• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2022 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2022 08:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2022 08:40

Detail zákazky Z202214620

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.11.2022 08:06
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2022 08:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2022 08:40

Základné údaje

Z202214620

OF-265609

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7176127

Objednávateľ

36061701

Národný bezpečnostný úrad

Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie technických zariadení s iOS a príslušenstvo

tablet, mobil, macbook, adaptér, klávesnica, obal na mobilné zariadenie

  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 31219000-4 - Ochranné kryty
  • 30237450-8 - Grafické tablety
  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tablet s iOS s príslušenstvom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1) iPad 10.9" 64 GB WiFi Cellular Modrý 2022 ks 1
2) Obal s klávesnicou pre tablet Apple ipad 10.9 " Cellular 2022 ks 1
3) Apple pencil pre Apple iPad 10,9 palcový Cellular 2022 ks 1
4) Nabíjačka pre Apple ipad 10,9 " Cellular 2022 ks 1
5) Obal pre ipad (10th generation)  s klávesnicou  10,5" ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1) Tablet iPAD špecifikácia displej 10.9" QHD 2360 × 1640 Retina, Apple A14 Bionic, interná pamäť 64GB, WiFi, Bluetooth, 5G a 4G/LTE, zadný fotoaparát 8Mpx (f/2.4), predný fotoaparát 12Mpx (f/2.4), USB-C, iPadOS
2) Obal s klávesnicou pre tablet Apple ipad 10.9 " Celluarlar 2022 musí byť kompatibilný s dodaným tabletom, originálne príslušenstvo značky Apple
3) Apple pencil pre Apple iPad 10,9 palcový Cellular 2022 musí byť kompatibilný s dodaným tabletom,  originálne príslušenstvo značky Apple
4) Nabíjačka pre Apple ipad 10,9 " Cellular 2022 musí byť kompatibilný s dodaným tabletom,  originálne príslušenstvo značky Apple
 2. Mobilné zariadenie s iOS s príslušenstvom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1) Apple iPhone 13 128 GB midnight ks 1
2) nabíjačka pre Apple iPhone 13 (min. 20W) ks 1
3) kožený obal (fialová alebo červená farba) na Apple iPhone 13 ks 1
4) ochranné sklo na Apple iPhone 13 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1) Apple iPhone 13 128 GB midnight 6,1" OLED Super Retina XDR displej s rozlíšením 2532 × 1170 px, iOS 15, super výkoný 6jadrový čip A15 Bionic s výrazne vylepšeným strojovým učením, úložisko 256 GB, Dual SIM, podpora 5G siete.
- Duálny ultra širokouhlý fotoaparát s rozlíšením 12 + 12 Mpx a nočným režimom, fotografické štýly, Smart HDR 4, Deep Fusion, podpora záznamu s Dolby Vision, 12Mpx selfie kamera, OIS.
- Bezdrôtové nabíjanie, rýchle nabíjanie, Face ID. Krytie IP68
2) nabíjačka pre Apple iPhone 13 (min. 20W) musí byť kompatibilný s dodaným mobilným zariadením,  originálne príslušenstvo značky Apple
3) kožený obal (fialová alebo červená farba) na Apple iPhone 13 musí byť kompatibilný s dodaným mobilným zariadením,  originálne príslušenstvo značky Apple
4) ochranné sklo na Apple iPhone 13 musí byť kompatibilný s dodaným mobilným zariadením,  originálne príslušenstvo značky Apple
 3. Prenosný počítač s iOS
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1) MacBook Air 13“ M1 SK Vesmírne sivý 2020 (NL244a1h2) ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1) Technická špecifikácia Apple M1, 13,3" IPS lesklý 2560 × 1600 px, RAM 16GB, Apple M1 7-jadrová GPU, SSD 512GB, podsvietená klávesnica, webkamera, USB-C, čítačka odtlačkov prstov, WiFi 6, hmotnosť 1,25 kg, macOS
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti zmluvy predložiť oprávnenia na vykonávanie predmetu zmluvy s ohľadom na funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zmluvy v súlade s príslušnou platnou legislatívou (ďalej len "predmet zmluvy"). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
2. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktným osobám objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy podrobný rozpis ceny s DPH, ceny bez DPH a vyčíslenie DPH zaokrúhlených matematicky na 2 desatinné miesta. Rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj v preberacom protokole alebo dodacom liste, ak sa s objednávateľom nedohodne inak.
3. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia platnosti kúpnej zmluvy (ďalej len "zmluva") predložiť technickú špecifikáciu/podrobný popis predmetu zákazky objednávateľovi na posúdenie kvality a požadovaných technických parametrov, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak (zaslať e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa).
4. Kontaktné osoby objednávateľa posúdia parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 3 pracovných dní od dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky:
- preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo
- nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie.
5. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy.
7. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
8. Celková cena predmetu zmluvy v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (doprava, vyloženie predmetu zákazky na miesto dodania určené objednávateľom - v rámci SR, likvidácia odpadu,..), všetky dane, celá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
9. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
10. Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a  potvrdeným dodacím listom alebo preberacím protokolom.
11. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
12. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru elektronicky vo formáte PDF v súlade so zákonom č. 272/2016 Z. z. o dôveryhodných službách pre elektronické transakcie na vnútornom trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení.
13. Dodávateľ je povinný vo faktúre uviesť číslo zmluvy.
14. Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu.
15. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne resp. neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na opravenie a dodávateľ je povinný vystaviť opravenú faktúru s novou lehotou splatnosti. Opravenú faktúru bezodkladne doručí objednávateľovi
16. Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi záruku na predmet zákazky v trvaní minimálne 24 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom potvrdenia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu objednávateľom
17. Dodávateľ uvedie kontaktné údaje pre zasielanie reklamácií. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v prípade reklamácie vád tovaru, reklamované vady odstránil najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia reklamácie, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
18. V prípade reklamácie predmetu zákazky, v rámci záručnej doby, sa dodávateľ zaväzuje prevziať predmet zákazky v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
19. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu dodávateľovi.
20. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky, nedodržanie termínu dodania je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
21. Vzťahy v tejto zmluve výslovne neupravené sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä Obchodným zákonníkom v platnom znení.
22. Predmet zákazky (vrátane všetkých súčastí) musí byť originál, nový, nepoužívaný, nevystavovaný, neopravovaný, nerozbalený, nerepasovaný.
23. Dodávateľ sa zaväzuje zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach týkajúcich sa objednávateľa, o ktorých sa dozvedel počas trvania tejto zmluvy. Zároveň sa dodávateľ zaväzuje nepoužiť meno objednávateľa za účelom marketingu a propagácie, či na reklamné účely bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa, s výnimkou podkladov na predloženie ponuky a spracovanie verejných súťaží, ktorých jednou z podmienok je predloženie referenčných ponúk.
24. Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
25. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

05.12.2022 07:53 — 23.12.2022 12:00

1,00 celá zákazka

5 708,64

4 757,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.11.2022 08:06

29.11.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2022 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 744
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.11.2022 08:03 - Vstupná ponuka 5 708,40 € Cena s DPH
29.11.2022 08:03 - Najvýhodnejšia ponuka 5 708,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS