• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2022 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2022 10:50

Detail zákazky Z202214481

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.11.2022 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    02.12.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.12.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.12.2022 10:50

Základné údaje

Z202214481

OF-265857

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7187843

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

47634065

WIRTUOS, s. r. o.

Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 821 04, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Aktualizácie (support od výrobcu) platformy Cogniware Insight

licenčná podpora, Cogniware Insight

  • 72610000-9 - Počítačové podporné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obnovenie licenčnej podpory pre softvérové licencie Cogniware Insights obstarávteľa na obdobie 01.01.2023 až 31.12.2023
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cogniware Insights Investigation - Server ks 1
Cogniware Insights MLP- Server ks 1
Cogniware Insights - Users License ks 23
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Licenčná podpora pre účely tejto zákazky znamená: 1. Právo obstarávateľa na prístup k bezpečnostným opravám (patche) softvéru,
- 2. Právo obstarávateľa na prístup k najnovším aktualizáciám softvéru,
- 3. Podpora dodávateľa pri riešení technických problémov súvisiacich s predmetným softvérom.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
2. Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta.
3. V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s predmetom zákazky, vrátane aktivácie supportu s akceptačným Protokolom a reaktivácie podpory.
4. Za účelom preukázania všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne poskytnutie plnenia podľa bodu 6.1.3 OPET je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy kópiu dokumentu, z ktorého bude vyplývať oprávnenie dodávateľa na plnenie predmetu zmluvy na území SR (napr. certifikát výrobcu alebo distribútora softvéru).
5. Nedodržanie požadovaných vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
6. Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2023 00:01 — 31.12.2023 23:59

1,00 celý rozsah

61 284,00

51 070,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.11.2022 09:21

02.12.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.12.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 427
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.12.2022 11:12 - Vstupná ponuka 61 284,00 € Cena s DPH
01.12.2022 11:12 - Najvýhodnejšia ponuka 61 284,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS