• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2022 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2022 09:50

Detail zákazky Z202214641

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2022 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    07.12.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.12.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.12.2022 09:50

Základné údaje

Z202214641

OF-265882

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7205559

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

44137761

EUROGASTROP s.r.o.

Čergovská 10, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stolový inventár

príbory, taniere, poháre

  • 39221210-2 - Taniere
  • 39240000-6 - Príbor
  • 39221120-4 - Šálky a poháre
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Detské taniere - 100 ks plytkých + 100 ks hlbokých
Funkcia
do školskej jedálne
vhodné aj do umývačky riadu a mikrovlnnej rúry
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
objem ml 400
priemer cm 20 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál kamenina, tvrdené opálové sklo
farba biela
 2. Poháre – 100 ks
Funkcia
do školskej jedálne
ľahko udržateľné
vhodné aj do umývačky riadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
objem ml 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál číre sklo
 3. Príbor – 100 sád
Funkcia
do školskej jedálne
vhodné aj do umývačky riadu
1 sada - polievková lyžička/ jedálenský nôž/ dezertná vidlička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
dĺžka mm 167 182
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál nehrdzavejúca oceľ
 4. Servírovací riad pre dospelých - 10 ks hlbokých + 10 ks plytkých tanierov
Funkcia
vhodné aj do umývačky riadu a mikrovlnnej rúry
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
priemer cm 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba biela
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru vrátane dopravy na miesto plnenia, t.j. Bratislava- Petržalka.
3. Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
4. Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet zmluvy alebo jeho časť, ak tovar bude poškodený alebo bude vykazovať akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy.
5. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru.
6. V prípade opakovaného dodania poškodeného tovaru dodávateľom, má objednávateľ právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný poškodený tovar.
7. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa.
8. Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00-14.00 hod, vopred treba avizovať.
9. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho kompletnosť a úplnosť . V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste je oprávnený u dodávateľa tovar reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste.
10. Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý, nepoškodený, v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie.
11. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať opis tovaru s uvedením ceny  a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
12. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba, v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
13. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
14. Záručná doba na dodaný tovar je min. 24 mesiacov.
15. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávky a riešenie reklamácií.
16. Dodávateľ je povinný dodať zariadenia nové, nevystavované, nerepasované, v bezchybnom stave. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. Tovar musí byť dodaný so záručným listom a návodom na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.
17. Nedodržanie požiadaviek č. 1,2,6,10 ,11 a 16 objednávateľom sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS a od zmluvy odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bradáčova 4, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12.12.2022 08:00 — 09.01.2023 14:00

620,00 ks

816,72

680,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.11.2022 10:03

07.12.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.12.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 257
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2022 14:33 - Vstupná ponuka 816,72 € Cena s DPH
07.12.2022 08:17 - Najvýhodnejšia ponuka 745,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS