• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2022 15:11
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2022 09:50

Detail zákazky Z202214609

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2022 15:11
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2022 09:50

Základné údaje

Z202214609

OF-265535

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7193732

Objednávateľ

31753604

Štátny geologický ústav Dionýza Štúra

Mlynská dolina 1, Bratislava-Staré Mesto, 81704, SVK

Dodávateľ

45310106

COPY PRINT GROUP, a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Videokonferenčný systém

Zariadenie na vidoekonferencie

  • 32232000-8 - Zariadenie na videokonferencie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zobrazovacie zariadenie – Typ 1
Funkcia
Dotykové interaktívne zobrazovacie zariadenie na zabezpečenie videokonferencií a komunikácie na diaľku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Minimálne parametre: Interaktívny dotykový monitor, Uhlopriečka: min. 86“, Typ obrazovky: LED, Rozlíšenie: 3840 × 2160 dpi (60 Hz), Kontrast (typický): min. 5000:1, Jas: min. 360 cd/m², Formát obrazu: 16:9, Dotykový displej: 16 bodový systém, možnosť súčasného dotyku, Pozorovacie uhly: 178°, Veľkosť pixelu: 0.429 mm × 0.429 mm, Doba odozvy: Max. 8 ms, Reproduktory: Integrované 2x, min 10W/ks, Možnosti pripojenia: OPS slot, Stereo 3.5 mm out, S/PDIF out, VGA input connectors, VGA in, Stereo 3.5 mm in, USB Type-B, HDMI 1 input connectors, HDMI 2.0 in, USB Type-B, ks 0
pokračovanie:   Display Port input connectors, DisplayPort in, USB Type-B, USB Type-A, RJ45 (×2), HDMI 2 input connectors, HDMI 1.4 in, USB Type-B, USB Type-A (×2), RS-232 in, RS-232 out, 2x 1000BASE-T Ethernet, Bluetooth, Pen ID: Štyria ľudia môžu písať nezávisle a súčasne pomocou atramentu rôznych farieb, VESA prichytenie: 600 mm x 400 mm, OPS : dodať vrátane OPS zariadenia kompatibilného so zobrazovacím zariadením. ks 0
pokračovanie:   Predinštalovaný operačný systém (64 bitový), jazyk slovenský, s integrovanou funkciou šifrovania dát (jednotiek), s možnosťou pripojenia k doméne, umožňujúci prístup k počítaču z iného počítača pomocou vzdialenej pracovnej plochy, Mobilný stojan: dodať vrátane mobilného stojanu, Kabeláž: Dodanie vrátane všetkých potrebných káblov. ks 1
 2. Videokonferenčná kamera – Typ 1
Funkcia
Videokonferenčná kamera na prenos obrazu a zvuku pre účely zabezpečenia videokonferencií a komunikácie na diaľku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Minimálne parametre: Rozlíšenie: 4K, 1440p, 1080p, 900p, 720p a SD pri 30 fps, Posúvanie: Motorizované ±25°, Naklápanie: Motorizované ±15°, Zoom: 15x HD zoom (5x optický, 3x digitálny), Diagonálne zorné pole (dFoV): 90°, Horizontálny zorný uhol: : 82.1°, Vertikálny zorný uhol: : 52.2°, Celkové pokrytie miestnosti:: 132,1° horizontálne x 82,2° vertikálne, Reproduktory: , Veľkosť meničov: 2x70 mm, Výstup: 90 dB SPL pri 1 W, 99 dB SPL pri 8,0 W, vždy s +/-2 dB na 1 metru, ks 0
pokračovanie:    Mikrofóny: Frekvenčná odozva: 90 Hz–16 kHz, Citlivosť: >-36 dB FS +/-1 dB pri 1 Pa, Dosah snímania: min. 4,5 m, Potlačenie šumu: Inteligentný filter. Prídavný mikrofón (2 ks): kompatibilný s videokonferenčným riešením. Pripojenie: Micro USB, Typ: Dynamický, Snímanie: Všesmerové, Frekvenčná odozva: 90 Hz–16 kHz, Citlivosť: -27 dB, Rozmery: 102x102x21 mm, Kabeláž k prídavným mikrofónom: Dodanie potrebných rozširujúcich pripojovacích káblov dl. 10m. ks 1
 3. Dotykový displej TAP
Funkcia
Dotykové zariadenie na ovládanie videokonferenčného zariadenia na diaľku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Minimálne parametre: Veľkosť: min. 10,1“, Rozlíšenie: 1280x800dpi, Dotyk: Kapacitný, 10 bodový, Jas: 400 nit, Kontrast: 1000:1, Pozorovací uhol: 85° (U/D/L/R), Integrovaný reproduktor: Áno, ultrazvukový, Integrovaný pohybový senzor: áno, SW: Dodanie vrátane sw licencie pre videokonferenciu, Kabeláž k videokonferenčnému riešeniu: Dodanie vrátane všetkých potrebných káblov na prepojenie. ks 1
 4. Videokonferenčná kamera – Typ 2
Funkcia
Videokonferenčná kamera na prenos obrazu a zvuku pre účely zabezpečenia videokonferencií a komunikácie na diaľku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Minimálne parametre: Plynulé motorizované otáčanie o 260°, Naklonenie a priblíženie, náklon 130 °, Zoom HD: 10x, Zorné pole: 90°, Rozlíšenie: Full HD, Ostrenie: Funkcia automatického zaostrovania 5 predvolieb fotoaparátu, Rozmery: Max. Výška x šírka x hĺbka: 130 mm x 170 mm x 138 mm, Reproduktor: Plne duplexný výkon, Potlačenie akustickej ozveny, Technológia redukcie hluku, Ultraširokopásmový zvuk, LCD displej pre identifikáciu volajúceho, dĺžku hovoru a ďalšie funkčné odpovede, Dotykové ovládanie na prijatie/ukončenie hovoru, ovládanie hlasitosti a stlmenie,  Bluetooth - plus kamera, ks 0
pokračovanie:   Mikrofóny: 4 všesmerové mikrofóny, dosah 6 m, Frekvenčný rozsah: 100 Hz - 11 kHz, Citlivosť:: -28 dB +/-3 dB, Skreslenie: <5 % od 200 Hz, Rozdeľovač: Centrálne namontovaný rozbočovač na pripojenie všetkých komponentov, Kabeláž: Všetky potrebné káble dodávané k zariadeniu, na prepojenie jednotlivých komponentov. ks 1
 5. Zobrazovacie zariadenie – Typ 2
Funkcia
Zobrazovacie zariadenie na zabezpečenie videokonferencií a komunikácie na diaľku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Minimálne parametre: IPS LED monitor, Uhlopriečka: min. 65“, Typ obrazovky: LED, IPS, Rozlíšenie: 3840 × 2160 dpi (60 Hz), Kontrast: min. 1 200:1 (Typický), Jas: min. 400 cd/m², Formát obrazu: 16:9, Čas odozvy: 8 ms, Pozorovacie uhly: 178°, Možnosti pripojenia: Video vstup: DVI-I (1x), HDMI 2.0 (3x), USB 2.0 (2x), Zvukový vstup: 3,5 mm konektor, Zvukový výstup: Jack konektor 3,5 mm, Externé ovládanie: IR (vstup/výstup) 3,5 mm konektor, RJ45, RS232C (vstup/výstup) 2,5 mm konektor, Reproduktory: 2 x 10 W RMS, Vlastnosti: Umiestnenie: Zobrazenie na šírku (18/7), Na výšku (18/7), KS 0
pokračovanie:   Dlaždicové zobr. na videostene: Do 10 x 15, zoslučkovanie signálu: RS232, Posunutie signálu IR, jednoduchá inštalácia: inteligentný nástavec, funkcie úspory energie: Smart Power, ovládateľný cez sieť: RS232, RJ45, ovládanie klávesnicou: kryté, uzamykateľné, signál diaľkového ovládania: uzamykateľné, spustenie: Odloženie zapnutia, Stav zapnutia, spustenie na zdroji, Multimediálne aplikácie: Prehrávanie videa z USB: H.264, JPEG, MPEG, WMV3, Prehrávanie obrázkov z USB: BMP, JPEG, PNG, ks 0
pokračovanie:   Prehrávanie zvuku z USB: AAC, WMA, MPEG, HEAAC, VESA prichytenie: 400 mm x 400 mm, Držiak na stenu: Áno, naklápateľný. ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Predmetom zákazky je dodávka videokonferenčného zariadenia a príslušenstva na zabezpečenie videokonferencií v sídle verejného obstarávateľa pre potreby projektu "Geologický informačný systém - GeoIS III" (štátna úloha).
2. Predmet dodania musí byť nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
3. Lehota plnenia pre dodávateľa je do 30 kalendárnych dní odo dňa účinnosti Zmluvy.
4. Cena predmetu zákazky zahŕňa cenu za dodávku predmetu zákazky ( vrátane dopravy na miesto dodania, inštalácie, poštovného a balného a ostatných nákladov predmetu zákazky). Miesto dodania je Bratislava.
5. Požaduje sa, aby predložená cenová ponuka Dodávateľa ako neplatiteľa DPH bola konečná a nemenná aj v prípade jeho zmeny postavenia na platiteľa DPH a bude považovaná na úrovni s DPH.
6. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
7. Verejný obstarávateľ /Objednávateľ (ďalej aj ako iba "Objednávateľ") umožňuje predložiť zaručenú elektronickú faktúru. V prípade nevyužitia predloženia zaručenej elektronickej faktúry, originál faktúry zasielať na korešpondenčnú adresu objednávateľa. Faktúry je možné doručiť prípadne aj osobne na sekretariát/podateľňu objednávateľa.
8. Fakturácia – faktúra bude vystavená vždy po dodaní tovaru.
9. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu.
10. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, predmet rámcovej dohody bude financovaný z rozpočtu projektu (štátnej úlohy) formou bezhotovostného platobného styku.
11. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
12. V prípade, ak faktúra vyhotovená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo bezodkladne, najneskôr do 7 pracovných dní od prevzatia faktúry takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vyhotoviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti, ktorá začína plynúť odo dňa doručenia novej alebo opravenej faktúry.
pokračovanie predchádzajúceho bodu č. 12: Dodávateľ je povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
13. Požaduje sa, aby dodávateľ zodpovedal za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich noriem a všeobecne záväzných právnych predpisov platných pre predmet zmluvy a danú oblasť. Poručenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné poručenie zmluvných podmienok.
14. Dodávateľ sa zaväzuje, že v rámci plnenia predmetu Zmluvy bude dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, a zabezpečí, aby plnením predmetu Zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak bude určitú oblasť predmetu Zmluvy realizovať subdodávkou.
15. Dodávateľ je povinný do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia Zmluvy, teda ešte pred samotným plnením Zmluvy, predložiť verejnému obstarávateľovi ako objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek predmetu zmluvy podľa technickej špecifikácie v zložení: jednotkové ceny v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. Požaduje sa, aby výsledné ceny jednotlivých položiek v aktualizovanom rozpočte boli zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta.
16. Dodávateľ je povinný pre potreby plnenia Zmluvy zaslať Objednávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu Zmluvy do 7 prac. dní od uzatvorenia Zmluvy.
17. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu Zmluvy ako aj osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením Zmluvy a má za následok odstúpenie Objednávateľa od Zmluvy.
18. Dodávateľ musí predložiť vlastný návrh na plnenie zákazky pri predkladaní ponuky. Predložený návrh plnenia zákazky víťazným dodávateľom sa pri zazmluvnení zverejní a stane sa súčasťou Zmluvy.
19. Vo vlastnom návrhu na plnenie zákazky dodávateľ uvedie výrobcu/obchodný názov a typ (ak je uplatniteľné) a špecifikáciu ponúkaného tovaru tak, aby bolo preukázané splnenie všetkých požadovaných parametrov. Predložený návrh verejný obstarávateľ posúdi do 3 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy.
20. Ak daná špecifikácia nebude v súlade s požiadavkami Objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od vyzvania predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo tovar nedobrať a od Zmluvy odstúpiť.
21. Objednávateľ zašle dodávateľovi meno a priezvisko kontaktnej osoby Objednávateľa, kontaktný e-mail a kontaktný telefón zodpovednej za plnenie predmetu zmluvy (preberanie predmetu plnenia) do 7 prac. dní od uzatvorenia Zmluvy.
22. Uplatňovanie reklamácií – podľa platných právnych noriem.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mlynská dolina 1, 817 04 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

09.12.2022 08:00 — 20.01.2023 12:00

1,00 zákazka

22 279,60

18 566,33

Dodávateľ musí predložiť vlastný návrh na plnenie zákazky pri predkladaní ponuky. Predložený návrh plnenia zákazky víťazným dodávateľom sa pri zazmluvnení zverejní a stane sa súčasťou zmluvy zákazky. Vo vlastnom návrhu na plnenie zákazky dodávateľ uvedie výrobcu/obchodný názov a typ (ak je uplatniteľné) a špecifikáciu ponúkaného tovaru tak, aby bolo preukázané splnenie všetkých požadovaných parametrov.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.11.2022 15:11

05.12.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.12.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 226
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2022 08:43 - Vstupná ponuka 22 279,60 € Cena s DPH
02.12.2022 08:43 - Najvýhodnejšia ponuka 22 279,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS