36065340
Štátna pokladnica
Radlinského 32, P.O.Box 13, Bratislava, 81005, SVK
50438336
Hewlett Packard Enterprise Slovakia, s.r.o.
Galvaniho 7, Bratislava, 821 04, SVK
Pozáručná podpora IKT infraštruktúry – SLA 2023
IKT, pozáručná technická podpora, podpora, HW infraštruktúra
Služba
1. SW
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pozáručného servisu pre nižšie špecifikovaný softvér, t. j. odstránenie softvérovej poruchy, nárok na aktualizáciu softvéru, licenčná podpora. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
VMw vSphere EntPlus 1P 1yr SW | ks | 8 | ||
VMw vCntr Srv Std 1yr SW | ks | 1 | ||
VMw vSph EssPlus Kit 6P 3yr E-LTU | ks | 1 | ||
HP DP perTB 1-9TB SW E-LTU | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
VMw vSphere EntPlus 1P 1yr SW | nepretržité pokrytie, odozva do 4 hodín od nahlásenia |
VMw vCntr Srv Std 1yr SW | nepretržité pokrytie, odozva do 4 hodín od nahlásenia |
VMw vSph EssPlus Kit 6P 3yr E-LTU | nepretržité pokrytie, odozva do 4 hodín od nahlásenia |
HP DP perTB 1-9TB SW E-LTU | nepretržité pokrytie, odozva do 4 hodín od nahlásenia |
2. HW servery a ich SW vybavenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pozáručného servisu pre nižšie špecifikovaný hardvér serverov a príslušné softvérové vybavenie, t. j. oprava alebo výmena chybného dielu alebo celého zariadenia, odstránenie SW poruchy, nárok na aktualizáciu softvéru. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HP proliant DL380 G5 – ADC | ks | 1 | ||
HPE DL360 Gen9 8SFF CTO Server – SWT | ks | 4 | ||
HP DL380p Gen8 12-LFF CTO Server – BKP | ks | 1 | ||
HP BLc7000 CTO 3 IN LCD ROHS Encl | ks | 1 | ||
HP BL460c G6 CTO Blade OEM | ks | 7 | ||
HP BL460c Gen8 E5-v2 10/20Gb CTO Blade | ks | 2 | ||
HP 8/8 (8)-ports Enabled SAN Switch | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
HP proliant DL380 G5 – ADC | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia, ponechanie vadných diskov po oprave zákazníkovi |
HPE DL360 Gen9 8SFF CTO Server – SWT | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia, ponechanie vadných diskov po oprave zákazníkovi |
HP DL380p Gen8 12-LFF CTO Server – BKP | servisné okno 9x5 od 8:00 do 17:00 v pracovné dni, odozva v nasledujúci pracovný deň, ponechanie vadných diskov po oprave zákazníkovi |
HP BLc7000 CTO 3 IN LCD ROHS Encl | servisné okno 9x5 od 8:00 do 17:00 v pracovné dni, odozva v nasledujúci pracovný deň |
HP BL460c G6 CTO Blade OEM | servisné okno 9x5 od 8:00 do 17:00 v pracovné dni, odozva v nasledujúci pracovný deň |
HP BL460c Gen8 E5-v2 10/20Gb CTO Blade | servisné okno 9x5 od 8:00 do 17:00 v pracovné dni, odozva v nasledujúci pracovný deň |
HP 8/8 (8)-ports Enabled SAN Switch | servisné okno 9x5 od 8:00 do 17:00 v pracovné dni, odozva v nasledujúci pracovný deň |
3. HW dátových úložísk a ich SW vybavenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pozáručného servisu pre nižšie špecifikovaný hardvér dátových úložísk a príslušné softvérové vybavenie, t. j. oprava alebo výmena chybného dielu alebo celého zariadenia, odstránenie softvérovej poruchy, nárok na aktualizáciu softvéru. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
HP EVA4400 | ks | 1 | ||
HP MSL2024 1 LTO-6 Ult 6250 FC Library | ks | 1 | ||
HP P2000 G3 SAS MSA Dual Cntrl SFF Array 6xHDD | ks | 1 | ||
HPE SV VSA 2014 SW 4TB 3-pack E-LTU | ks | 1 | ||
HP EVA 6300 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
HP EVA4400 | servisné okno 9x5 od 8:00 do 17:00 v pracovné dni, odozva v nasledujúci pracovný deň + ponechanie vadných diskov po oprave zákazníkovi |
HP MSL2024 1 LTO-6 Ult 6250 FC Library | servisné okno 9x5 od 8:00 do 17:00 v pracovné dni, odozva v nasledujúci pracovný deň |
HP P2000 G3 SAS MSA Dual Cntrl SFF Array 6xHDD | servisné okno 9x5 od 8:00 do 17:00 v pracovné dni, odozva v nasledujúci pracovný deň + ponechanie vadných diskov po oprave zákazníkovi |
HPE SV VSA 2014 SW 4TB 3-pack E-LTU | nepretržité pokrytie, odozva do 4 hodín od nahlásenia |
HP EVA 6300 | servisné okno 9x5 od 8:00 do 17:00 v pracovné dni, odozva v nasledujúci pracovný deň, ponechanie vadných diskov po oprave zákazníkovi |
4. HW sieťových zariadení a ich SW vybavenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pozáručného servisu pre nižšie špecifikovaný hardvér sieťových zariadení a príslušné softvérové vybavenie, t. j. oprava alebo výmena chybného dielu alebo celého zariadenia, odstránenie SW poruchy, nárok na aktualizáciu softvéru. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Cisco ASA5508 Control License | ks | 2 | ||
ASA 5508-X with FirePOWER services, 8GE, AC, 3DES/AES | ks | 2 | ||
ASA 5508-X SSD | ks | 2 | ||
Cisco ASA5516 Control License | ks | 1 | ||
ASA 5516-X with FirePOWER services, 8GE, AC, 3DES/AES | ks | 2 | ||
ASA 5516-X SSD | ks | 1 | ||
Cisco 2901 w/2 GE,4 EHWIC,2 DSP,256MB CF,512MB DRAM,IP Base | ks | 2 | ||
Cisco 2901 Security Bundle w/SEC license PAK | ks | 2 | ||
Cisco ASA5516 FirePOWER AMP License | ks | 2 | ||
Cisco ASA5516 FirePOWER URL Filtering Service License | ks | 2 | ||
Cisco 2901 AC Power Supply | ks | 2 | ||
350W AC Config 1 Power Supply | ks | 2 | ||
10GBASE-SR SFP Module | ks | 4 | ||
Catalyst 2960-X 48 GigE, 4 x 1G SFP, LAN Base | ks | 2 | ||
Cisco Catalyst 3850 48 Port Data IP Base | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Cisco ASA5508 Control License | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
ASA 5508-X with FirePOWER services, 8GE, AC, 3DES/AES | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
ASA 5508-X SSD | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
Cisco ASA5516 Control License | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
ASA 5516-X with FirePOWER services, 8GE, AC, 3DES/AES | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
ASA 5516-X SSD | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
Cisco 2901 w/2 GE,4 EHWIC,2 DSP,256MB CF,512MB DRAM,IP Base | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
Cisco 2901 Security Bundle w/SEC license PAK | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
Cisco ASA5516 FirePOWER AMP License | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
Cisco ASA5516 FirePOWER URL Filtering Service License | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
Cisco 2901 AC Power Supply | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
350W AC Config 1 Power Supply | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
10GBASE-SR SFP Module | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
Catalyst 2960-X 48 GigE, 4 x 1G SFP, LAN Base | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
Cisco Catalyst 3850 48 Port Data IP Base | nepretržité pokrytie, oprava do 6 hodín od nahlásenia |
Názov |
I. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1.3.1 IKT infraštruktúrou Objednávateľa sa pre účely tejto zákazky rozumie HW a SW špecifikovaný podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
1.3.2 Proaktívnou a reaktívnou podporou sa rozumie služba Dodávateľa, ktorá zaužívanými postupmi a činnosťami v rámci ITSM zabezpečí predchádzanie vzniku incidentov v IKT (proaktívne kontroly a aplikovanie softvérových záplat a aktualizácií), identifikáciu príčin incidentu (root cause analysis), komunikáciu s výrobcom HW a SW na odstránenie incidentu v stanovenom čase tak, aby nedošlo k prerušeniu služieb poskytovaných Objednávateľom. Pokiaľ incident znamená nedostupnosť služieb, Dodávateľ musí zabezpečiť všetky poskytované činnosti a postupy tak, aby nemal dopad na produkčnú prevádzku. |
I. a) Podpora HW a sieťových zariadení – Predmetom poskytovania servisu hardvéru je Hardware maintenance Onsite Support. |
1.3.3 Telefonická podpora pri riešení hardvérových problémov, diagnostika problému prostredníctvom vzdialeného prístupu (výlučne pomocou šifrovaného pripojenia a/alebo RSA token, ďalej len ako „vzdialený prístup“). Hardvérové problémy sú nahlasované telefonicky alebo elektronicky počas zvoleného časového pokrytia. |
1.3.4 Poskytovanie servisu hardvéru v mieste inštalácie – OnSite. |
1.3.5 Dodávateľ poskytne nástroje a materiál, potrebný k udržiavaniu hardvérových produktov v dobrých prevádzkových podmienkach prostredníctvom nutnej výmeny alebo opravy komponentov. |
1.3.6 Servisné pokrytie – 9x5, Pondelok – Piatok, od 8:00 do 17:00 hod., okrem štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja. Servisné pokrytie špecifikuje dobu, počas ktorej sú tieto služby k dispozícii. |
1.3.7 Servisné pokrytie – 24x7, Pondelok – Nedeľa, 24 hod., okrem štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja. Servisné pokrytie špecifikuje dobu počas ktorej sú tieto služby k dispozícii. |
1.3.8 Doba odozvy 4 hodiny v mieste zákazníka – Dodávateľ uskutoční servisný zásah do 4 hodín od telefonického a/alebo písomného nahlásenia a registrácie problému. |
1.3.9 Doba odozvy Next Business Day v mieste zákazníka – Dodávateľ uskutoční servisný zásah nasledujúci pracovný deň od telefonického a/alebo písomného nahlásenia a registrácie problému. |
1.3.10 Záväzok odstránenia poruchy do 24 hodín (Call-to-repair time commitment) – poskytovateľ vynaloží primerané úsilie na to, aby bola funkčnosť produktu obnovená do 24 hodín od prvotného telefonického a/alebo písomného nahlásenia a zaregistrovania servisnej požiadavky. Doba opravy začína v okamihu kedy je servisná požiadavka zaregistrovaná v stredisku podpory poskytovateľa a končí oznámením poskytovateľa o tom, že je hardvér opravený. |
Oprava je považovaná za ukončenú, akonáhle Dodávateľ overí, že nefunkčnosť hardvéru bola odstránená alebo bol obnovený prístup k dátam Objednávateľa. |
1.3.10.1 Dodávateľ môže podľa vlastného uváženia dočasne alebo trvale vymeniť produkt tak, aby dodržal záväzný čas opravy. Náhradné produkty môžu byť nové alebo ekvivalentné novým z hľadiska výkonnosti. |
1.3.11 Záväzok odstránenia poruchy do 6 hodín (Call-to-repair time commitment) – Dodávateľ vynaloží primerané úsilie na to, aby bola funkčnosť produktu obnovená do 6 hodín od prvotného telefonického a/alebo písomného nahlásenia a zaregistrovania servisnej požiadavky. Doba opravy je časový interval, ktorý sa začína v okamihu kedy je servisná požiadavka zaregistrovaná v stredisku podpory Dodávateľa a končí sa oznámením Dodávateľa o tom, že je hardvér opravený. |
Oprava je považovaná za ukončenú akonáhle Dodávateľ overí, že nefunkčnosť hardvéru bola odstránená alebo bol obnovený prístup k dátam Objednávateľa. |
1.3.11.1 Dodávateľ môže podľa vlastného uváženia dočasne alebo trvale vymeniť produkt tak, aby dodržal záväzný čas opravy. Náhradné produkty môžu byť nové alebo ekvivalentné novým z hľadiska výkonnosti. |
1.3.12 Nepretržitá práca na probléme – od okamihu začatia servisného zásahu budú práce (buď priamo na mieste alebo prostredníctvom vzdialeného prístupu) vykonávané tak dlho, pokiaľ nebudú produkty uvedené do funkčného stavu, alebo pokiaľ sa nedosiahne primeraného pokroku. Práce môžu byť dočasne prerušené, pokiaľ bude potrebné zabezpečiť ďalšie/náhradné diely alebo zdroje. Práca bude obnovená po ich nadobudnutí. |
1.3.13 Riadenie eskalácie – koordinácia eskalácie problémov. |
1.3.14 Prístup do elektronických a internetových nástrojov a služieb týkajúcich sa hardvéru, ako sú aktualizácie firmvéru a proaktívne upozorňovacie služby. |
1.3.15 Záväzok Dodávateľa poskytovať rovnakú/adekvátnu podporu služby aj v prípade, že počas trvania plnenia predmetu zákazky došlo k výmene hardvérového zariadenia alebo softvéru z dôvodu havárie alebo ako výsledok proaktívnej činnosti. |
I. b) Dodávateľ musí vykonávať podporu SW/servis softvérových produktov minimálne v rozsahu: Poskytovanie servisu softvéru zahŕňa telefonickú podporu: |
1.3.16 Prístup k technickým zdrojom online. |
1.3.17 Izolácia, analýza a vyriešenie softvérového problému. |
1.3.18 Riadenie eskalácií. |
1.3.19 Poskytovanie informácií ohľadom najnovších funkcií softvérového produktu, známych problémov a ich dostupných riešení; poradenstvo týkajúce sa prevádzkovania softvérového produktu. |
1.3.20 Servis prostredníctvom vzdialeného prístupu. Servisné pokrytie: 9x5, Pondelok – Piatok, od 8:00 do 17:00 hod., okrem štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja; 24x7, Pondelok – Nedeľa, 24 hodín denne, okrem štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja. |
1.3.21 Vzdialená odozva (telefonická alebo e-mailom alebo vzdialeným šifrovaným prístupom) do 4 hodín od telefonického alebo e- mailového nahlásenia servisnej požiadavky. |
1.3.22 Riešenie softvérového problému v mieste inštalácie, ak to bude nevyhnutné. |
I. c) Dodávateľ musí vykonávať proaktívne služby minimálne v rozsahu: |
1.3.23 Telefonická podpora: |
1.3.23.1 konzultácie pri vzniku incidentu, |
1.3.23.2 pri zmene a rekonfigurácii IKT komponentov, |
1.3.23.3 pri poskytovaní súčinnosti tretím stranám, |
1.3.23.4 informovanie o aktuálnych novinkách súvisiacich s podporovanou IKT. |
1.3.24 Servis prostredníctvom vzdialeného prístupu a/alebo v mieste inštalácie IKT: |
1.3.24.1 Diagnostika po vzniku incidentu pre identifikovanie príčin. |
1.3.25 Servisné pokrytie: 9x5, Pondelok – Piatok, od 8:00 do 17:00 hod., okrem štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja, odozva najneskôr v nasledujúci pracovný deň: |
1.3.25.1 aktualizácia softvérového vybavenia HW komponentov IKT pri zistení nestability, pri zistení incidentu a/alebo na predchádzanie vzniku incidentu, |
1.3.25.2 kontrola matíc kompatibility a vykonanie postupov a činností na dosiahnutie súladu, |
1.3.25.3 riešenie bezpečnostných opatrení a nápravných opatrení po zistení zraniteľností. |
I. d) Reporting a kvalitanívne požiadavky |
1.3.26 Pravidelné reportovanie o stave IKT infraštruktúry – reporting min. 1 x kalendárny kvartál . |
1.3.27 Pozáručný servis zahŕňa prácne aj cenovo nárok na kontaktovanie servisného centra Dodávateľa, bezodplatnú výmenu náhradných dielov v prípade ich poruchy, nárok na aktualizáciu a nové verzie softvéru a služieb súvisiacich s podporou inštalovanej bázy Objednávateľa v mieste inštalácie. |
1.3.28 Objednávateľ požaduje dodávku výrobcom zabezpečenej záruky na hardvérové komponenty na predmetné zariadenia podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky overiteľnej na webovom portáli výrobcu. |
1.3.29 Objednávateľ požaduje licenčnú a produktovú podporu softvérových produktov pri incidentoch, dostupnosť aktualizácií a záplat priamo na webovom portáli výrobcu SW softvérových licencií pod kontom Objednávateľa. |
1.3.30 Objednávateľ požaduje služby proaktívnej a reaktívnej podpory inštalovanej bázy IKT infraštruktúry, t. j. v rozsahu postupov a činností ITSM zabezpečujúcich predchádzanie vzniku incidentov v IKT (proaktívne kontroly a aplikovanie SW záplat a aktualizácií), identifikáciu príčin incidentu (root cause analysis), komunikáciu s výrobcom HW/HW na odstránenie incidentu v stanovenom čase tak, aby nedošlo k prerušeniu poskytovaných služieb. Ak incident znamená nedostupnosť služieb, Dodávateľ zabezpečí poskytované činnosti a postupy s minimalizovaním dopadu na produkčnú prevádzku. |
1.3.31 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do 31.12.2023. Túto Zmluvu možno skončiť okrem spôsobov uvedených v Obchodných podmienkach elektronickej platformy (ďalej len „OPEP) - 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky" ktoroukoľvek zmluvnou stranou formou písomnej výpovede s 2-mesačnou výpovednou lehotou, ktorá začne plynúť v kalendárny mesiac, nasledujúci po doručení výpovede druhej Zmluvnej strane, |
1.3.31.1 Miestom plnenia, resp. vykonania predmetu Zmluvy je sídlo Objednávateľa. |
1.3.31.2 Dodávateľ je oprávnený vykonávať predmet tejto Zmluvy sám, príp. aj prostredníctvom subdodávateľov. Dodávateľ zodpovedá Objednávateľovi za plnenie predmetu Zmluvy prostredníctvom subdodávateľov tak, ako keby plnenie realizoval sám. |
1.3.32 Dodávateľ do ôsmich pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy Objednávateľovi: |
1.3.32.1 predloží zoznam osôb, v ktorom uvedie údaje kontaktných osôb (titul, meno, funkcia, priezvisko, telefón, e-mail) pre realizáciu služby podľa Prílohy č. 1 tejto Zmluvy. |
1.3.32.2 preukáže, že disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7, a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu a udelí prístup pre zamestnancov/pracovníkov Objednávateľa do tohto systému. |
1.3.32.3 preukáže, že je autorizovaným obchodným partnerom spoločnosti VMware, a to predložením dokumentu preukazujúceho túto skutočnosť vystaveného zodpovedným zástupcom výrobcu pre územie Slovenskej republiky. |
1.3.32.4 preukáže, že je autorizovaným servisným partnerom výrobcu zariadení HPE, a to predložením dokumentu preukazujúceho túto skutočnosť vystaveného zodpovedným zástupcom výrobcu pre územie Slovenskej republiky. |
1.3.32.5 predloží položkový rozpočet podľa predloženej špecifikácie, v ktorom pre jednotlivé položky uvedie: a) jednotkové ceny v Eur bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom v Eur bez DPH, cenu celkom v Eur s DPH. Celková cena za predmet Zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu Zmluvy. |
1.3.32.6 predloží potvrdenie zastúpenia výrobcu v SR (pre každú ponúkanú obchodnú značku tovarov), že má status obchodného partnera alebo servisného partnera. |
1.3.32.7. predloží potvrdenie zastúpenia výrobcu v SR (v detaile pre každú ponúkanú položku) s tým, že ponúkaná služba je poskytovaná v rámci štandardných obchodných kanálov výrobcu a vzťahujú sa na službu štandardné záručné podmienky výrobcu. |
1.3.33 Nepreukázanie alebo nedodanie vyššie uvedených podkladov, resp. nesplnenie požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie predmetnej Zmluvy. |
1.3.34 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou špecifikáciou a Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
II. CENA |
2.1 V prípade, ak Dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení Zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytnutie služby o hodnotu DPH. |
2.2 Cena predmetu plnenia zohľadňuje všetky náklady spojené s plnením Zmluvy, t. j. vrátane akýchkoľvek nákladov na dopravu, montáž, balenie, odstránenie odpadov a poplatkov za znovupridanie položky pod podporu výrobcu hardvéru (ak je pri niektorých položkách hardvéru potrebné takýto poplatok zaplatiť). |
2.3 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu Zmluvy. Všetky ceny predložené Dodávateľom zohľadňujú primerané preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
III. FAKTURÁCIA |
3.1 Dodávateľ vystaví a zašle Objednávateľovi faktúru, a to vždy najneskôr do 14 dní od skončenia príslušného kalendárneho štvrťroka. Všetky faktúry musia byť vystavené v danom rozpočtovom kalendárnom roku. Faktúra za posledný kalendárny štvrťrok musí byť dodaná najneskôr do 15. decembra, t. j. pred uplynutím platnosti zmluvy. |
3.2 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o DPH"). V prípade nesplnenia náležitostí v súlade so zákonom o DPH Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi a lehota jej splatnosti začne plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
3.3 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Fakturovaná suma na úhradu bude vypočítaná na základe skutočne poskytnutej služby za jednotkové ceny s DPH podľa technickej špecifikácie. Objednávateľ neposkytuje preddavky. |
3.4 Dodávateľ doručí faktúry v elektronickej podobe na e-mailovú adresu Objednávateľa, ktorú mu Objednávateľ písomne oznámi do ôsmich pracovných dní odo dňa účinnosti tejto Zmluvy podľa Prílohy č. 1. |
3.5 Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
3.6 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a predmet plnenia bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH. |
3.7 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH. |
IV. SANKCIE |
4.1 V prípade, že Dodávateľ neposkytne službu tak, ako bola v tejto Zmluve požadovaná, Objednávateľ je oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% zo zmluvnej ceny, minimálne však 5.000,00 € za každý takýto prípad, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
4.2 Účelom zmluvnej pokuty podľa bodu 4.1. tohto článku Zmluvy je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti odstúpenia od Zmluvy ako aj v dôsledku potreby opakovania verejného obstarávania služby vrátane všetkých pridružených procesov z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
4.3 Zmluvná pokuta podľa bodu 4.1. tohto článku Zmluvy sa neuplatní, ak ide o preklep alebo o zjavný omyl v písaní alebo počítaní, alebo o preukázateľne neúmyselné konania, prípadne ak je veľmi pravdepodobné, že ide o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti, čo posúdi Objednávateľ. |
4.4 V prípade predčasného ukončenia Zmluvy zo strany Dodávateľa z dôvodu nemožnosti a/alebo neschopnosti plniť predmet Zmluvy, má Objednávateľ právo na zmluvnú pokutu vo výške 10% zmluvnej ceny, pričom právo na náhradu škody tým nie je dotknuté. |
4.5 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinnosti Dodávateľom vyhotoví Objednávateľ Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov/Referencie" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej Objednávateľ uvedie, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinnosti Dodávateľom. |
4.6 Objednávateľ upozorňuje, že Dodávateľ v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") musí byť oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od Zmluvy. |
4.7 Za podstatné porušenie Zmluvy sa považuje najmä, ak Dodávateľ nepredloží doklady a potvrdenia špecifikované v článku I. tohto Opisného formulára - Osobitné požiadavky na plnenie do 8 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy. |
4.8 Za podstatné porušenie Zmluvy sa považuje tiež ak Dodávateľ poskytuje službu v rozpore s požadovanou Technickou špecifikáciou predmetu zákazky alebo službu neposkytne vôbec. |
4.9 Za podstatné porušenie Zmluvy sa považuje tiež, ak je Dodávateľ v omeškaní, t. j. neplní riadne a včas svoje záväzky vyplývajúce mu zo Zmluvy a podľa požiadaviek Objednávateľa. |
V. POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN |
5.1 Dodávateľ sa zaväzuje: |
a. pri plnení predmetu Zmluvy postupovať s potrebnou odbornou starostlivosťou, hospodárne a v súlade so záujmami Objednávateľa, ktoré pozná alebo s prihliadnutím na všetky okolnosti musí poznať; |
b. pri plnení predmetu Zmluvy postupovať v súlade s požiadavkami Objednávateľa uvedenými v tejto Zmluve, vrátane jej príloh, ako aj v súlade s podmienkami verejného obstarávania; |
c. pri plnení povinností podľa tejto Zmluvy dodržiavať pokyny a podklady Objednávateľa, ktoré nie sú v rozpore s ustanoveniami tejto Zmluvy. Bez zbytočného odkladu písomne upozorniť Objednávateľa na nevhodnú povahu pokynov a/alebo podkladov poskytnutých Objednávateľom, ak mohol túto nevhodnosť zistiť pri vynaložení odbornej starostlivosti; |
d. neodkladne písomne informovať Objednávateľa o každom prípadnom omeškaní, či iných skutočnostiach, ktoré by mohli ohroziť riadne a včasné plnenie predmetu Zmluvy. Zodpovedať za vzniknutú škodu, ktorú bolo možné vopred predvídať, spôsobenú Objednávateľovi porušením svojich povinností vyplývajúcich z tejto Zmluvy a/alebo právnych predpisov. Dodržiavať a aplikovať povinnosti vyplývajúce z príslušných právnych predpisov. |
5.2 Dodávateľ nie je oprávnený bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa postúpiť na tretiu osobou a ani založiť akékoľvek svoje pohľadávky vzniknuté na základe alebo súvislosti s touto Zmluvou alebo plnením záväzkov podľa tejto Zmluvy (ďalej aj len „pohľadávka z tejto Zmluvy“). |
5.3 Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať informačnú bezpečnosť v súlade s podmienkami stanovenými v príslušných právnych predpisoch a v Metodike pre systematické zabezpečenie organizácií verejnej správy v oblasti informačnej bezpečnosti (dostupná na: https://www.csirt.gov.sk/doc/MetodikaZabezpeceniaIKT_v2.1.pdf |
5.4 V prípade ak pre riadne plnenie tejto Zmluvy je nevyhnutné, aby Dodávateľ v mene Objednávateľa spracúval osobné údaje, ktoré Objednávateľ spracúva ako prevádzkovateľ, zaväzuje sa Dodávateľ tieto spracúvať výlučne za podmienok stanovených platnou a účinnou legislatívou Slovenskej republiky pre oblasť ochrany osobných údajov, t. j. na základe osobitného právneho titulu (zmluvy s Objednávateľom, prípadne ak je to možné v súlade s danou legislatívou na základe poverenia Objednávateľa, resp. iného obdobného právneho úkonu). |
5.4.1 V nej Objednávateľ stanoví predovšetkým predmet a dobu spracúvania osobných údajov, povahu a účel ich spracúvania, zoznam alebo rozsah osobných údajov, kategórie dotknutých osôb a povinnosti a práva prevádzkovateľa a dodávateľa, ako aj ďalšie podmienky stanovené platnou a účinnou legislatívou Slovenskej republiky pre oblasť ochrany osobných údajov. |
5.5 Zmluvné strany sa zaväzujú užívať Dôverné informácie druhej Zmluvnej strany v súlade s Dohodou o ochrane dôverných informácií, ktorá je prílohou č. 4 tejto Zmluvy. výlučne na účel, na ktorý im boli poskytnuté, odovzdané, sprístupnené alebo akýmkoľvek iným spôsobom získané Zmluvnými stranami na základe tejto Zmluvy. |
V prípade, že Objednávateľ poskytne Dodávateľovi dôvernú informáciu v listinnej podobe, Dodávateľ je povinný ju bezodkladne po pominutí účelu jej držania vrátiť Objednávateľovi. Dôvernými informáciami sú najmä bankové tajomstvo, obchodné tajomstvo, osobné údaje, citlivé údaje prvku kritickej infraštruktúry a utajované skutočnosti. |
5.6 Povinnosť zachovávať mlčanlivosť sa nevzťahuje na prípady, ak Zmluvnej strane na základe zákona alebo na základe rozhodnutia príslušného orgánu vznikla povinnosť sprístupniť alebo zverejniť dôvernú informáciu druhej Zmluvnej strany alebo jej časť. O vzniku takejto povinnosti sa budú Zmluvné strany vzájomne písomne informovať bez zbytočného odkladu. |
5.6.1 Rovnako nie je porušením povinnosti mlčanlivosti, ak Dodávateľ poskytne Dôvernú informáciu svojmu subdodávateľovi; to však len za predpokladu, že subdodávateľ takúto Dôvernú informáciu nevyhnutne potrebuje pre účely plnenia tejto Zmluvy a zároveň ak Dodávateľ zabezpečí, že subdodávateľ bude viazaný minimálne v rovnakom rozsahu k ochrane dôverných informácií ako sú viazané Zmluvné strany a za predpokladu, že využitie subdodávateľa bolo vopred písomné odsúhlasené objednávateľom. |
5.7 Aby nedošlo k pochybnostiam, ustanovenia jednotlivých bodov tohto článku Zmluvy sú platné a účinné bez časového obmedzenia, t. j. aj po ukončení tejto Zmluvy. |
VI. VŠEOBECNÉ A ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA |
6.1 Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy v zmysle § 19 zákona o verejnom obstarávaní alebo pri podstatnom porušení Zmluvy alebo v prípadoch uvedených v čl. I. tohto Opisného formulára Osobitné požiadavky na plnenie alebo na základe dôvodov uvedených v aktuálne platných OPEP. |
6.2 Dodávateľ a jeho subdodávatelia majú povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, ak sú splnené podmienky podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Nesplnenie tejto povinnosti podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní môže mať za následok odstúpenie od Zmluvy zo strany Objednávateľa. |
6.3 Zoznam subdodávateľov s ich identifikačnými údajmi v rozsahu: (i) meno a priezvisko alebo obchodné meno, resp. názov, (ii) adresa podnikania alebo sídlo, (iii) IČO alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené IČO, (iv) podiel plnenia zo Zmluvy v percentuálnom vyjadrení, ako aj údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, ak je súčasťou Prílohy č. 2 tejto Zmluvy. |
6.4 Dodávateľ je povinný písomne oznámiť Objednávateľovi akúkoľvek zmenu údajov o subdodávateľovi bezodkladne po tom, ako sa o takej zmene dozvedel. |
6.5 Dodávateľ je oprávnený zmeniť alebo doplniť subdodávateľa počas trvania Zmluvy. Dodávateľ je povinný predložiť písomné oznámenie o zmene alebo doplnení subdodávateľa, ktoré bude obsahovať údaje o navrhovanom subdodávateľovi v rozsahu podľa Prílohy č. 2 Zmluvy. Akúkoľvek zmenu subdodávateľa, ktorá predstavuje zmenu v Prílohe č. 2 Zmluvy musí Dodávateľ oznámiť 15 kalendárnych dní pred dňom zmeny alebo doplnení subdodávateľa. Zmena alebo doplnenie subdodávateľa podlieha písomnému súhlasu zo strany Objednávateľa. |
6.6 Porušenie povinností vyplývajúcich z odsekov 6.3, 6.4 a 6.5 tohto článku Zmluvy sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. |
6.7 Dodávateľ, jeho subdodávatelia v zmysle § 2 ods. 5 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a subdodávatelia podľa § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o registri partnerov verejného sektora“), musia byť zapísaní do registra partnerov verejného sektora, a to počas celej doby trvania ich účasti na plnení tejto Zmluvy. |
U subdodávateľov táto povinnosť platí len vtedy, ak subdodávatelia majú povinnosť byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora podľa zákona o registri partnerov verejného sektora. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy. |
6.8 Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby subdodávatelia, ktorým vznikla povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora, mali riadne splnené povinnosti ohľadom zápisu do registra partnerov verejného sektora v zmysle zákona o registri partnerov verejného sektora. |
6.9 Dodávateľ zodpovedá za správnosť a úplnosť údajov zapísaných o ňom v registri partnerov verejného sektora, identifikáciu konečného užívateľa výhod vo svojej spoločnosti, ako aj overovanie identifikácie konečného užívateľa výhod v zmysle § 11 Zákona o registri partnerov verejného sektora. |
6.10 Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy z dôvodov uvedených v § 15 ods. 1 zákona o registri partnerov verejného sektora. Objednávateľ nie je v omeškaní a nie je povinný plniť čo mu ukladá Zmluva, ak nastanú dôvody podľa § 15 ods. 2 zákona o registri partnerov verejného sektora. Zmluva zaniká doručením písomného oznámenia o odstúpení od Zmluvy. Riadne poskytnuté plnenia, vzájomne poskytnuté do dňa odstúpenia od Zmluvy si Zmluvné strany ponechajú. |
6.11 Objednávateľ je oprávnený požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,03% eur z celkovej ceny predmetu zákazky za každý deň existencie dôvodu vzniku práva na odstúpenie od Zmluvy v zmysle § 15 ods. 1 zákona o registri partnerov verejného sektora, resp. § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, a to aj v prípade, keď sa právo Objednávateľ odstúpiť od Zmluvy neuplatní. |
Právo Objednávateľa na zmluvnú pokutu podľa predchádzajúcej vety zaniká, ak Objednávateľ odstúpi od Zmluvy v súlade s § 15 ods. 1 zákona o registri partnerov verejného sektora, resp. podľa § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. |
6.12 Dodávateľ je povinný uviesť percentuálny podiel plnenia zo Zmluvy subdodávateľmi v Prílohe č. 2 tejto Zmluvy. |
6.13 Dodávateľ vyhlasuje, že v čase uzatvorenia tejto Zmluvy splnil on a jeho subdodávatelia povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod. Prípadné vyčiarknutie konečného užívateľa výhod Dodávateľa z registra konečných užívateľov výhod/zmenu konečného užívateľa výhod Dodávateľa počas trvania tejto Zmluvy je Dodávateľ povinný bezodkladne oznámiť Objednávateľovi a zabezpečiť dodržanie príslušnej legislatívy. |
V prípade vyčiarknutia/zmeny konečného užívateľa výhod na strane subdodávateľa platí, že Dodávateľ má oznamovaciu povinnosť voči Objednávateľovi bezodkladne od momentu, kedy sa túto skutočnosť Dodávateľ preukázateľne dozvedel. Nedodržanie v tomto odseku uvedených povinností oprávňuje Objednávateľa uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,03% eur z celkovej ceny predmetu zákazky za každý deň nedodržania uvedených povinností. Objednávateľ nebude v omeškaní s úhradou faktúry, ak Dodávateľ a/alebo jeho subdodávateľ nesplní povinnosti uvedené v tomto odseku. |
6.14 Objednávateľ je oprávnený v zmysle plnení tejto Zmluvy vždy skontrolovať dodanie/poskytnutie požadovaného tovaru/služby a v prípade dodania/poskytnutia iného než podľa tejto Zmluvy požadovaného tovaru/služby, neprevziať tovar/službu. |
6.15 Objednávateľ potvrdzuje, že zvážil riziká a Dodávateľa oprávňuje vykonať plnenie v zmysle tejto Zmluvy. Objednávateľ ako osoba, ktorá je správcom počítačových systémov a aplikácií, ktoré majú byť predmetom Zmluvy, alebo ktorá je ako správca náležite oprávnená riadiť prístup k týmto systémom (ďalej len „systémy Objednávateľa“), týmto udeľuje Dodávateľovi, jeho príp. subdodávateľom a ich zamestnancom a zástupcom (osobám uvedeným v Prílohe č. 1 tejto Zmluvy), ktorí budú participovať na plnení predmetu Zmluvy, oprávnenie a súhlas prístupu k definovaným systémom Objednávateľa. |
6.16 Objednávateľ týmto potvrdzuje a súhlasí, že uvedené oprávnenie a súhlas v súvislosti s výkonom predmetu Zmluvy udelil slobodne, dobrovoľne a vážne. |
6.17 Neoddeliteľnou súčasťou tejto Zmluvy sú jej prílohy: a. Príloha č. 1 - Kontaktné osoby Zmluvných strán; b. Príloha č. 2 - Zoznam subdodávateľov; c. Príloha č. 3 - Poverenie na prístup k osobným údajom Objednávateľa; d. Príloha č. 4 - Dohoda o ochrane dôverných informácií. |
6.18 Právne vzťahy v tejto zmluve neupravené sa riadia aktuálnymi OPEP, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Radlinského 32, P.O. BOX 13, 810 05 Bratislava 15, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2023 00:00 — 31.12.2023 23:59
1,00 celok
161 400,00
161 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.11.2022 17:56
09.12.2022 10:00
09.12.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.12.2022 15:06 - Vstupná ponuka | 134 200,00 | € | Cena bez DPH |
08.12.2022 15:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 134 200,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: