35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
05004209
Pasz s. r. o.
V Zimném dole 758, Orlová, 73511, CZE
Nákup studenej asfaltovej zmesi
Štandardná studená asfaltová zmes, Špeciálna studená asfaltová zmes, asfalt, bitúmen
Tovar
1. Rámcová dohoda podľa čl. XVI Obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len „OPEP“), 2. časť – Všeobecné zmluvné podmienky (ďalej len „VZP“) - Nákup studenej asfaltovej zmesi.
|
|
---|---|
Funkcia |
Štandardná studená asfaltová zmes predstavuje zmes kvalitného drveného kameniva frakcie 0-8 mm, asfaltu a modifikovanej aditívnej prísady, ktorá dodá zmesi vlastnosti umožňujúce jej dlhodobé skladovanie a dobrú spracovateľnosť až do teploty -10 stupňov Celzia. |
Špeciálna studená asfaltová zmes predstavuje zmes kvalitného drveného kameniva frakcie 0-4 mm a 0-8 mm, asfaltu a reaktívnej prísady, ktorá dodá zmesi vlastnosti umožňujúce jej dlhodobé skladovanie a dobrú spracovateľnosť aj pri nízkych teplotách až do teploty -15 stupňov Celzia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Spodná hranica aplikačnej teploty | °C | -10 | -15 | |
Predpokladané množstvo:Asfaltová zmes so spracovateľnosťou do -10°C | tona | 130 | ||
Predpokladané množstvo:Asfaltová zmes so spracovateľnosťou do -15°C | tona | 130 | ||
Balenie – plastová nádoba alebo plastové vrece | kg | 25 | ||
Doba skladovateľnosti prevzatej zmesi | mesiac | 6 | ||
Frakcia | mm | 0 | 8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Farba | Čierna |
Výrobok je použiteľný v súlade s Technickými podmienkami technických predpisov rezortu Slovenskej Správy ciest 047 (TP 08/2011), - „Katalóg technológií na opravy základných typov porúch vozoviek“ schválených Ministerstvom dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja Slovenskej Republiky s účinnosťou od 15.08.2011. | Áno |
Štandardná a špeciálna studená asfaltová zmes (ďalej aj ako „tovar“) je určená na opravu poškodeného krytu vozovky najmä v zimnom období a za nepriaznivých poveternostných podmienok (dážď, sneh, mráz). | Áno |
Po vykonaní opravy je možné na predmetnom mieste okamžite obnoviť dopravu. | Áno |
Nový doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v nepoškodenom obale. | Áno |
Ku každej čiastkovej výzve bude priložený aj technologický postup pre použitie tovaru v slovenskom, resp. českom jazyku. | Áno |
Doprava tovaru k Objednávateľovi. | Nie - Objednávateľ si zabezpečí dopravu z výdajného miesta Dodávateľa na miesto opravy vozovky na vlastné náklady |
Názov |
I.PLNENIE |
I.1 Dodávateľ sa zaväzuje pripraviť tovar na prevzatie na svojom uvedenom výdajnom mieste v lehote do 5 (piatich) kalendárnych dní odo dňa elektronického doručenia čiastkovej výzvy (ďalej ako „Objednávka“) na základe vygenerovanej Rámcovej dohody. |
I.2 Dodávateľ predloží do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody nasledujúce doklady a dokumenty: |
a) Oprávnenie na podnikanie v predmete Rámcovej dohody. |
b) Fotokópiu Certifikátu v súlade s normou ISO 14001 Environmentálny systém manažérstva, pričom platnosť tohto certifikátu bude počas celej doby trvania zmluvného vzťahu. |
c) Vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny (ďalej len „Príloha č. 1“) a Prílohu č. 2 k – Návrh na plnenie kritéria, (ďalej len „Príloha č. 2“), k Opisnému formuláru, vychádzajúcu z celkovej ceny tovaru podľa funkčnej a technickej špecifikácie. Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému (ďalej len „EKS“) je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a z Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru. |
d) Písomnú dokumentáciu, súvisiacu s predmetným tovarom, a to najmä Protokol z kontrolných skúšok studenej asfaltovej zmesi, so stanovením obsahu asfaltu a čiary zrnitosti kameniva z aktuálnej vyrobenej šarže. |
e) Ak uchádzač nie je súčasne výrobcom studenej asfaltovej zmesi, predloží Zmluvu o budúcej zmluve na dodanie predpokladaného množstva zmesi v období platnosti Rámcovej dohody. V prípade ak je uchádzač súčasne aj výrobcom tovaru, predloží čestné vyhlásenie o tom, že je výrobcom tovaru. |
I.3 Za Objednávateľa je na výdajnom mieste oprávnený prevziať tovar a podpísať doklad potvrdzujúci výdaj a prevzatie tovaru (ďalej len „Doklad o prevzatí“) vedúci príslušného strediska alebo ním poverený zamestnanec. |
II. CENA |
II.1 Cena za obstarávaný tovar musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky, č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách v znení neskorších predpisov. |
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo, či nepriamo s dodaním na výdajné miesto Dodávateľa. |
II.3 Doprava tovaru na strediská Objednávateľa bude zabezpečená prostredníctvom vlastných kapacít Národnej diaľničnej spoločnosti, a. s. |
II.4 Cena za tovar je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa, vrátane primeraného zisku. |
II.5 Celková cena za tovar bude vytvorená ako súčet súčinov jednotkových cien a dodávaného množstva tovaru, podľa Dodávateľom predloženého rozpisu cien jednotlivých dodávaných položiek (v zmysle Prílohy č. 1 – Špecifikácia ceny). |
II.6 K cene bude účtovaná daň z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) v zmysle platných právnych predpisov Slovenskej republiky účinných v čase prevzatia tovaru. |
II.7 V prípade, ak je Dodávateľ v postavení zahraničnej osoby, riadi sa zákonom SR č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
II.8 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania Rámcovej dohody. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Prílohu faktúry tvorí Doklad o prevzatí, podpísaný oboma zmluvnými stranami. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru, vrátane kópie podpísaného Dokladu o prevzatí v listinnej podobe, doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vyhotovení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, musí k nej byť priložený podpísaný Doklad o prevzatí... |
...Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebude priložená požadovaná príloha, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry. |
III.2 Úhrada ceny za riadne dodanie tovaru na výdajné miesto, bude realizovaná po protokolárnom prevzatí tovaru Objednávateľom formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry s podpísaným Dokladom o prevzatí. |
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY |
IV. 1 Záručná doba je minimálne 12 (dvanásť) mesiacov a plynie odo dňa podpísania Dokladu o prevzatí Objednávateľom a Dodávateľom. |
IV.2 V prípade zistenia chyby, resp. nedostatku tovaru počas jeho preberania je Objednávateľ povinný tieto vady uviesť v Doklade o prevzatí a Dodávateľ je povinný, do 14 (štrnástich) kalendárnych dní odo dňa podpísania Dokladu o prevzatí, vymeniť chybný tovar za bezchybný. |
IV.3 Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný prevziať tovar z určeného odberného miesta, pokiaľ sa Objednávateľ a Dodávateľ nedohodnú inak. |
IV.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, neuhradiť dohodnutú cenu a nepodpísať Doklad o prevzatí, pokiaľ tovar nebude bez vád, nebude v zmysle požiadaviek alebo bude mať porušený obal. |
IV.5 Zároveň má Objednávateľ, popri vyššie uvedených právach, aj právo na náhradu škody, a to v plnej výške, ktorá mu v dôsledku porušenia povinností Dodávateľa vznikne. |
V. ODSTÚPENIE OD RÁMCOVEJ DOHODY, PODSTATNÉ PORUŠENIE RÁMCOVEJ DOHODY, ZMLUVNÁ POKUTA |
V.1 V prípade nedodržania Funkčných / Technických parametrov / akýchkoľvek podmienok Rámcovej dohody, uvedených v Technickej špecifikácii / v Opisnom formulári / v Rámcovej dohode a požiadavkách Objednávateľa, bude toto konanie Dodávateľa považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody a Objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody v zmysle OPEP a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa. |
V.2 V prípade odstúpenia od Rámcovej dohody, z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS, ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu, z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
VI. ĎALŠIE USTANOVENIA |
VI.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania Rámcovej dohody na Trhovisku, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. |
VI.2 Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. ZoVO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi, ako originál, alebo jeho úradne overenú fotokópiu. |
VI.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov nezodpovedá aktuálnemu stavu, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa vygenerovania rámcovej dohody na Trhovisku. |
VI.4 Objednávateľ nie je povinný vyčerpať celkové množstvo obstarávaného tovaru a ani celkový objem finančných prostriedkov, ktoré boli na obstaranie určené, a to bez nároku na akúkoľvek kompenzáciu zo strany Dodávateľa. |
VI.5 Súčasťou tohto Opisného formuláru je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritéria. |
VI.6 Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v Rámcovej dohode sa spravujú 2. časťou VZP“ platných OPEP. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská republika
12
260,00 tona
164 450,00
164 450,00
v zmysle OF.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.11.2022 15:40
01.12.2022 09:00
01.12.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.11.2022 09:51 - Vstupná ponuka | 164 440,00 | € | Cena bez DPH |
01.12.2022 08:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 88 400,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: