. 1 liter až max. 4 litre 11 . Roztok pre elektroforézu
Etanol nedenaturovaný, p.a., CAS 64-17-5, čistota min. 96 %, odporúčané balenie 1 l 12 . Etanol nedenaturovaný, p.a.
Agaróza pre separáciu 100 bp - 30 kp, bez DNázovej a RNázovej aktivity, s nízkou endosmózou, odporúčané balenie 100 g 13 . Agaróza pre separáciu
2X koncentrovaný predpripravený roztok obsahujúci DreamTaq DNA polymerázu, optimalizovaný DreamTaq DNA pufor, MgCl2 a všetky deoxyribonukleotrifosfáty pre robustnú amplifikáciu až do 6 kb z genomickej DNA s vyskokou citlivosťou, balenie 1000 reakcií 14 . Reakčná zmes pre polymerázovú reťazovú reakciu
100 bp DNA hmotnostná štandarda na približnú kvantifikáciu širokého spektra dvojvláknovej DNA na agarózových a polyakrylamidových géloch. Zmes chromatografických individuálnych fragmentov DNA. požadujeme 2 balenia, pričom jedno balenie má obsahovať 5 x 50 ug.; 15 . DNA hmotnostná štandarda
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 , Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronickej platformy, od Zmluvy odstúpiť.
2. Objednávateľ vystaví objednávku až po schválenej kontrole procesu VO vykonanej poskytovateľom NFP po uzavretí tejto zmluvy. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
3. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis cien jednotlivých položiek s uvedením presných názvov (obchodných značiek) v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Požaduje sa dodať tovar v originálnom balení.
6. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
7. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred .
8. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenia neuspokojivého celkového hodnotenia.
10. Splatnosť faktúry je 60 dní od doručenia objednávateľovi.
11. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
12. Faktúra musí obsahovať povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH.
13. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty.
14. Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18. OPEP z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi neuspokojivé hodnotenie v EKS.
15. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, objednávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
16. Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
17. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 5 dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
18. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
19. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo v prípade ekvivalentu ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Zmluve, alebo nedodá tovar riadne, včas alebo v požadovanej kvalite, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť neuspokojivé hodnotenie.
20. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
21. Požaduje sa prehlásenie dodávateľa, ktorý predloží ponuku ako neplatiteľ DPH, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná za cenu s DPH.
22. Zmluva nadobudne účinnosť, vzhľadom na zdroj financovania, dňom schválenia zákazky v rámci kontroly VO zo strany Riadiaceho orgánu/Sprostredkovateľského orgánu RO. Objednávateľ oznámi úspešnému uchádzačovi účinnosť zmluvy do 5 dní kedy došlo k právoplatnému schváleniu verejného obstarávania v rámci jeho administratívnej kontroly vykonanej Riadiacim orgánom/Sprostredkovateľským orgánom RO.
23. Zmluvná strana má právo odstúpiť od zmluvy aj v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO, ktorou poskytovateľ neschváli predmetné verejné obstarávanie.
24. Dodávateľ, ako úspešný uchádzač, berie na vedomie, že má povinnosť strpieť výkon kontroly a auditu overovania súvisiaceho s procesom obstarávania a dodávaným tovarom počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku požadovanú súčinnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

08.12.2022 08:00 — 31.05.2023 14:00

1,00 podľa opisu - súbor

12 406,00

11 016,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.11.2022 13:47

06.12.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 140
 17
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.11.2022 07:16 - Vstupná ponuka 12 406,00 € Cena s DPH
05.12.2022 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka 12 151,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS