• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2022 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2022 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2022 10:10

Detail zákazky Z202214597

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2022 14:11
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2022 09:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2022 10:10

Základné údaje

Z202214597

OF-265922

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7176113

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika - notebook, tlačiareň ID kariet, projektor

notebook, tlačiareň ID kariet, projektor

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30237460-1 - Počítačové klávesnice
  • 42962000-7 - Tlačiarske/kopírovacie a grafické zariadenia
  • 30232130-4 - Farebné grafické tlačiarne
  • 38652120-7 - Videoprojektory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
SSD kapacita 256 GB (0,26 TB)
Veľkosť operačnej pamäte RAM 8 GB
Čip grafickej karty Intel Iris Xe Graphics
Modelové označenie procesora Intel Core i5 1145G7 Tiger Lake
Frekvencia procesora 2,6 GHz (2 600 MHz)
Typ úložiska SSD
Uhlopriečka displeja 13"
Kapacita úložiska 256 GB
Výbava Dotykový displej, TPM 2.0, Podpora stylusu, Operačný systém, Windows Hello
Pomer strán 3:2
Typ panela IPS
Maximálne rozlíšenie 2880 × 1920 px
Obnovovacia frekvencia displeja 120 Hz
Typ displeja Lesklý
Procesor Intel Core i5
Počet jadier procesora 4 ×
Generácia procesora Intel Tiger Lake (11. generácia)
Core Boost Frekvencia 4,4 GHz (4 400 MHz)
TDP 28 W
Cache procesora 8 MB
Funkcie procesora Automatické pretaktovanie, HyperThreading, Podpora Virtualizácie
Grafická karta Integrovaná
Čip grafickej karty Intel Iris Xe Graphics
Operačná pamäť 8 GB
Typ pamäte LPDDR4X
Farba Strieborná
Operačný systém Windows 11 Pro
Webkamera 1 080 p
Hmotnosť 0,89 kg
Maximálna výdrž batérie 14 h
Nabíjanie cez USB-C Možno nabíjať cez USB-C
Nabíjací konektor MS Surface 6-pin
Konvertibilita Oddeliteľný
Thunderbolt 2 ks
Dátové Thunderbolt 4
Grafické výstupy USB-C
Audio Combo Audio Jack
Sieťové 4G/LTE modem,Bluetooth v5.1, WiFi 6
Šírka 287 mm
Maximálna výška 9,3 mm
Hĺbka 208 mm
Rad notebooku Microsoft Surface
 2. Tlačiareň ID kariet
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlačiareň ID kariet ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ tlačiarne kariet ZXP7
typ tlačiarne kariet Dye-sublimačná
Podporované typy kariet PVC, magnetická/čipová karta na báze kompozitného PVC
Otáčanie kariet Jednostranná
Rýchlosť potlače monochromaticky 1375 kariet/hod
Rýchlosť farebnej tlače 300 kariet/hod
Kapacita zásobníka 100 kariet
Kapacita vstupného zásobníka 200 kariet
Opcie pre kódovanie kariet Žiadne
Laminácia nie
Pripojenie USB/Ethernet
Rozmery 699 * 306 * 277 mm
Hmotnosť 12,2 kg
Farebná Kompatibilita s tonerom 800077-742EM
 3. Projektor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Projektor ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Projekčný systém Technológia 3LCD
OBRAZ Farebný svetelný výstup 5000 lumeny-3800 lúmenov (ekonomický) v súlade s normou ISO 21118: 2012
Biely svetelný výstup 5000 lumeny-3800 lúmenov (ekonomický) v súlade s normou ISO 21118: 2012
Farebný svetelný výstup v orientácii na výšku 5000L
Biely svetelný výstup v orientácii na výšku 5000 lm
Rozlíšenie WUXGA, 1920 x 1200
Pomer strán obrazu 16:10
Kontrastný pomer 15 000: 1
PRIPOJITEĽNOSŤ: Rozhranie USB 2.0 Type A, USB 2.0 Type B, RS-232C, Ethernet interface (100 Base-TX / 10 Base-T), Gigabit ethernet interface, WLAN (optional), Wireless LAN IEEE 802.11 b / g / n (optional), VGA in (2x), VGA out,
PRIPOJITEĽNOSŤ: Rozhranie HDMI in (2x), Display Port, Composite in, RGB in (2x), RGB out, MHL, Stereo mini jack audio out, Stereo mini jack audio in (2x)
Spotreba energie: 16 W
Hmotnosť produktu: 4,8 kg
Vlhkosť vzduchu: Prevádzka 20% - 80%, Skladovanie 10% - 90%
Napájanie: AC 100 V - 240 V, 50 Hz - 60 Hz
Teplota: Skladovanie -10 ° C - 60 ° C
Obsah balenia: VGA cable, Power cable, Remote control incl. Batteries, Software (CD), User Manual (CD-ROM), Warranty card
Výrobca PRJ: EPSON
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov
Dodávateľ do 3 prac. dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy  predloží v písomnej forme (mailom, osobne, poštou) objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks, v rozsahu cena bez DPH, cena s DPH
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii, spĺňať deklarované technické parametre v predloženom certifikáte.
Dodávateľ v lehote na predkladanie ponúk predkladá Objednávateľovi Vyhlásenie o zhode a CE certifikát k predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky na miesto plnenia naraz jednou dodávkou v požadovanom množstve na základe uzatvorenej zmluvy.
Každý kus/položka predmetu obstarávania bude zabalený v originálnom balení/nerozbalený/nepoužívaný - objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa
Súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku , preberací protokol .
Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní,  po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom a to najneskôr v lehote najneskôr do 5 pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni podpisu Protokolu.
Termín dodania tovaru oznámi dodávateľ   objednávateľovi najmenej 2 pracovné  dni vopred na jeho emailovú adresu.
Oprávnená osoba objednávateľa  a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72 hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
Objednávateľ má v prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodov na strane dodávateľa, nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 30 dní od nadobudnutia účinnosti odstúpenia.
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby.
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru,alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom.
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar,dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude Objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
Dodávateľ vyhlasuje, že ak mu zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZoRPVS“) ukladá povinnosť byť zapísaný  v registri partnerov verejného sektora (ďalej len „register“) ako partner verejného sektora, spĺňa túto zákonnú povinnosť. Dodávateľ tiež vyhlasuje, že v prípade, ak bude plniť predmet plnenia tejto zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra v zmysle ZoRPVS, že títo budú v čase uzavretia tejto zmluvy alebo v čase použitia takéhoto subdodávateľa v registri zapísaní.
V prípade, ak počas platnosti tejto zmluvy dôjde k právoplatnému výmazu subdodávateľa z registra, je Dodávateľ povinný okamžite ukončiť plnenie tejto Zmluvy prostredníctvom takéhoto subdodávateľa. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nepôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy,alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona a o VO.
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi, doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry
Názov Upresnenie
záruka a servis Minimálne 24 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

05.12.2022 08:00 — 09.12.2022 14:00

8,00 ks

11 422,05

9 518,37

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.11.2022 14:11

30.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 710
 41
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.11.2022 08:22 - Vstupná ponuka 11 422,00 € Cena s DPH
30.11.2022 08:22 - Najvýhodnejšia ponuka 11 422,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS