• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2022 14:37
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2022 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2022 11:00

Detail zákazky Z202214482

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.11.2022 14:37
  •    Predkladanie ponúk
    29.11.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.11.2022 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.11.2022 11:00

Základné údaje

Z202214482

OF-265831

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7169173

Objednávateľ

00738310

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Komenského 7, Banská Bystrica, 97528, SVK

Dodávateľ

50687115

HENRYSO, s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika, tablety, tlačiarne

notebook, osobný počítač, výpočtová technika

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 50324000-2 - Podporné služby pre osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. All-In-One Acer Aspire C27-1700 alebo ekvivalent
Funkcia
Požadované parametre spĺňa napríklad Acer Aspire C27-1700. Verejný obstarávateľ pripúšťa ekvivalent predmetného All In One zariadenia s parametrami minimálne rovnakými alebo lepšími.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
CPU: Intel Core i5 1235U Alder Lake 4.4 GHz
LCD: 27" 1920 × 1080
RAM: 8GB DDR4
HDD: SSD 512GB (M.2)
Grafika: Intel Iris Xe Graphics
Optická mechanika: nie
OS: Windows 11 Professional 64bit alebo Windows 10 Professional 64 bit
Grafické výstupy: 1x HDMI
USB porty: min. 4x USB
Čítačka pamäťových kariet: áno
Šasi: hliník, plast
Príslušenstvo: klávesnica SK, optická myš
Ostatné: wifi 802.11 ax, LAN RJ-45 (10/100/1000), webcam, napájací adaptér
Záruka: 2 roky Carry-In (s vyzdvihnutím u zákazníka)
 2. Notebook Toshiba Dynabook Satellite Pro c50-J-10G alebo ekvivalent
Funkcia
Požadované parametre spĺňa napríklad Toshiba Dynabook Satellite Pro c50-J-10G. Verejný obstarávateľ pripúšťa ekvivalent predmetného notebooku s parametrami minimálne rovnakými alebo lepšími.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
CPU: Intel Core i5 1135G7 Tiger Lake, počet jadier: 4
LCD: 15.6 “ 1920 x 1080
RAM: 8GB DDR4
HDD: SSD 512 GB
Grafika: Intel UHD Graphics
Optická mechanika: nie
OS: Windows 11 Professional 64bit alebo Windows 10 Professional 64 bit
USB porty: min. 2x USB
Grafické výstupy: 1x HDMI
Šasi: kov + plast
Ostatné: LAN RJ45, wifi, bluetooth, čítačka kariet SD, stereo reproduktory, napájací adaptér
Záruka: 2 roky Carry-In (s vyzdvihnutím u zákazníka)
 3. Tlačiareň HP Laser Jet Pro MFP M428fdn alebo ekvivalent
Funkcia
Požadované parametre spĺňa napríklad HP Laser Jet Pro MFP M428fdn. Verejný obstarávateľ pripúšťa ekvivalent predmetnej tlačiarne s parametrami minimálne rovnakými alebo lepšími.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ tlačiarne laserová tlačiareň multifunkčná čiernobiela
Veľkosť papiera A4
Multifunkcie: Kopírovanie, skenovanie, fax
Rýchlosť tlače rýchlosť čiernobielej tlače 38 str./min
Rozlíšenie tlače rozlíšenie tlače 1200 x 1200 DPI
Možnosti tlačiarne a pripojenie duplex, ADF skener, dotykový displej, LAN, USB
 4. Tablet Lenovo TAB M10 2. generácie, 10.1", 64 GB, sivý alebo ekvivalent
Funkcia
Požadované parametre spĺňa napríklad Lenovo TAB M10 2. generácie, 10.1", 64 GB, sivý. Verejný obstarávateľ pripúšťa ekvivalent predmetného tabletu s parametrami minimálne rovnakými alebo lepšími.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
LCD: 10,1", 1280 x 800
CPU: MediaTek Helio P22T 2,3 GHz
RAM / INTERNÁ PAMÄŤ: RAM 4 GB / interná pamäť 64 GB
PODPORA PAMÄŤOVÝCH KARIET: ÁNO, podpora micro SD karty
KONEKTIVITA: 802.11 b/g/n/ac, Bluetooth
WEBKAMERA: zadná 8 Mpx + predná 5 Mpx
BATÉRIA: 5000mAh
SENZOR: Senzor priblíženia
OPERAČNÝ SYSTÉM: Google Android 10 alebo novší
PORT: USB-C
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od zverejnenia zmluvy predložiť návrh predmetu zmluvy min. v rozsahu: jednotková cena s DPH, výška DPH a celková suma s DPH, typ, výrobca, opis technických parametrov alebo prospekt (fotografia tovaru).
Požadujeme dodanie nového, nerepasovaného, nereklamovaného, nepoužívaného zariadenia v originálnom balení od výrobcu zariadenia s originálnym príslušenstvom.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Predmet zákazky musí byť dodaný naraz (pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak), v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave, nový.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne jeden pracovný deň vopred, a to čase 07:00 h do 15:00 h.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 kalendárnych dní .
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS.
Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa povinnosť podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) alebo u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 7, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

05.12.2022 07:00 — 16.12.2022 14:00

1,00 celok

10 197,97

8 498,31

Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody podpísanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Ceny budú uvedené za mernú jednotku bez DPH a s DPH. Podpísanú cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty (prípadne doručí poštou alebo osobne).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.11.2022 14:37

29.11.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.11.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 662
 29
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.11.2022 21:05 - Vstupná ponuka 10 197,00 € Cena s DPH
24.11.2022 21:05 - Najvýhodnejšia ponuka 10 197,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS