00738280
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK
43959954
KORAKO plus, s. r. o.
Bielická 369, Partizánske, 95804, SVK
Toaletné a hygienické prostriedky
krém, toaletný papier, mydlo, rukavice, servítky
Tovar, Služba
1. Toaletné a hygienické prostriedky
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Toaletné a hygienické prostriedky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mydlo tekuté antibakteriálne 5 litrové | ks | 100 | ||
Krém na ruky 100g | ks | 100 | ||
Toaletný papier 2-vrstvový | ks | 4000 | ||
Toaletný papier 1-vrstvový | ks | 12000 | ||
Rukavice gumené pre domácnosť, veľ. XL | pár | 140 | ||
Servítky 32 bal. /krab. | krab. | 15 | ||
Mydlo tuhé 100g | ks | 4000 | ||
ZZ utierky | krab. | 20 | ||
Ostatné toaletné a hygienické prostriedky | celok | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
č. 2 Krém na ruky | ochranný krém na ruky v tube |
č. 3 Toaletný papier | dvojvrstvový, farba biela, nearomatizovaný, dĺžka návinu min. 23m, útržkový |
č. 4 Toaletný papier | jednovrstvový. nebielený, nearomatizovaný, dĺžka návinu 50m v rolke,1x400 útržkov |
č. 6 Servítky 32 bal. /krab. | 100ks/bal = 32bal./krab., farba biela |
č. 8 ZZ utierky | 200ks/bal = 20bal./krab., farba biela |
Názov |
Doba trvania Rámcovej dohody je od dátumu ukončenia súťaže do 31.12.2022 maximálne však do vyčerpania finančného limitu určeného pre predmet tejto zmluvy, v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Dodávateľ už pri stanovaní cien, pri zapojení sa do súťaže, berie do úvahy „vývoj spotrebiteľských cien“ a ich predpokladaný nárast v nasledujúcom období, predpokladanú infláciu a celkový nárast jednotkových cien, tak aby bol schopný zabezpečiť dodávky komodít na stanovené obdobie. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo. |
Vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia Nitra a premietnutie nákladov na dopravu do jednotkových cien tovaru. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, jednotkové ceny s DPH na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy a oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu , zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania rámcovej dohody navýšenie cien. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky Objednávateľa. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta. |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14:00 h. |
Požaduje sa dodanie tovaru do 5 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky. |
Dopravu predmetu zákazky na určené miesto obstarávateľom zabezpečuje predávajúci na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením tovaru a jeho znehodnotením. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia tak ako je uvedené v Technických vlastnostiach. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že náhradné veľkostné balenie nebude menšie a zároveň sa dodrží zazmluvnená jednotková cena. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b). |
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/. |
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie v prostredí EKS a IS ZÚ. |
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať: -ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami ako požadoval, -pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže splniť svoje záväzky, -dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH (dodávateľ zadá pri súťaži DPH 0,00). V súlade s vyššie uvedeným bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie. |
Pri opakovaných, chybných, dodávkach predmetu zákazky si obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný po ukončení rámcovej dohody. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
V položke č. 9. Objednávateľ uviedol "Ostatné toaletné a hygienické prostriedky". Jedná sa o prostriedky ktorých, potreba vyplynie z neočakávaných potrieb objednávateľa , ktoré objednávateľ nemohol ani pri vynaložení maximálneho úsilia predpokladať. Na uvedené „Ostatné toaletné a hygienické prostriedky“ objednávateľ určil celkovú cenu 800 € s DPH. |
Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
1
1,00 na základe čiastkových objednávok
9 813,32
8 177,77
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.11.2022 14:50
01.12.2022 08:00
01.12.2022 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.11.2022 09:17 - Vstupná ponuka | 9 813,31 | € | Cena s DPH |
30.11.2022 20:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 099,36 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: