• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2022 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2022 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2022 09:55

Detail zákazky Z202214497

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.11.2022 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    30.11.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.11.2022 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.11.2022 09:55

Základné údaje

Z202214497

OF-265811

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7176073

Objednávateľ

37870475

Prešovský samosprávny kraj

Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

43872930

iServices s. r. o.

Strojnícka 2979/34, Bratislava - mestská časť Ružinov, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Antivírusový softvér

Antivírusový softvér, ochrana serverov, ochrana pred vírusmi,ochrana počítačov

  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík
  • 48760000-3 - Softvérový balík na ochranu pred vírusmi

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Antivírusový softvér
Funkcia
Predmetom zákazky sú licencie na komplexnú antivírusovú ochranu serverov, koncových pracovných staníc. Početnosť zariadení je uvádzaná v tabuľke nižšie.
Predmet zákazky obsahuje licencie pre priebežnú aktualizácia programu a antivírusových databáz vrátane súvisiacich manažovacích nástrojov po dobu 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Poskytnutie zľavy pre verejnú správu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ochrana koncových pracovných staníc na pracoviskách a serverov na platforme Microsoft (min. bezpečnostné prvky a služby ako ESET PROTECT Enterprise On-prem alebo ekvivalent) – vrátane aktualizácií a technickej podpory ks 450
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Jazyk Ponúkaný produkt na komplexnú antivírusovú ochranu musí mať slovenskú, prípadne anglickú jazykovú verziu.
Implementácia Nasadenie centrálnych manažment a distribučných komponentov ponúkanej komplexnej antivírusovej ochrany je požadovaná najneskôr však do 5. decembra 2022
Implementácia Pre nasadzovanie klientov je požadovanou súčasťou dodávky zabezpečenie odbornej technickej podpory pre inštaláciu a konfiguráciu klientov vo forme telefonickýcha emailových konzultácií
Implementácia Verný obstarávateľ má akútne vybudované prostredie pre služby ESET PROTECT, vyššie uvedené body Implementácie sú predmetom zákazky iba pri zmene poskytovanej služby.
Implementácia v slovenskom jazyku a poskytnutie potrebnej dokumentácie, odporúčaní a usmernení pre ich implementáciu.
Implementácia Nástroj na centrálnu správu (licencií) bude umiestnený na serveroch dodávateľa.
Implementácia Vytvorenie konfigurácií pre PC, servery, mobilné zariadenia s proxy, bez proxy v doméne a mimo domény – všetky cfg musia byť zabezpečené heslom.
Ochrana koncových pracovných staníc Antivírusová ochrana musí obsahovať systém detekcie a reakcie na hrozby na koncových bodoch (XDR)
Ochrana koncových pracovných staníc Šifrovanie systémových diskov, diskových oddielov alebo celých zariadení.
Ochrana koncových pracovných staníc Antivírusová ochrana musí zabezpečiť ochranu pred známymi typmi malwaru, ako aj pred spywarom a rootkitmi. Ponúkaný produkt zároveň musí disponovať integrovaným personálnym firewallom.
Ochrana koncových pracovných staníc Okrem toho je požadované, aby skenovacie jadro disponovalo aj vyspelou heuristikou, ktorá zabezpečí ochranu aj pred doteraz neznámymi a zero-day hrozbami, optimálne s možnosťou riadenia citlivosti
Ochrana koncových pracovných staníc heuristickej detekcie. Antivírusová aplikácia musí zabezpečovať skenovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej sieťovej komunikácie, vrátane HTTP. Požadovaný exploit blocker a pokročilá kontrola pamäte.
Ochrana koncových pracovných staníc Požadovaná je integrácia s e-mailovým klientom MS Outlook vo verziách 2013, 2016 a 2019. Antispamová funkcionalita nie je požadovaná.
Ochrana koncových pracovných staníc Požadovaná je ochrana používateľských nastavení heslom a musí byť plne riadená z centrálneho servera. Aktualizácia antivírových definícií/databáz pre všetky koncové pracovné stanice bude realizovaná
Ochrana koncových pracovných staníc z centrálneho resp. z podradených update serverov v rámci infraštruktúry pracovísk a infraštruktúry pracovísk a infraštruktúry centrály.
Ochrana serverov Požadovaná podpora virtualizácie VMware.
Ochrana serverov Požadovaný je identický rozsah vlastností, ako pre ochranu koncových pracovných staníc, okrem podpory personálneho firewalu a integrácie s e-mailovými klientmi.
Ochrana serverov Požadovaná je ochrana súborového systému. Antivírusová ochrana pre emailový server alebo pre internetovú bránu/gateway nie sú predmetom zákazky.
Ochrana serverov Uchádzač je povinný špecifikovať všetky komunikačné porty využívané dodávaným produktom, pre možnosť včasnej identifikácie možných kolízií s už používanými aplikáciami.
Vzdialená správa Centralizovaný manažment klientov musí podporovať vytváranie adresárovej štruktúry a triedenie klientov do skupín podľa preddefinovaných kategórií.
Vzdialená správa Musí byť podporovaný automatický import klientov z Active Directory Manažment server musí obsahovať vhodné nástroje pre zobrazenie chránených a nechránených staníc.
Vzdialená správa Centrálny manažment server musí umožňovať riadenie nastavení a spúšťanie úloh pre klientske stanice a to na úrovni jednotlivých staníc, ako aj hromadné nastavenie na úrovni skupín.
Vzdialená správa Využívanie nezávislého agenta vzdialenej administrátora.
Vzdialená správa Webová konzola s drill–down schopnosťami.
Vzdialená správa Server/proxy architektúra pre lepšiu odolnosť siete.
Vzdialená správa Požadovaná je možnosť hromadnej inštalácie/upgrade antivírusových aplikácií koncových pracovných staníc.
Vzdialená správa Systém musí umožňovať generovanie používateľských reportov napr. s nasledovným obsahom – počet chránených a nechránených staníc, počet zaznamenaných infiltrácií,
Vzdialená správa zoznam infikovaných koncových pracovných staníc.
Vzdialená správa Taktiež pre vybrané stavy je požadované zasielanie notifikačných e-mailov s upozornením. napr. na tieto kritické stavy – úroveň výskytu nájdených infiltrácií v sieti
Vzdialená správa počet neúspešne aktualizovaných definícií.Nasadenie licencie s cfg pre všetky zariadenia spravované na serveri.
Zaťaženie Požadované je minimálne zaťaženie systémových zdrojov koncových pracovných staníc.
Zaťaženie Ponúkaná antivírusová aplikácia s rovnakým skenovacím jadrom musí aspoň v štyroch prípadoch z posledných z piatich Performance Testov (testujúcich dopad antivírusového systému na výkon
Zaťaženie koncovej pracovnej stanice) organizácie AV-Comparatives (www.av-comparatives.org) dosahovať certifikačnú známku Advanced+
Podpora operačných systémov Ponúkaný produkt musí byť multiplatformový a podporovaný na minimálne nasledujúcich operačných systémoch klientov: Microsoft Windows 11, 10, macOS 10.12 a novšie verzie.
Podpora operačných systémov Ponúkaný produkt musí byť multiplatformový a podporovaný na minimálne nasledujúcich operačných systémoch serverov: Microsoft Windows Server 2022, 2019, 2016, 2012, 2008, R2 SP1
Minimálna úroveň služieb technickej podpory k softvérovému produktu (SLA) Poskytovanie technickej podpory zo strany daného výrobcu ponúkaného AV riešenia v slovenčine a minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase od 7.30 do 16.30 hod.
Minimálna úroveň služieb technickej podpory k softvérovému produktu (SLA) Povinnosť preukázať partnerstvo Platinum resp. Gold s výrobcom daného AV riešenia.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 48 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Celková cena predmetu zmluvy zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s plnením zmluvy (doprava osôb, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy, technická podpora, licencie) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeranú ziskovú prirážku.
Dodávateľ sa zaväzuje do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa, a ďalej telefónne číslo a web na ohlasovanie incidentov v rámci poskytovania antivírusovej ochrany.
Objednávateľ poskytne dodávateľovi do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy presnú adresu plnenia zmluvy a kontaktné údaje osoby/osôb zodpovednej/zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a emailová adresa.
Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy. V prípade, že dodávateľ v stanovenej lehote nedoloží riadne aktualizovaný rozpočet v zmysle zmluvy, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa.
Dodávateľ je povinný uviesť na faktúre cenu bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH celkom a aj k jednotlivým položkám. Cenou sa rozumie cena vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa z Kúpnej zmluvy). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná jednorazovo formou bezhotovostného platobného styku. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po dodaní predmetu zmluvy.
Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
Ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".
Nedodržanie požiadaviek objednávateľa v „technickej špecifikácii“ predmetu zákazky a v „osobitných požiadavkách na plnenie“ zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

02.12.2022 10:00 — 05.12.2022 10:00

1,00 licencia

24 526,80

20 439,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.11.2022 08:00

30.11.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.11.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 416
 16
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.11.2022 18:23 - Vstupná ponuka 24 480,00 € Cena s DPH
29.11.2022 09:01 - Najvýhodnejšia ponuka 24 240,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS