• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2022 13:08
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2022 12:54
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2022 13:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2022 13:45

Detail zákazky Z202214666

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2022 13:08
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2022 12:54
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2022 13:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2022 13:45

Základné údaje

Z202214666

OF-265617

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7187831

Objednávateľ

35984899

Špeciálna základná škola

Partizánska 909, Klenovec, 98055, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

stravné poukážky

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Stravné poukážky musia byť uplatniteľné v mieste sídla objednávateľa (školy).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
stravná poukážka musí obsahovať názov a logo dodávateľa
stravná poukážka musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu
stravná poukážka musí obsahovať rok platnosti stravnej poukážky
stravná poukážka musí obsahovať Nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravných poukážok na miesto plnenia podľa objednávky.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od podania objednávky na miesto plnenia.
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať elektronicky mailom alebo telefonicky.
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných poukážok, alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravnej poukážky až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve.
Výška provízie bude max. 1,5% z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. V provízii sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s vyhotovením a dodaním stravných lístkov objednávateľovi.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo poukážok podľa čiastkových objednávok. Faktúra bude súčasťou dodávky stravných poukážok.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deń úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať:
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok
2. provízia za stravné poukážky
3. z DPH z ceny provízie za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky a provízie iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok rok 2023, rok 2024
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
interval objednania stravných poukážok podľa prevádzkových potrieb objednávateľa

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Partizánska 909, Klenovec, Rimavská Sobota, Banskobystrický, Slovenská republika

01.01.2023 12:56 — 31.12.2023 12:57

2 200,00 ks

10 555,00

10 555,00

Podľa osobitných požiadaviek na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.11.2022 13:08

02.12.2022 12:54

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2022 13:09

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 328
 7
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.11.2022 13:30 - Vstupná ponuka 10 555,00 € Cena s DPH
30.11.2022 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka 10 554,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS