• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2022 15:12
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2022 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2022 14:20

Detail zákazky Z202214608

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2022 15:12
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2022 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2022 14:20

Základné údaje

Z202214608

OF-265967

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7187819

Objednávateľ

31819494

Výskumná agentúra

Plynárenská 5944/7A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom multifunkčných zariadení

fotokopírovacie stroje, laserové tlačiarne, služby súvisiace s tlačou

  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 30121100-4 - Fotokopírovacie stroje
  • 30120000-6 - Zariadenia na fotokopírovanie a ofsetovú tlač
  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 30232130-4 - Farebné grafické tlačiarne
  • 50313200-4 - Údržba fotokopírovacích strojov
  • 50313100-3 - Opravy fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenájom multifunkčných zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
multifunkčné zariadenie ks 4
mesačný doporučený výkon strana 10000
maximálny formát rozmer A3
rýchlosť A4/min. minimálne 30
zásobníky papiera ks 3
formát zásobníkov papiera aj na A3 ks 1
bočný podávač papiera na min. 100 listov ks 1
zásoba papiera ks listov/80 g papier 1750
hmotnosť papiera pre zásobníky g/m2 52 300
hmotnosť papiera pre duplex g/m2 60 256
podstavec ks 1
ARDF - duplexný podávač originálov ks 1
automatický duplex ks 1
sieťové rozhranie gbit 1
kopírovanie funkcionalita áno
tlačový jazyk jazyk PCL
skenovanie funkcionalita cb/f
možnosti odosielania funkcionalita do e-mailu, zdieľanej zložky, na USB/SD
HDD funkcionalita áno
dotykový ovládací panel palec 9
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek (dodávateľ uvedie jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH) do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody
Objednávateľ požaduje predloženie vlastného návrhu plnenia zákazky: Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky a to opis technických vlastností v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky spolu s oznámením obchodnej značky a typu jednotlivých druhov s presným číselným označením tovarov
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Víťazný uchádzač pri detailnom predložení podrobného aktualizovaného rozpočtu predloží jednotkovú cenu čb a farebnej kópie
V prípade prekročenia odhadovaného objemu tlače bude verejnému obstarávateľovi fakturovať prekročený objem tlače v takto stanovených cenách
Ceny za stranu musia zahŕňať všetky náklady spojené s prevádzkou zariadenia s výnimkou papiera
Predmetom zákazky je záväzok uchádzača poskytnúť verejnému obstarávateľovi po dobu trvania zmluvného vzťahu 12 mesiacov prenájom 4 kusov multifunkčných zariadení a s tým súvisiacich služieb.
Predpokladaný objem tlače na všetkých zariadeniach spolu je 20 000 čb kópií/1 mesiac a 10 000 farebných kópií/1 mesiac v prepočte na štandardný rozmer A4.
Úhrnne za celé obdobie trvania zákazky je predpokladaný objem tlače na všetkých zariadeniach spolu 240 000 čb kópií a 120 000 farebných kópií v prepočte na štandardný rozmer A4.
Súčasťou zákazky je aj dodávanie tonerov, ktoré sa bude uskutočňovať na základe hlásenia zariadenia, nie objednávky obsluhy, vrátane ekologickej likvidácie použitých tonerových kaziet
Súčasťou zákazky je aj automatické hlásenie počítadiel prenajímateľovi, pričom hodnoty počítadiel si musí vedieť prenajímateľ stiahnuť bez nutnosti hlásenia obsluhy, len na základe zasielaných údajov zo zariadenia.
Verejný obstarávateľ požaduje Prevedenie servisných prác od oznámenia do 48 hodín priamo u obstarávateľa
Hodnota zákazky sa určí ako súčet: - nájom za 4 kusy multifunkčného zariadenia na dobu 12 mesiacov - cena tlače jednej čb stránky A4 prenásobená očakávaným počtom 240 000 čb kópií - cena tlače jednej farebnej stránky A4 prenásobená očakávaným počtom 120 000 farebných kópií

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Plynárenská 7/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 v zmysle opisného formulára

11 298,01

9 415,01

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky a to opis technických vlastností v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky spolu s oznámením obchodnej značky a typu jednotlivých druhov s presným číselným označením tovarov

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.11.2022 15:12

02.12.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 828
 114
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2022 10:45 - Vstupná ponuka 11 298,00 € Cena s DPH
02.12.2022 10:05 - Najvýhodnejšia ponuka 11 297,81 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS