00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
46729445
IGGY-TRADE s.r.o.
Čajkov 126, Čajkov, 93524, SVK
Elektro zariadenia pre vybavenie oddelení a kliník
chladnička s mrazničkou, chladnička, skriňová mraznička, naparovacia žehlička, rýchlovarná kanvica, mikrovlnná rúra
Tovar, Služba
1. Chladnička s mrazničkou
|
|
---|---|
Funkcia |
vybavenie pracoviska |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chladnička s mrazničkou | ks | 2 | ||
celkový vnútorný objem | l | 150 | ||
Objem chladničky | l | 137 | ||
objem mrazničky | l | 24 | ||
police | ks | 3 | ||
transparentná zásuvka na ovocie a zeleninu | ks | 1 | ||
hlučnosť | dB | 37 | ||
výška chladničky | cm | 122 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
automatické odmrazovanie | požaduje sa |
osvetlenie chladničky | požaduje sa |
smer otvárania dverí | možnosť otočiť pravá-ľavá strana, zameniteľné otváranie dverí, jednodverová |
mraziarensky box | integrovaný vo vnútri chladničky |
úsporná energetická trieda | F min. |
ovládania teploty | pomocou mechanicky otočného kolieska |
typ chladničky | AMICA VJ 12313 W biela alebo ekvivalent |
ovládanie teploty | pomocou mechanicky otočného kolieska |
2. Chladnička
|
|
---|---|
Funkcia |
vybavenie pracoviska |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chladnička | ks | 1 | ||
celkový vnútorný objem | l | 368 | ||
police | ks | 7 | ||
transparentná zásuvka na ovocie a zeleninu v spodnej časti chladničky | ks | 1 | ||
priehradka na dverách | ks | 3 | ||
hlučnosť | dB | 38 | ||
výška chladničky | cm | 185 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
osvetlenie chladničky | požaduje sa |
smer otvárania dverí | možnosť otočiť pravá-ľavá strana, zameniteľné otváranie dverí, jednodverová |
úsporná energetická trieda | F min. |
ovládania teploty | pomocou mechanicky otočného kolieska |
typ chladničky | Gorenje R 6192 DW biela alebo ekvivalent |
typ chladničky | monoklimatická |
umiestnenie mraziaceho priestoru | bez |
typ | voľne stojaca |
3. Chladnička
|
|
---|---|
Funkcia |
vybavenie pracoviska |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chladnička | ks | 1 | ||
celkový vnútorný objem | l | 399 | ||
police | ks | 6 | ||
transparentná zásuvka na ovocie a zeleninu v spodnej časti chladničky | ks | 2 | ||
priehradka na dverách | ks | 4 | ||
hlučnosť | dB | 36 | ||
výška chladničky | cm | 185 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
osvetlenie chladničky | požaduje sa |
smer otvárania dverí | možnosť otočiť pravá-ľavá strana, zameniteľné otváranie dverí, jednodverová |
úsporná energetická trieda | E min. |
typ termostatu | digitálny |
displej | áno |
ovládania teploty | pomocou mechanicky otočného kolieska |
typ chladničky | Liebherr Fsfe 5220 nerez alebo ekvivalent |
typ chladničky | monoklimatická |
umiestnenie mraziaceho priestoru | bez |
typ | voľne stojaca |
4. Skriňová mraznička
|
|
---|---|
Funkcia |
Skriňová mraznička |
vybavenie pracoviska |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zásuvková mraznička | ks | 1 | ||
celkový vnútorný objem | l | 168 | ||
zásuvky | ks | 6 | ||
hlučnosť | dB | 37 | ||
výška | cm | 135 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
automatické odmrazovanie | požaduje sa |
mechanické ovládanie termostatu | áno |
osvetlenie chladničky | úsporné LED osvetlenie |
smer otvárania dverí | možnosť otočiť pravá-ľavá strana, zameniteľné otváranie dverí, jednodverová |
úsporná energetická trieda | F min. |
typ mrazničky | Beko RFSA210K30WN alebo ekvivalent |
5. Naparovacia žehlička
|
|
---|---|
Funkcia |
vybavenie pracoviska |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Naparovacia žehlička | ks | 1 | ||
objem nádržky na vodu | ml | 300 | ||
výkonný motor s príkonom | W | 2400 | ||
naparovací výkon | g/min. | 45 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
regulácia teploty | otočné koliesko |
zvislá para | áno |
kropenie | požaduje sa |
dobrá kĺzavosť | požaduje sa |
typ žehličky | Phiiips Azur Performer GC4533/30 alebo ekvivalent |
6. Rýchlovarná kanvica
|
|
---|---|
Funkcia |
vybavenie pracoviska |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rýchlovarná kanvica | ks | 3 | ||
objem kanvice | l | 1,5 | ||
príkon | W | 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
veko kanvice otvorením tlačidla | požaduje sa |
funkcia automatického vypnutia | požaduje sa |
možnosť kontroly vody v kanvici | požaduje sa |
svetelná signalizácia, ktorá signalizuje aktívnu prevádzku kanvice | požaduje sa |
umývateľný filter | požaduje sa |
prevedenie | nerezové |
typ | Sencor SWK 1720BK alebo ekvivalent |
7. Mikrovlnná rúra
|
|
---|---|
Funkcia |
vybavenie pracoviska |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rýchlovarná kanvica | ks | 5 | ||
objem kanvice | l | 20 | ||
výkon | W | 680 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stupne výkonu mikrovlnnej rúry | min. 5 + 1 funkcia rozmrazovania |
ovládanie | mechanické |
časovač nastaviteľný do min. 20 min. | požaduje sa |
zvuková signalizácia po vypnutí resp. ukončení prevádzky | požaduje sa |
v mikrovlnnej rúre-súčasť otočný tanier | požaduje sa |
vnútorné osvetlenie | požaduje sa |
automatické vypnutie pri otvorení dvierok | požaduje sa |
Názov |
1. Predmetom tejto kúpnej zmluvy (ďalej len "zmluva") je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy sú nové, nepoužívané, nevystavované, nerepasované : chladnička s mrazničkou, chladničky, skriňová mraznička, mikrovlnné rúry, rýchlovarné kanvice a naparovacia žehlička, ktorých špecifikácia je uvedená v tejto zmluve. |
2. Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu- názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet zmluvy) technickú dokumentáciu/katalógový list/ alebo iný dokument popisujúci parametre, hodnoty a vlastnosti k predkladanému tovaru v návrhu plnenia predmetu zmluvy, v zmysle ustanovení v OPEP. Dodávateľ dokumenty predkladá vo formáte PDF, |
2.1 Objednávateľ posúdi predložený "návrh plnenia dodávateľa" do 3 pracovných dní zašle elektronicky, e-mailom kontaktnej osobe dodávateľa informáciu o prijatí alebo zamietnutí predloženého "návrhu plnenia dodávateľa". Objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať návrh plnenia predložený dodávateľov v prípade, ak návrh nespĺňa min. technické požiadavky verejného obstarávateľa. |
3. Objednávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za nasledujúcich podmienok: |
a) predložený ekvivalent bude spĺňať minimálne požiadavky objednávateľa na predmet zmluvy alebo |
b) predložený ekvivalent bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú minimálne požiadavky objednávateľa na predmet zmluvy alebo |
c) predložený ekvivalent bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zmluvy ako sú minimálne požiadavky objednávateľa na funkčnosť predmetu zmluvy a |
d) predložený ekvivalent nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatia ekvivalentu a |
e) prijatím predloženého ekvivalentu nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy. |
3.1 Dodávkou ekvivalentného riešenia musí byť zabezpečená funkčnosť tovaru. V prípade, že predložený ekvivalent nebude spĺňať minimálne požiadavky uvedené vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od dňa prijatia návrhu plnenia predmetu zmluvy objednávateľom, predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie nákupu, elektronicky - e-mailom: |
a) podrobnú kalkuláciu zmluvnej ceny t.j. štruktúrovaný rozpočet pre položky uvedené v časti "Funkčná a technická špecifikácia zmluvy a uvedie: jednotkovú cenu za položku bez DPH, jednotkovú cenu za položku s DPH, cenu spolu bez DPH za jednotlivé položky, cenu celkom s DPH za jednotlivé položky, celkovú cenu za predmet zmluvy v EUR bez DPH a v EUR s DPH. Celková cena v predloženej kalkulácií musí byť v súlade s celkovou cenou uzatvorenej zmluvy, uvedenou v čl. IV - Zmluvná cena. |
Všetky ceny uvedené v celkovej kalkulácií musia byť zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta použitím matematickej funkcie ROUND. Kalkulácia ceny predmetu zmluvy je Prílohou č. 1 EKS |
Celková cena predmetu zmluvy zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s riadnym dodaním predmetu zmluvy t.j. dodávka tovaru, doprava, vykládka, rozbalenie z obalu (ak je tovar zabelený), a pod. Dodávateľ je povinný do celkovej ceny zapracovať všetky náklady spojené s úplným, vecným a funkčným splnením záväzkov a všetkých ďalších vedľajších nákladov nevyhnutných na splnenie dodania predmetu zmluvy. |
b) Zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno a priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia a zároveň meno a priezvisko, e-mailová adresa a telefónny kontakt na hlásenie záručných vád objednávateľom; |
c) manuál resp. návod na použitie/obsluhu ku každej položke predmetu zmluvy v slovenskom jazyku resp. v českom jazyku: |
d) Dodávateľ je oprávnený e-mailom zaslať čestné vyhlásenie, že návod na použite/obsluhu tovaru doručí s tovarom, ktorý dodá - Čestné vyhlásenie dodávateľa, ktoré je Prílohou č. 2 EKS |
5. V prípade, ak objednávateľovi požadované dokumenty nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený okamžite ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
6. Lehota dodania predmetu zmluvy je 60 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
7. Predmet zmluvy je financovaný z vlastných finančných prostriedkov objednávateľa. Cena za dodanie predmetu zmluvy bude uhradená formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a to po riadnom dodaní predmetu zmluvy. Objednávateľ požaduje vystavenie faktúry do 15 dní odo dňa riadneho dodania, prevzatia objednávateľom, najneskôr však do 5-teho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet zákazky dodaný. Prílohou faktúry je dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
7.1 Za správne vyhotovenie faktúry v plnom rozsahu zodpovedá dodávateľ. V prípade, ak doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti v zmysle tejto zmluvy alebo v nej budú iné chyby, objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi, v termíne splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie s uvedením nedostatkov, ktoré sa majú odstrániť. Nová 60-dňová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola riadne a preukázateľne opravená/doplnená faktúra doručená objednávateľovi. |
7.2 Miestom doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo objednávateľa v prípade, že dodávateľ faktúru nedoručil spolu s dodaným tovarom. Objednávateľ požaduje zaslanie faktúry, e-mailom v čitateľnom formáte . PDF na e-mailovú adresu: faktury@unlp.sk. Dodávateľ sa zaväzuje poslať, vyhotovenú faktúru v listinnej forme poštou aj v elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. |
7.3 Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia zmluvy. |
7.4 V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej uzatvorení zmluvy alebo v priebehu plnenia zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t.j. predložená kontraktačná celková cena je konečná a nemenná. |
8. Dodávateľ doručí tovar, ktorí je spôsobí na okamžité použitie. |
9. Dodávateľ prehlasuje, že predmet zmluvy je v jeho výlučnom vlastníctve a nie je zaťažený žiadnymi právami tretích strán. |
10. Miestom dodania predmetu zmluvy sú pracoviská objednávateľa: Technický sklad, Rastislavova 43, 041 90 Košice a Technický sklad, Tr. SNP 1, 040 11 Košice. Dodávateľ je povinný 2 dni pred dodávkou tovaru zaslať informáciu o plánovanom doručení tovaru kontaktnej osobe objednávateľa (predpokladaný dátum a čas dodania). Po obdržaní informácie o doručení, objednávateľ zašle dodávateľovi presný rozpis dodania tovaru podľa určenia . |
10.1 Dodanie predmetu zmluvy je dodávateľ povinný zabezpečiť v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:30 hod. |
11. Dodávateľ ručí za predmet zmluvy t.j. za to, že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
12. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa riadneho prevzatia objednávateľom (odo dňa podpísania preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami). |
12.1 Ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť bezodkladne objednávateľovi bezplatne záručný servis. Na záručný servis je dodávateľ povinný nastúpiť najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prijatia e-mailovej požiadavky vade na tovare. |
12.2 Ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť opravou alebo výmenou vadnej časti na tovare, dodávateľ je povinný opravu vykonať v mieste umiestnenia tovaru, na pracovisku objednávateľa. Všetky náklady spojené s reklamáciou resp. náklady, ktoré vzniknú dodávateľovi v spojení s reklamáciou resp. odstránením vady na tovare, znáša dodávateľ v plnej výške. |
12.3 Ak ide o vadu na tovare, ktorú nie je možné odstrániť na mieste umiestnenia tovaru (pracovisko objednávateľa), dodávateľ je povinný odstrániť vadu na tovare do 14 kalendárnych dní a doručiť tovar na miesto, kde bol umiestnený (pracovisko objednávateľa). V tomto prípade, je dodávateľ povinný prevziať tovar od objednávateľa na vlastné náklady. Všetky náklady spojené s reklamáciou resp. náklady, ktoré vzniknú dodávateľovi v spojení s reklamáciou resp. odstránením vady na tovare, znáša dodávateľ v plnej výške. |
12.4 Ak vadu na tovare nie je možné odstrániť, dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi nový tovar. V tomto prípade platí, že záruka na tovar začína plynúť dňom prevzatia tovaru objednávateľom. |
12.5 V prípade, ak dodávateľ neodstráni vady predmetu zmluvy v záručnej dobe, objednávateľ je oprávnený uplatniť si nárok na zmluvnú pokutu vo výške uvedenej v bode 13. tejto zmluvy. |
13. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé jedno porušenie pri nedodržaní podmienok v Osobitných požiadavkách na plnenie podľa tejto zmluvy. |
14. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán t.j. Ministerstvo zdravotníctva SR. Postúpenie pohľadávky dodávateľa bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné, s odkazom na § 525 ods. 2 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojim veriteľom. |
15. V prípade porušenia bodu 14. je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % (slovom: desať percent ) z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
16. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rastislavova 43, 041 90 Košice, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
09.12.2022 08:00 — 07.02.2023 15:00
14,00 ks
2 292,59
2 292,59
Dodávateľ pri predkladaní Kontraktačnej ponuky predloží "vlastný návrh plnenia zákazky" (dokument obsahujúci informácie o tovare, v rozsahu- názov a typové označenie tovaru, obchodné meno a sídlo výrobcu, popis technických vlastností tak, aby mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností tovaru a požiadaviek na predmet zmluvy) technickú dokumentáciu/katalógový list/ alebo iný dokument popisujúci parametre, hodnoty a vlastnosti k predkladanému tovaru v návrhu plnenia predmetu zmluvy, v zmysle ustanovení v OPEP. Dodávateľ dokumenty predkladá vo formáte PDF,
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.11.2022 13:25
06.12.2022 15:00
06.12.2022 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.12.2022 22:23 - Vstupná ponuka | 2 292,59 | € | Cena bez DPH |
04.12.2022 22:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 292,59 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: