00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
52913805
Marián Hucík - Kika Wood
Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK
Drevená dvojdverová šatníková skriňa - 8 ks
skriňa, šatník
Tovar, Služba
|
1. Drevená dvojdverová šatníková skriňa - 8 ks
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| pre pedagógov |
| Skriňa má byť rozdelená do 2 samostatných uzamykateľných oddielov. Vo vnútri každého oddielu sa nachádzajú 3 úložné priestory oddelené 2 policami. Spodný priestor slúži k odloženiu obuvi, stredný k zaveseniu zvrškov na praktický dvojháčik a vrchný úložný priestor slúži k uloženiu osobných vecí. |
| Dvierka majú byť opatrené kovovými úchytkami a cylindrickými zámkami, aby osobné veci pedagógov zostali v úplnom bezpečí. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| výška | cm | 190 | ||
| šírka | cm | 60 | ||
| hĺbka | cm | 42 | ||
| počet políc | ks | 4 | ||
| nosnosť políc | kg | 10 | ||
| počet dverí | ks | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| farba | buk, javor |
| prevedenie skrine | vysoká, šatníková |
| materiál konštrukcie | drevo |
| materiál úchytiek | kov |
| otváranie dverí | krídlové |
| zámok u skríň | cylindrický |
| Názov |
| 1. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru vrátane dopravy a montáže na miesto plnenia, t.j. Bratislava- Petržalka. |
| 2. Dodať zmontované, resp. zabezpečiť montáž na mieste. |
| 3. Odvoz a likvidácia prípadných baliacich kartónov a fólií, v ktorých budú skrine dodané. |
| 4. Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi. |
| 5. Objednávateľ je oprávnený neprevziať predmet dohody alebo jeho časť, ak tovar bude poškodený, vykazuje akékoľvek odchýlky od dohodnutého predmetu zmluvy. |
| 6. Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru. |
| 7. V prípade opakovaného dodania poškodeného tovaru dodávateľom, má objednávateľ právo na odstúpenie od tejto zmluvy a bezodkladné vrátenie zaplatenej kúpnej ceny za dodaný poškodený tovar. |
| 8. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa. |
| 9. Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00-14.00 hod, vopred treba avizovať. |
| 10. Nedodržanie požiadaviek č. 1,2,7,12 a 13 objednávateľom sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS a od zmluvy odstúpiť. |
| 11. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho kompletnosť a úplnosť . V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste je oprávnený u dodávateľa tovar reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. |
| 12. Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý, nepoškodený, v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. |
| 13. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať opis tovaru s uvedením ceny a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie. |
| 14. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba, v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| 15. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| 16. Záručná doba na dodaný tovar je min. 24 mesiacov. |
| 17. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávky a riešenie reklamácií. |
Fialova 12, Fedinova 7, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
09.12.2022 08:00 — 30.12.2022 14:00
8,00 ks
2 592,00
2 160,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.11.2022 13:59
06.12.2022 09:00
06.12.2022 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 24.11.2022 14:35 - Vstupná ponuka | 2 592,00 | € | Cena s DPH |
| 29.11.2022 13:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 580,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: