• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2022 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2022 15:50

Detail zákazky Z202214674

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2022 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2022 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2022 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2022 15:50

Základné údaje

Z202214674

OF-264162

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7199255

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

46729445

IGGY-TRADE s.r.o.

Vodná 1126/19, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektro zariadenia pre vybavenie oddelení a kliník

chladnička s mrazničkou, chladnička, skriňová mraznička, naparovacia žehlička, rýchlovarná kanvica, mikrovlnná rúra

  • 39710000-2 - Elektrické prístroje pre domácnosť
  • 39711130-9 - Chladničky
  • 39711100-0 - Chladničky a mrazničky
  • 39711123-7 - Stojaté chladničky
  • 39713510-1 - Naparovacie žehličky
  • 39711362-4 - Mikrovlné rúry
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chladnička s mrazničkou
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chladnička s mrazničkou ks 2
celkový vnútorný objem l 150
Objem chladničky l 137
objem mrazničky l 24
police ks 3
transparentná zásuvka na ovocie a zeleninu ks 1
hlučnosť dB 37
výška chladničky cm 122
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
automatické odmrazovanie požaduje sa
osvetlenie chladničky požaduje sa
smer otvárania dverí možnosť otočiť pravá-ľavá strana, zameniteľné otváranie dverí,  jednodverová
mraziarensky box integrovaný vo vnútri chladničky
úsporná energetická trieda F min.
ovládania teploty pomocou mechanicky otočného kolieska
typ chladničky AMICA VJ 12313 W  biela alebo ekvivalent
ovládanie teploty pomocou mechanicky otočného kolieska
 2. Chladnička
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chladnička ks 1
celkový vnútorný objem l 368
police ks 7
transparentná zásuvka na ovocie a zeleninu v spodnej časti chladničky ks 1
priehradka na dverách ks 3
hlučnosť dB 38
výška chladničky cm 185
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
osvetlenie chladničky požaduje sa
smer otvárania dverí možnosť otočiť pravá-ľavá strana, zameniteľné otváranie dverí,  jednodverová
úsporná energetická trieda F min.
ovládania teploty pomocou mechanicky otočného kolieska
typ chladničky Gorenje R 6192 DW biela alebo ekvivalent
typ chladničky monoklimatická
umiestnenie mraziaceho priestoru bez
typ voľne stojaca
 3. Chladnička
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chladnička ks 1
celkový vnútorný objem l 399
police ks 6
transparentná zásuvka na ovocie a zeleninu v spodnej časti chladničky ks 2
priehradka na dverách ks 4
hlučnosť dB 36
výška chladničky cm 185
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
osvetlenie chladničky požaduje sa
smer otvárania dverí možnosť otočiť pravá-ľavá strana, zameniteľné otváranie dverí,  jednodverová
úsporná energetická trieda E min.
typ termostatu digitálny
displej áno
ovládania teploty pomocou mechanicky otočného kolieska
typ chladničky Liebherr Fsfe 5220 nerez  alebo ekvivalent
typ chladničky monoklimatická
umiestnenie mraziaceho priestoru bez
typ voľne stojaca
 4. Skriňová mraznička
Funkcia
Skriňová  mraznička
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zásuvková mraznička ks 1
celkový vnútorný objem l 168
zásuvky ks 6
hlučnosť dB 37
výška cm 135
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
automatické odmrazovanie požaduje sa
mechanické ovládanie termostatu áno
osvetlenie chladničky úsporné LED osvetlenie
smer otvárania dverí možnosť otočiť pravá-ľavá strana, zameniteľné otváranie dverí, jednodverová
úsporná energetická trieda F min.
typ mrazničky Beko RFSA210K30WN  alebo ekvivalent
 5. Naparovacia žehlička
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Naparovacia žehlička ks 1
objem nádržky na vodu ml 300
výkonný motor s príkonom W 2400
naparovací výkon g/min. 45
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
regulácia teploty otočné koliesko
zvislá para áno
kropenie požaduje sa
dobrá kĺzavosť požaduje sa
typ žehličky Phiiips Azur Performer GC4533/30  alebo ekvivalent
 6. Rýchlovarná kanvica
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rýchlovarná kanvica ks 3
objem kanvice l 1,5
príkon W 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veko kanvice otvorením tlačidla požaduje sa
funkcia automatického vypnutia požaduje sa
možnosť kontroly vody v kanvici požaduje sa
svetelná signalizácia, ktorá signalizuje aktívnu prevádzku kanvice požaduje sa
umývateľný filter požaduje sa
prevedenie nerezové
typ Sencor SWK 1720BK alebo ekvivalent
 7. Mikrovlnná rúra
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rýchlovarná kanvica ks 5
objem kanvice l 20
výkon W 680
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stupne výkonu mikrovlnnej rúry min. 5 + 1 funkcia rozmrazovania
ovládanie mechanické
časovač nastaviteľný do min. 20 min. požaduje sa
zvuková signalizácia po vypnutí resp. ukončení prevádzky požaduje sa
v mikrovlnnej rúre-súčasť otočný tanier požaduje sa
vnútorné osvetlenie požaduje sa
automatické vypnutie pri otvorení dvierok požaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom tejto kúpnej zmluvy (ďalej len "zmluva") je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy sú nové, nepoužívané, nevystavované, nerepasované : chladnička s mrazničkou, chladničky, skriňová mraznička, mikrovlnné rúry, rýchlovarné kanvice a naparovacia žehlička,  ktorých špecifikácia je uvedená v tejto zmluve.
2. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu- názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet zmluvy) technickú dokumentáciu/katalógový list/ alebo iný dokument popisujúci parametre, hodnoty a vlastnosti  k predkladanému tovaru v návrhu plnenia predmetu zmluvy, v zmysle ustanovení v OPEP. Dodávateľ dokumenty predkladá vo formáte PDF,
2.1 Objednávateľ posúdi predložený "návrh plnenia dodávateľa" do 3 pracovných dní zašle elektronicky, e-mailom kontaktnej osobe dodávateľa informáciu o  prijatí alebo zamietnutí predloženého "návrhu plnenia dodávateľa". Objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať návrh plnenia predložený dodávateľov v prípade, ak návrh nespĺňa min. technické požiadavky verejného obstarávateľa.
3. Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledujúcich podmienok:
a) predložený ekvivalent bude spĺňať minimálne požiadavky objednávateľa na predmet zmluvy alebo
b)  predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú minimálne požiadavky objednávateľa na predmet zmluvy alebo
c) predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zmluvy ako sú minimálne požiadavky objednávateľa na funkčnosť predmetu zmluvy a
d) predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatia ekvivalentu a
e) prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy.
3.1 Dodávkou ekvivalentného riešenia musí byť zabezpečená funkčnosť tovaru.  V prípade, že predložený ekvivalent  nebude spĺňať minimálne požiadavky uvedené vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
4. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od dňa prijatia návrhu plnenia predmetu zmluvy  objednávateľom, predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie nákupu, elektronicky - e-mailom:
a) podrobnú kalkuláciu zmluvnej ceny t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia zmluvy a uvedie: jednotkovú cenu za položku bez DPH, jednotkovú cenu za položku s DPH, cenu spolu bez DPH za jednotlivé položky, cenu celkom s DPH za jednotlivé položky, celkovú cenu za predmet zmluvy v EUR bez DPH a v EUR s DPH. Celková cena v predloženej kalkulácií  musí byť v súlade s celkovou cenou uzatvorenej zmluvy, uvedenou v čl. IV - Zmluvná cena.
Všetky ceny uvedené v celkovej kalkulácií musia byť zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta použitím matematickej funkcie ROUND.  Kalkulácia ceny predmetu zmluvy je Prílohou č. 1 EKS
Celková cena predmetu zmluvy zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s riadnym dodaním predmetu zmluvy t.j. dodávka tovaru, doprava, vykládka, rozbalenie z obalu (ak je tovar zabelený),  a pod. Dodávateľ je povinný do celkovej ceny  zapracovať všetky náklady spojené s úplným, vecným a funkčným splnením záväzkov a všetkých ďalších vedľajších nákladov nevyhnutných na splnenie dodania predmetu zmluvy.
b) Zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia a zároveň meno a priezvisko, e-mailová adresa a telefónny kontakt na hlásenie záručných vád objednávateľom;
c) manuál resp. návod na použitie/obsluhu ku každej položke predmetu zmluvy v slovenskom jazyku resp. v českom jazyku:
d) Dodávateľ je oprávnený e-mailom zaslať čestné vyhlásenie, že návod na použite/obsluhu tovaru doručí s tovarom, ktorý dodá -  Čestné vyhlásenie dodávateľa, ktoré je Prílohou č. 2 EKS
5. V prípade, ak objednávateľovi požadované dokumenty nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený okamžite ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
6. Lehota dodania predmetu zmluvy je 60 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy.
7. Predmet zmluvy je financovaný z vlastných finančných prostriedkov objednávateľa. Cena za dodanie predmetu zmluvy bude uhradená formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a to po riadnom dodaní predmetu zmluvy.  Objednávateľ požaduje vystavenie faktúry do 15 dní odo dňa riadneho dodania, prevzatia objednávateľom, najneskôr však do 5-teho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet zákazky dodaný. Prílohou faktúry je dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami.
Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
7.1 Za správne vyhotovenie faktúry v plnom rozsahu zodpovedá dodávateľ. V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi, v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 60-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi.
7.2 Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa v prípade, že dodávateľ faktúru nedoručil spolu s dodaným tovarom. Objednávateľ požaduje zaslanie faktúry, e-mailom v čitateľnom formáte . PDF na e-mailovú adresu: faktury@unlp.sk.  Dodávateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru v listinnej forme poštou aj v  elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení.
7.3 Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia zmluvy.
7.4 V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej uzatvorení zmluvy alebo v priebehu plnenia zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t.j. predložená kontraktačná celková cena je konečná a nemenná.
8. Dodávateľ doručí tovar, ktorí je spôsobí na okamžité použitie.
9. Dodávateľ prehlasuje, že predmet zmluvy je v jeho výlučnom vlastníctve a nie je zaťažený žiadnymi právami tretích strán.
10. Miestom dodania predmetu zmluvy sú pracoviská objednávateľa: Technický sklad, Rastislavova 43, 041 90  Košice a Technický sklad, Tr. SNP 1, 040 11  Košice.  Dodávateľ je povinný 2 dni pred  dodávkou tovaru zaslať informáciu o plánovanom doručení tovaru kontaktnej osobe objednávateľa (predpokladaný dátum a čas dodania). Po obdržaní informácie o doručení, objednávateľ zašle dodávateľovi presný rozpis dodania tovaru podľa určenia .
10.1 Dodanie predmetu zmluvy je dodávateľ povinný zabezpečiť  v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:30 hod.
11. Dodávateľ ručí za predmet zmluvy t.j. za to, že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
12. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa riadneho prevzatia objednávateľom (odo dňa podpísania preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami).
12.1 Ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť bezodkladne objednávateľovi bezplatne záručný servis. Na záručný servis je dodávateľ povinný nastúpiť najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prijatia e-mailovej požiadavky  vade na tovare.
12.2 Ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť opravou alebo výmenou vadnej časti na tovare, dodávateľ je povinný opravu vykonať v mieste umiestnenia tovaru, na pracovisku objednávateľa. Všetky náklady spojené s reklamáciou resp. náklady, ktoré vzniknú dodávateľovi v spojení s reklamáciou resp. odstránením vady na tovare, znáša dodávateľ v plnej výške.
12.3 Ak ide o vadu na tovare, ktorú nie je možné odstrániť na mieste umiestnenia tovaru (pracovisko objednávateľa), dodávateľ je povinný odstrániť vadu na tovare do 14 kalendárnych dní a doručiť tovar na miesto, kde bol umiestnený (pracovisko objednávateľa). V tomto prípade, je dodávateľ povinný prevziať tovar od objednávateľa na vlastné náklady. Všetky náklady spojené s reklamáciou resp. náklady, ktoré vzniknú dodávateľovi v spojení s reklamáciou resp. odstránením vady na tovare, znáša dodávateľ v plnej výške.
12.4 Ak vadu na tovare nie je možné odstrániť, dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi nový tovar. V tomto prípade platí, že záruka na tovar začína plynúť dňom prevzatia tovaru objednávateľom.
12.5 V prípade, ak dodávateľ neodstráni vady predmetu zmluvy v záručnej dobe, objednávateľ je oprávnený uplatniť si nárok na zmluvnú pokutu vo výške uvedenej v bode 13. tejto zmluvy.
13. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok v  Osobitných požiadavkách na plnenie podľa tejto zmluvy.
14. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán t.j. Ministerstvo zdravotníctva SR. Postúpenie pohľadávky dodávateľa bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné, s odkazom na § 525 ods. 2 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojim veriteľom.
15. V prípade porušenia bodu 14. je objednávateľ  oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 %  (slovom: desať percent ) z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
16. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, 041 90 Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

09.12.2022 08:00 — 07.02.2023 15:00

14,00 ks

2 292,59

2 292,59

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu- názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet zmluvy) technickú dokumentáciu/katalógový list/ alebo iný dokument popisujúci parametre, hodnoty a vlastnosti k predkladanému tovaru v návrhu plnenia predmetu zmluvy, v zmysle ustanovení v OPEP. Dodávateľ dokumenty predkladá vo formáte PDF,

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.11.2022 13:25

06.12.2022 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2022 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 252
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.12.2022 22:23 - Vstupná ponuka 2 292,59 € Cena bez DPH
04.12.2022 22:23 - Najvýhodnejšia ponuka 2 292,59 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS