• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2022 08:51
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2022 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2022 08:35

Detail zákazky Z202214627

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2022 08:51
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2022 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2022 08:35

Základné údaje

Z202214627

OF-265979

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7176135

Objednávateľ

35984562

Regionálna veterinárna a potravinová správa Rimavská Sobota

Kirejevská 22, Rimavská Sobota, 97901, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne a alternatívne (kompatibilné) tonery

tonery do laserových tlačiarní, tonery do multifunkčných zariadení, originálne tonery, kompatibilné tonery

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne a alternatívne (kompatibilné) tonery
Funkcia
originálne a alternatívne (kompatibilné) tonery do laserových tlačiarní, tonery do multifunkčných zariadení v štandardnej kvalite
originálne tonery budú zabalené v obaloch, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením a aby spĺňali všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu
kompatibilné (alternatívne) tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Alternatívny (kompatibilný) toner Canon Cartridge 719 black (6400 strán pri 5% pokrytí) pre zariadenie Canon i-sensys MF6140dn ks 2
Alternatívny (kompatibilný) toner Q2612A (2500 strán pri 5% pokrytí) pre zariadenie HP LJ 1010, HP LJ 3030 ks 1
Originálny toner CF217A (1600 strán pri 5% pokrytí) pre zariadenie HP LJ Pro MFP M130fn ks 2
Originálny cartridge HP651 tricolor (600 strán pri 5% pokrytí) pre zariadenie HP OfficeJet 202 mobile ks 5
Originálny cartridge HP651 black (600 strán pri 5% pokrytí) pre zariadenie HP OfficeJet 202 mobile ks 8
Originálny toner XEROX 106R03623 (15 000 strán pri 5% pokrytí)  pre multifunkčné zariadenie WorkCentre 3335 ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženie do skladu objednávateľa.
Dodávateľ musí dodať celý predmet obstarávania naraz, čiastkové plnenie sa nepripúšťa.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet obstarávania, technickú špecifikáciu a v prípade dodávky iného tovaru si objednávateľ vyhradzuje právo tento neprevziať.
Do 2 dní od uzavretia zmluvy dodávateľ elektronicky zašle objednávateľovi návrh na plnenie predmetu zmluvy, typové označenie, resp. technickú špecifikáciu, cenu za mernú jednotku v EUR bez DPH, cenu za mernú jednotku v EUR s DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty. Splatnosť faktúry je minimálne 14 dní. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet obstarávania spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet obstarávania poskytuje záruku 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu obstarávania nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu obstarávania na základe dodacieho listu.
Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu obstarávania objednávateľ oznámi dodávateľovi najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. Dodávateľ je povinný sa písomne vyjadriť k reklamácií najneskôr do 7 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, objednávateľ má za to, že s opodstatnenosťou reklamácie dodávateľ súhlasí. Dodávateľ zabezpečí bezplatnú výmenu tonerov, u ktorých sa zistí porucha pri ich uvedení do používania, do 5 dní.
Dodávateľ hradí náklady spojené s diagnostikou a opravu tlačiarne, resp. multifunkčného zariadenia v prípade poruchy spôsobenej použitím alternatívneho (kompatibilného) toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru).
V cene plnenia je odber a bezplatná likvidácia prázdnych tonerových kaziet, ktorú zabezpečí dodávateľ.
Lehota dodania predmetu obstarávania je maximálne 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Originálne a alternatívne (kompatibilné) tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a zabraňuje sa produkcii ďalšieho odpadu. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Obstarávateľ neakceptuje kompatibilné alebo alternatívne kazety. Daná podmienka vyplýva zo zámeru obstarávateľa prispieť k zníženiu environmentálneho dopadu na základe uznesenia Vlády SR o „Zelenom verejnom obstarávaní“.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kirejevská 22, Rimavská Sobota, Rimavská Sobota, Banskobystrický, Slovenská republika

05.12.2022 00:00 — 07.12.2022 00:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

560,00

560,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.11.2022 08:51

29.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2022 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 537
 18
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.11.2022 09:06 - Vstupná ponuka 559,98 € Cena s DPH
29.11.2022 08:20 - Najvýhodnejšia ponuka 559,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS