• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2022 14:13
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2022 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2022 11:15

Detail zákazky Z202214684

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2022 14:13
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2022 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2022 11:15

Základné údaje

Z202214684

OF-264866

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7181650

Objednávateľ

35995572

Krajský súd v Žiline

Orolská 3, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebooky

Výpočtová technika, notebook

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebooky
Funkcia
Notebook (prenosný počítač) podľa technickej špecifikácie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Notebook "minimálne požadované kvalitatívne parametre"
Farba: čierna
Operačný systém: Windows 10/11 Professional 64-bit
Lokalizácia: SK + EN
Výkon procesora: minimálne 10 000 bodov v Passmark CPU benchmark
Počet jadier procesora: min. 4
Typ operačnej pamäte: min. DDR4/5
Veľkosť RAM (GB): min. 16
Disk - typ úložiska: SSD
Kapacita disku (GB): min. 256
Displej: uhlopriečka displeja min. 15", rozlíšenie displeja min.1 920 x 1 080, pomer strán 16:9/16:10, typ displeja - LCD, IPS, matný alebo antireflexný
Porty:
USB 3.2 min. 1 x
USB 3.2 Typ-C gen2 min. 1x
Analógový audio výstup / vstup min. 1 x
RJ-45 1x
Webová kamera (HD): áno
Reproduktory a mikrofón: áno
Bezdrôtové pripojenie - podpora WIFI - 802.11 a/b/g/n/ac: áno
TouchPad: áno
Numerická časť: áno
Lokalizácia klávesnice: SK
Možnosť zabezpečiť prístup do BIOSu: áno
Možnosť vypnúť vstupno-výstupné porty: áno
Technológia batérie: Lithium-lon a modernejšie typy
Kapacita batérie: min. 43 Wh
Obsah balenia: 1 x notebook, 1x batéria k notebooku, 1 x napájací adaptér, 1 x Disk CD so softwérom (ak je nevyhnutný), 1 x dokumentácia (SK)
ENERGY STAR: min. 6.0
Materiál: hliník + plast alebo hliník (možnosť alternatívy v podobe bioplastu a materiálov s prihliadnutím na ich ekologickosť a recyklovateľnosť ), splnenie odolnostných noriem
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Predmet zákazky musí byť dodaný naraz, v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky v bezchybnom stave a nový t. j. nepoužívaný, nerozbalený.
Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa.
Termín dodania predmetu zmluvy je najneskôr do 09.12.2022.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a parametroch a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou 21 dní.
Faktúra musí obsahovať čiastku DPH. Okrem toho musí obsahovať: predmet úhrady, meno a sídlo objednávateľa a dodávateľa, identifikačné údaje objednávateľa a dodávateľa (IČO, DIČ, IČ DPH), číslo tejto zmluvy, čiastku k úhrade spolu, samostatne vyčíslenú DPH, číslo účtu dodávateľa vo formáte IBAN, dátum vyhotovenia faktúry.
Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovar, ktorý je predmetom tejto zmluvy.
Faktúru dodávateľ doručí objednávateľovi najneskôr do 15.12.2022.
Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať (osobne/kuriérom) v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vyriešiť/prevziať reklamáciu bezodkladne, najneskôr však do 48 hodín od doručenia reklamácie.
Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Orolská 3, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

05.12.2022 07:00 — 09.12.2022 10:00

20,00 ks

14 000,00

11 667,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.11.2022 14:13

01.12.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 385
 74
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2022 22:43 - Vstupná ponuka 13 999,99 € Cena s DPH
30.11.2022 23:29 - Najvýhodnejšia ponuka 13 956,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS