• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2022 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2022 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2022 13:20

Detail zákazky Z202214572

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2022 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2022 12:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2022 13:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2022 13:20

Základné údaje

Z202214572

OF-265913

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7169252

Objednávateľ

00166197

Štatistický úrad Slovenskej republiky

Lamačská cesta 3/C, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84005, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mikroceruzky zakončené gumou, plastové telo, kovový klip, hrúbka tuhy 0,5 mm ks 30
Tuha do mikroceruzky grafitová, tvrdosť 2B, hrúbka 0,5, 12 ks v balení bal 30
Spinky do zošívačky 24/6, balenie 1000 ks bal 70
Plastové obaly A4 s 3 chlopňami s polypropylénu hrúbky 500 ųm s gumičkou v rohoch, mix farieb (červené, zelené, modré, oranžové) ks 40
Guličkové perá, tenké písmo, gumený úchyt Stabil Marathon alebo ekvivalent, farba náplne modrá" ks 75
Etikety vhodné do laserových tlačiarní a kopírovacích strojov, formát A4, rozmer 99,1x33,9, 16ks/hárok, balenie 100 hárkov, farba biela, oblé rohy bal. 3
Obálky C6 samolepiace biele 114x162mm s odtrhávacou páskou, balenie 1000 ks bal. 1
Obálky C5 samolepiace biele 162x229mm s odtrhávacou páskou, balenie 1000 ks bal. 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ zašle faktúru na adresu miesta plnenia a fakturačné údaje mu budú písomne oznámené.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda SNP č. 75, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

05.12.2022 08:00 — 08.12.2022 12:30

8,00 položka

400,00

400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.11.2022 12:25

29.11.2022 12:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2022 12:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 327
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.11.2022 14:44 - Vstupná ponuka 400,00 € Cena s DPH
29.11.2022 12:22 - Najvýhodnejšia ponuka 399,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS