• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2022 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2022 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2022 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2022 10:20

Detail zákazky Z202214732

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2022 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2022 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2022 10:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2022 10:20

Základné údaje

Z202214732

OF-266103

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7187857

Objednávateľ

00735779

Akadémia Policajného zboru v Bratislave

Sklabinská 1, Bratislava, 83517, SVK

Dodávateľ

47837934

Eurozel s.r.o.

Národného oslobodenia 20/A, Bernolákovo, 90027, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie zeleniny a ovocia

zelenina, ovocie

  • 03200000-3 - Obilniny, zemiaky, zelenina, ovocie a orechy
  • 15331461-6 - Konzervovaná kyslá kapusta
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie a zelenina
Funkcia
Ovocie a zelenina
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kapusta hlávková kg 1000
Kapusta hlávková červená kg 60
Kapusta čínska kg 120
Zeler kg 60
Petržlen kg 30
Petržlenová vňať kg 10
Kôpor čerstvý kg 10
Mrkva kg 400
Cibuľa kg 800
Kaleráb kg 50
Pór kg 100
Karfiol kg 1300
Zemiaky kg 25000
Cibuľa zväzok 200
Uhorky kg 600
Cesnak kg 60
Paprika PCR kg 700
Paradajky kg 600
Chren kg 20
Reďkovka červená zväzok 50
Hlávkový šalát ks 500
Brokolica kg 100
Kel kg 100
Šalát ľadový ks 1300
Pažítka čerstvá ks 10
Cuketa kg 30
Stopkový zeler kg 10
Špargľa kg 10
Šampiňóny kg 300
Hliva ustricová kg 50
Červená repa, cvikla kg 50
Šalát rukola 125g 200
Šalát Lolo roso kg 200
Šalát Biondo ks 100
Rímsky šalát ks 200
Polníček 125g 200
Dubový list ks 100
Jablká - delícius kg 7000
Pomaranče kg 6000
Mandarinky kg 700
Banány kg 600
Citróny kg 100
Kiwi kg 20
Hrušky kg 1400
Hrozno červené kg 100
Hrozno biele kg 100
Nektarinky kg 100
Ananás ks 10
Avokádo ks 150
Melón kg 50
Jahody čerstvé kg 80
Broskyne kg 50
Konzervovaná kyslá kapusta kg 1500
Bazalka kg 80
Tymian kg 100
Tymian citrónový kg 100
Paradajky Cherry kg 100
Hokaido tekvica kg 500
Červená vákuová cvikla kg 100
Paprika farebná (červená, žltá, oranžová) kg 500
Zázvor kg 50
Tekvica kg 500
Zeler kg 300
Rapikatý (Sedano) zeler kg 100
Čakanka biela (Radičio) kg 50
Fenikel kg 50
Cvikla čerstvá kg 100
Zemiaky čistené kg 1000
Mrkva s vňaťou kg 100
Granátové jablko ks 100
Sušené paradajky kg 100
Reďkovka biela guľatá zväzok 100
Čučoriedky čerstvé kg 30
Maliny čerstvé kg 30
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Interval opakovaných plnení každý mesiac pri rámcovej dohode
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia s možnosťou elektronického objednávania tovaru prostredníctvom E-mailu.
Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 11.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg, ks) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 8:00 hod.
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
Kúpna cena je stanovená vrátane DPH, obalu, dopravy do miesta plnenia, cla, dovoznej prirážky a ďalších nákladov spojených s dodávkou.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
Kúpnu cenu za skutočne prevzatý tovar zaplatí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry s náležitosťami daňového dokladu na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 15 dní odo dňa jej doručenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list podpísaný objednávateľom. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti daňového dokladu, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť dodávateľovi. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti. Doručením opravenej alebo doplnenej faktúry kupujúcemu začína plynúť nová 15 dňová lehota splatnosti.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno priezvisko, e-mail, telef. kontakt.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platné osvedčenie RVPS SR o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží doklad o evidencii v registri podnikateľov s ovocím a zeleninou vydaný Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR podľa čl. 10 nariadenia (EÚ) č. 543/2011.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný certifikát systému manažérstva bezpečnosti potravín v oblasti skladovania a distribúcie potravinárskych výrobkov (ISO 22000) alebo Značky kvality alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sklabinská 1, Bratislava - mestská časť Rača, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 kg

63 500,00

63 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.11.2022 11:33

01.12.2022 15:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2022 15:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 243
 365
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.11.2022 11:40 - Vstupná ponuka 63 500,00 € Cena bez DPH
29.11.2022 12:17 - Najvýhodnejšia ponuka 63 490,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS