42337402
Národné poľnohospodárske a potravinárske centrum
Hlohovecká 2, Lužianky, 95141, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Darčekové poukážky pre zamestnancov
Darčeková poukážka
Tovar, Služba
|
1. Univerzálne darčekové poukážky pre zamestnancov
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet zamestnancov | počet | 383 | ||
| Nominálna hodnota univerzálnej darčekovej poukážky na 1 zamestnanca | eur | 30 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Umožňujeme postupné čerpanie aj v nižších hodnotách (min. hodnota poukážky=5 €) | Príklad: 5€ x 6 ks pre jedného zamestnanca alebo 10€ x 3 ks pre jedného zamestnanca a pod. |
| Do ceny je nevyhnutné započítať aj všetky ostatné náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky (vrátane poistenia zásielok s poukážkami, DPH, obstarávacích nákladov, nákladov na tlač, manipulačný poplatok, náklady na vyhotovenie faktúr, spracovanie objednávok, poplatok za doručenie poukážok na adresu sídla verejného obstarávateľa, príp. ostatných organizačných útvarov a pracovísk, prípadne akékoľvek iné finančné plnenie súvisiace s realizáciou predmetu zákazky). | |
| Darčeková poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa, obdobie platnosti darčekovej poukážky, nominálnu hodnotu darčekovej poukážky, musí spĺňať všetky legislatívne požiadavky na ceniny, vrátane ochranných prvkov proti falšovaniu |
| Doba platnosti darčekových poukážok | minimálne do 31.12.2023 |
| Obálka | Poukážky požadujeme v darčekových obálkach v počte 383 ks t. j. jedna pre každého zamestnanca. |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s vyčíslením jednotkových cien do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Do ceny je nevyhnutné započítať aj všetky ostatné náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky (vrátane poistenia zásielok s poukážkami, DPH, obstarávacích nákladov, nákladov na tlač, manipulačný poplatok, náklady na vyhotovenie faktúr, spracovanie objednávok, poplatok za doručenie poukážok na adresu sídla verejného obstarávateľa, príp. ostatných organizačných útvarov a pracovísk, prípadne akékoľvek iné finančné plnenie súvisiace s realizáciou predmetu zákazky). |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Dodávateľ je povinný dodať tovar v pracovných dňoch v čase od 8.00-15.00 hod. Tovar doručený v inom čase, objednávateľ z organizačných dôvodov nepreberie |
| Právo na zaplatenie ceny vznikne dodávateľovi po prevzatí tovaru objednávateľom na základe faktúry vystavenej dodávateľom |
| Odberateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, v prípade ak dodávateľ odmietne dodať tovar alebo je v omeškaní s dodaním tovaru viac ako 10 dní |
| Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a kupujúci je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS |
NPPC, Hlohovecká 2, 951 41 Lužianky, Lužianky, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
07.12.2022 09:00 — 09.12.2022 15:00
383,00 počet zamestnancov
11 490,00
11 490,00
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh plnenia zákazky ako súčasť svojej Kontraktačnej ponuky, predloženej v lehote na predkladanie ponúk, v ktorom je dodávateľ povinný predložiť podrobnú špecifikáciu tovaru preukazujúcu splnenie všetkých objednávateľom požadovaných parametrov
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
25.11.2022 09:47
30.11.2022 10:00
30.11.2022 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 25.11.2022 13:23 - Vstupná ponuka | 11 489,99 | € | Cena bez DPH |
| 29.11.2022 08:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 489,97 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: