• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2022 12:27
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2022 13:50

Detail zákazky Z202214574

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2022 12:27
  •    Predkladanie ponúk
    01.12.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.12.2022 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.12.2022 13:50

Základné údaje

Z202214574

OF-265861

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7181618

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

46729445

IGGY-TRADE s.r.o.

Vodná 1126/19, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

nábytok, stôl, skrinka

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky nábytok
Funkcia
vybavenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. kancelárska zostava v zložení :  a) zasúvacia skrinka na kolieskach - 1ks, b) písací stôl 1ks, c) stolný paraván -1ks, d) pojazdný zásuvkový kontajner - 1ks súbor 1
celkové rozmery - výška mm 745 750
celkové rozmery - šírka mm 1395 1400
celkové rozmery - hĺbka mm 1995 2000
2. skrinka zasúvacia ks 1
rozmery - výška mm 1795 1800
rozmery - šírka mm 795 800
rozmery - hĺbka mm 395 400
Počet políc počet 4
nosnosť police kg 30
3. skriňa šatňová ks 1
rozmery - výška mm 1795 1800
rozmery - šírka mm 795 800
rozmery - hĺbka mm 395 400
nosnosť police kg 30
4. skrinka na kolieskach ks 1
rozmery - výška mm 745 750
rozmery - šírka mm 795 800
rozmery - hĺbka mm 415 420
Počet políc počet 1
nosnosť police kg 30
5. konferenčný stolík so sklenenou doskou ks 1
rozmery - šírka mm 1195 1200
rozmery - hĺbka mm 595 600
rozmery - výška mm 445 450
6. nadstavba 2-dverová ks 2
rozmery - výška mm 395 400
rozmery - šírka mm 795 800
rozmery - hĺbka mm 395 400
nosnosť police kg 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. kancelárska zostava v zložení : a) zasúvacia skrinka na kolieskach, b) písací stôl, c) stolný paraván, d) pojazdný zásuvkový kontajner
a) zasúvacia skrinka na kolieskach rozmery : 800 x 420 x 750 mm
b) písací stôl ergonomický ľavý rozmery : 1400/800 x 1200/420 x 750 mm
c) stolný paraván rozmery : 1400 x 300 mm
d) pojazdný zásuvkový kontajner 4 zásuvky
farebné prevedenie zostavy biela/dub sonoma
2. skrinka zasúvacia
materiál - horná doska, police laminovaná drevotrieska - hrúbka min. 25 mm
materiál - korpus lamino - hrúbka min. 16 mm
hrany plastová ABS hrana
Typ dverí zasúvacie
úchytky kovové z lešteného hliníka
skrine s dverami uzamykateľné zámkom s dvoma kľúčmi
pohľadový chrbát skrine umožňujúci postavenie nábytku do priestoru áno
farebné prevedenie biela/dub sonoma
3. skriňa šatňová
Typ dverí krídlové
materiál - horná doska, police laminovaná drevotrieska - hrúbka min. 25 mm
materiál - korpus lamino - hrúbka min. 16 mm
hrany plastová ABS hrana
úchytky kovové z lešteného hliníka
skrine s dverami uzamykateľné zámkom s dvoma kľúčmi
pohľadový chrbát skrine umožňujúci postavenie nábytku do priestoru áno
farebné prevedenie biela/dub sonoma
4. skrinka na kolieskach
Typ dverí zasúvacie
materiál - horná doska, police laminovaná drevotrieska - hrúbka min. 25 mm
materiál - korpus lamino - hrúbka min. 16 mm
hrany plastová ABS hrana
úchytky kovové z lešteného hliníka
skrine s dverami uzamykateľné zámkom s dvoma kľúčmi
police pevné, vzdialenosť medzi policami 34 cm áno
pohľadový chrbát skrine umožňuje postavenie nábytku do priestoru áno
farebné prevedenie biela/dub sonoma
5. konferenčný stolík so sklenenou doskou
sklo bezpečnostné - temperované
spodné sklo pieskované pre dosiahnutie zeleného odtieňa
nohy stolíka oceľové upravené chrómovaním, vybavené rektifikačnými skrutkami pre prípadné vyrovnanie nerovností podlahy
Rozmer dosky 1200 x 600 mm
6. nadstavba 2-dverová
Typ dverí krídlové
materiál - horná doska, police laminovaná drevotrieska - hrúbka min. 25 mm
materiál - korpus lamino - hrúbka min. 16 mm
hrany plastová ABS hrana
úchytky kovové z lešteného hliníka
skrine s dverami uzamykateľné zámkom s dvoma kľúčmi
pohľadový chrbát skrine umožňuje postavenie nábytku do priestoru áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpočet na jednotlivé položky bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie neuspokojivého hodnotenia
Tovar má zodpovedať prevedeniu podľa obrazovej prílohy.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

05.12.2022 08:00 — 28.12.2022 14:00

1,00 súbor

1 549,00

1 291,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.11.2022 12:27

01.12.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.12.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 235
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.11.2022 10:52 - Vstupná ponuka 1 549,00 € Cena s DPH
29.11.2022 10:52 - Najvýhodnejšia ponuka 1 549,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS