31701914
Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť
Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK
51046725
LumaCorp, s.r.o.
A. H. Škultétyho 351/56, Veľký Krtíš, 99001, SVK
Upratovanie košov na označníkoch zastávok električkovej dopravy 2023
Upratovanie, čistenie, odpadkové koše
Služba
1. Upratovanie košov na označníkoch zastávok električkovej dopravy 2023
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečovanie pravidelného upratovania určených plôch električkových zastávok, zberu a prepravy komunálneho odpadu z košov nachádzajúcich sa na označníkoch električkových zastávok. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odpadkové koše nachádzajúce sa na označníkoch električkových zastávok | ks | 99 |
Názov |
1. Predmetom zákazky je vykonávanie zberu a prepravy komunálneho odpadu z košov nachádzajúcich sa na označníkoch električkových zastávok, dezinfekcie košov a upratovanie určených plôch električkových zastávok. |
2. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť na vlastné náklady všetky potrebné stroje, prístroje, zariadenia, čistiace, hygienické a dezinfekčné prostriedky, ostatný materiál pre svojich zamestnancov, ktorí budú vykonávať dohodnuté služby na mieste plnenia. Poskytovateľ sa zaväzuje, že bude používať len bezchybné výrobky, stroje a zariadenia, spĺňajúce požiadavky STN, ktoré vylučujú poškodenie upratovaných priestorov a zdravia zamestnancov, neohrozujú životné prostredie, majetok, práva a oprávnené záujmy objednávateľa. |
3. Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie požadovaných prác. V prípade, ak zistí, že poskytovateľ vykonáva práce v rozpore so svojimi povinnosťami, je oprávnený od poskytovateľa požadovať odstránenie nedostatkov a zjednanie nápravy, prípadne krátiť fakturáciu o príslušné % (max. však 20%), a to podľa závažnosti zistených nedostatkov, o čom písomne vyrozumie poskytovateľa. V prípade opakovaného zistenia nedostatkov, má objednávateľ právo od zmluvy odstúpiť. |
4. Poskytovateľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných pracovníkov, za dodržiavanie predpisov o požiarnej ochrane a zákona o odpadoch. |
5. Poskytovateľ zabezpečí všetky opatrenia BOZP, PO a ochranu životného prostredia pre realizáciu predmetu plnenia. Zamestnanci poskytovateľa majú zákaz požívať alkoholické nápoje, alebo iné omamné látky, pracovať pod ich vplyvom vo všetkých priestoroch objednávateľa, prípadne pod ich vplyvom nastupovať na výkon prác. Sú povinní dodržiavať zákaz fajčenia v celom areáli objednávateľa, používať a nosiť osobné ochranné pomôcky a prostriedky. |
6. V prípade porušenia predpisov BOZP, PO a životného prostredia zaplatí poskytovateľ zmluvnú pokutu vo výške 200,- Eur. Pri opakovanom porušení predpisov BOZP, PO a životného prostredia zaplatí poskytovateľ zmluvnú pokutu vo výške 700,- Eur. |
7. Poskytovateľ v plnej výške zodpovedá za všetky škody, ktoré mu preukázateľne vzniknú v dôsledku neplnenia alebo porušenia povinností poskytovateľa, alebo v dôsledku konania alebo opomenutia zo strany zamestnancov poskytovateľa (poškodenie majetku objednávateľa). |
8. Upratovanie určených plôch električkových zastávok zahŕňa : |
8.a) Upratovanie plôch električkových zastávok a trate v ich blízkosti (hlavne okolie nástupnej hrany zastávky), vrátane prístreškov MHD od pohodeného odpadu (napríklad plechovky, fľaše, servítky, špaky a podobne). |
8.b) Upratovanie plôch zastávok vykonávať v noci, a to počas každého zberu odpadov. |
8.c) 1x mesačne vykonať dezinfekciu odpadkových košov pomocou 4,7 % roztoku chlórnanu sodného /alebo ekvivalent/ a to v noci počas posledného zberu odpadov v kalendárnom mesiaci. Nákup dezinfekčného prostriedku zabezpečí poskytovateľ. |
9. Zber odpadov zahŕňa: |
9.a) Pravidelné vyprázdňovanie minimálne 99 ks odpadkových košov umiestnených na označníkoch zastávok električkovej dopravy v celej sieti MHD v Košiciach do vriec a kontajnerov na to určených (o objeme 120 l). Konkrétne umiestnenie košov je uvedené v prílohe č. 2. Na modernizovaných električkových zastávkach budú z dôvodu lepšej manipulácie s odpadom používané 10 l vrecia na odpad (kôš je osadený napevno). 10 l vrecia zabezpečí poskytovateľ. |
9.b) Vyprázdňovanie odpadkových košov sa bude vykonávať v noci, 3 x týždenne, a to z nedele na pondelok, z utorka na stredu a zo štvrtka na piatok na všetkých zastávkach električkovej dopravy. |
9.c) Na zastávkach Staničné námestie, Senný trh, Námestie osloboditeľov, Dom umenia, Hlavná pošta, Radnica Starého mesta, Námestie Maratónu mieru, Amfiteáter a všetkých zastávkach na sídlisku Nad jazerom (Levočská, Dneperská, Ladožská, Rovníková, Važecká) sa bude vykonávať vyprázdňovanie odpadkových košov aj v noci z piatka na sobotu. |
9.d) pri vyprázdňovaní odpadkových košov na električkových zastávkach je zakázaná jazda motorovým vozidlom po zatrávnených (zelených) tratiach. Pri zistenom porušení zákazu je objednávateľ oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu voči zhotoviteľovi vo výške 50,- Eur za každé zistené porušenie. Pri spôsobení škody na zatrávnených tratiach je poskytovateľ povinný spôsobenú škodu uhradiť. |
10. Plnenie bude prebiehať v Košiciach intravilán na základe priloženého zoznamu v zmysle prílohy č. 2. |
11. Poskytovateľ najneskôr do 3 dní od uzatvorenia zmluvy doručí Objednávateľovi e - mailom vlastný návrh plnenia zákazky v zmysle prílohy č. 3. |
12. Poskytovateľ najneskôr do 3 dní od uzatvorenia zmluvy doručí Objednávateľovi e - mailom kontaktné údaje osoby zodpovednej za plnenie zmluvy a komunikáciu s Objednávateľom t.j. Meno, priezvisko, titul, pracovnú pozícia, telefónne číslo, e-mailovú adresu. |
13. Objednávateľ zabezpečí poskytovateľovi súčinnosť a všetky potrebné informácie za účelom riadneho vykonávania služby. |
14. Poskytovateľ vystaví objednávateľovi faktúru na mesačnej báze vždy do 5. dňa nasledujúceho mesiaca po vykonaní prác. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. Pre prípad omeškania úhrady faktúry zmluvné strany dohodli zmluvnú pokutu vo výške 0,025% z dlžnej sumy za každý deň omeškania. |
15. V prípade, že objednávateľ požaduje od poskytovateľa vykonať v priebehu kalendárneho mesiaca práce nad rozsah dohodnutý touto zmluvou, je poskytovateľ oprávnený fakturovať cenu vyššiu ako je mesačne zmluvne dohodnutá cena plnenia, avšak max. o 10 %. |
16. Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností poskytovateľa bude považované za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvných strán. |
17. Zmluvu môže vypovedať každá zo zmluvných strán bez udania dôvodu. Výpovedná lehota je 1 (jeden) mesiac. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej zmluvnej strane. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bardejovská 6, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
01.01.2023 00:00 — 31.12.2023 23:59
1,00 Komplet
37 224,00
37 224,00
Uchádzač vo vlastnom návrhu plnenia zákazky uvedie údaje o ponúkanom predmete zákazky, z ktorých je zrejmé, že ním ponúkané plnenie spĺňa všetky technické požiadavky a špecifikované vlastnosti určené / uvedené objednávateľom v opisnom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.11.2022 10:15
09.12.2022 12:00
09.12.2022 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.11.2022 11:16 - Vstupná ponuka | 37 200,00 | € | Cena bez DPH |
09.12.2022 09:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 28 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: