42499500
Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky
Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK
31632548
PRIMUS spol. s r.o.
Žilinská cesta 102/531, Lietavská Lúčka, 01311, SVK
IBC kontajnery
IBC kontajnery, skladovacie kontajnery
Tovar, Služba
1. IBC kontajnery
|
|
---|---|
Funkcia |
na uskladnenie minerálneho oleja |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
objem | l | 1000 | ||
rozmery | mm | 1200x1000x1160 | ||
počet | ks | 52 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
prevedenie | SX/EX |
ADR | UN certifikované |
povolenie | UN31HA1/Y |
vnútorná nádrž | vysokomolekulárny HDPE |
vonkajší plášť | elektrický vodivý oceľový plášť, zvarovaná oceľová trubková klietka, pozinkovaná |
podlahová vaňa | oceľový plech |
plniaci otvor | DN 150 |
vypúšťací otvor | DN 50 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - 1x ZA Kraj. |
Záručná doba 2 roky |
Dodaný tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (návod, záručný list atď.) v slovenskom alebo českom jazyku. |
Dodávateľ je povinný predložiť špecifikáciu ním dodávaného tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických parametrov. Zaslaním na e-mail kontaktnej osobe, najneskôr do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy. |
Na predmet zákazky verejný obstarávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. Predmet zákazky sa bude financovať z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. Cenu za predmet zákazky sa verejný obstarávateľ zaväzuje zaplatiť dodávateľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa jej doručenia. Vo faktúre dodávateľa uvedie číslo kúpnej zmluvy. |
Prílohou faktúry musí byť dodací list potvrdený oboma stranami s uvedením dátumu a podpisom preberajúcej zodpovednej osoby. |
Všetky ceny sa uvádzajú zaokrúhlené na 2 desatinné miesta. |
Zmluvné strany si pred plnením zákazky odsúhlasia ponúkaný tovar. |
Akékoľvek nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle opisu predmetu zákazky – technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. |
Dodávateľ musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov |
Faktúra vystavená dodávateľom musí spĺňať náležitosti podľa všeobecne záväzných právnych predpisov platných v Slovenskej republike. V opačnom prípade je verejný obstarávateľ oprávnený faktúru dodávateľovi vrátiť na opravu. Lehota splatnosti opravenej faktúry začne v takom prípade plynúť až odo dňa doručenia opravenej faktúry obsahujúcej všetky potrebné zákonné náležitosti. Prílohou faktúry bude doklad poukazujúci odovzdanie predmetu zákazky riadne a včas v zmysle požiadaviek verejného obstarávateľa podpísaný zodpovednými osobami verejného obstarávateľa a úspešného uchádzača. |
Ak dodávateľa nie je platcom DPH, musí túto skutočnosť uviesť v ponuke. |
Krakovská cesta 963/24, Trstená, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika
04.01.2023 14:00
52,00 ks
20 904,00
17 420,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.12.2022 14:09
14.12.2022 10:00
14.12.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.12.2022 14:30 - Vstupná ponuka | 20 904,00 | € | Cena s DPH |
06.12.2022 13:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 700,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: